Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Πολλάλης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 123-142 από 201
-
Οι διαφορετικοί τύποι ηγεσίας στο αθλητικό μάνατζμεντ και ο ρόλος της διαφορετικότητας των φύλων: η μελέτη περίπτωσης της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Οι τύποι ηγεσίας που χρησιμοποιούνται στην διοίκηση του αθλητισμού παίζουν σημαντικό ρόλο στην βιωσιμότητα και την επίτευξη των στόχων του εκάστοτε οργανισμού/ φορέα ή εταιρείας. Με το κατάλληλο μοντέλο ηγεσίας και την ... -
Οι επιδράσεις του συστήματος εσωτερικού ελέγχου, της δραστηριότητας εσωτερικού ελέγχου, της εταιρικής διακυβέρνησης και των βέλτιστων πρακτικών στη λειτουργία του Δημόσιου Τομέα: η περίπτωση των Δημόσιων Μονάδων Υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Στόχος της διδακτορικής διατριβής είναι η μελέτη των επιδράσεων του συστήματος εσωτερικού ελέγχου, της δραστηριότητας εσωτερικού ελέγχου, της εταιρικής διακυβέρνησης και των βέλτιστων πρακτικών στις δραστηριότητες και τη ... -
Οι Κανόνες του Rotterdam
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Η παρούσα διπλωματική αποτελεί μια παρουσίαση των κανόνων του Rotterdam και των νέων άρθρων της. Πραγματεύεται το ζήτημα της ευθύνης του μεταφορέα κατά τη Διεθνή Σύμβαση του ΟΗΕ σχετικά με τις συμβάσεις για τη διεθνή ... -
Οι στρατηγικές των εταιρειών καλλυντικών σχετικά με την προβολή και προώθηση των προϊόντων τους μέσω YouTubers & Bloggers. Case study Brand: L' Oreal Paris
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Η μεγαλύτερη και κοινή επιθυμία όλων των ανθρώπων για ευεξία κι ομορφιά είναι τα καλλυντικά προϊόντα τα όποια είναι, για εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, το διαβατήριο για μια πιο όμορφη ζωή. Η Βιομηχανία καλλυντικών ... -
Οικονομική ανάλυση και διοίκηση αποφάσεων στο χώρο της υγείας με εφαρμογή στην ασφάλεια του ασθενούς
(2014-04-29)Σε μια εποχή που η χώρα μας, λόγω της οικονομικής ύφεσης που βιώνει, καλείται σε προσπάθεια δημοσιονομικού εξορθολογισμού και συγκράτησης των δαπανών υγείας, έχουν αναδειχθεί με μεγαλύτερη ένταση, οι ανεπάρκειες και ... -
Οικονομική ανάλυση της αγοράς πετρελαίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-12)Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση και την ανάλυση της κατάστασης που επικρατεί στον χώρο των πετρελαιοειδών σήμερα στην Ελλάδα, καθώς και η σύνδεση του με τον ευρύτερο παγκόσμιο πετρελαϊκό κλάδο λόγω της ... -
Οικονομικοί και κοινωνικοί παράγοντες στη βιομηχανία της μόδας – Η ψηφιακή της επανάσταση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Παρά την προσπάθεια που γίνεται να παρουσιαστεί σαν ένα μείγμα ρηχών αξιών που προσπαθούν να κάνουν τους καταναλωτές να εστιάζουν κυρίως στην εμφάνισή τους, η βιομηχανία της μόδας τα πηγαίνει εξαιρετικά καλά. Έχει φτάσει ... -
Οργάνωση και διοίκηση χειρουργείου.
(2014-11-28)Η οργάνωση της λειτουργίας των χειρουργείων απαιτεί συστηματική προσπάθεια, τα αποτελέσματα της οποίας έχουν άμεση επίδραση στην ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών υγείας αλλά και στη διαμόρφωση κατάλληλου και ελκυστικού ... -
Οργάνωση κλινικής μελέτης & συμβολή των κλινικών μελετών στην οικονομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η μελέτη αυτή θα μπορούσε να θεωρηθεί πως χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται αναλυτική αναφορά στην οργάνωση μιας αξιόπιστης και αξιόλογης κλινικής μελέτης ή αλλιώς κλινικής δοκιμής. Γίνεται αναλυτική περιγραφή ... -
Πρακτικές και στρατηγικές λιτής διαχείρισης (lean management) και εξοικονόμησης πόρων σε δημόσιες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05)Η παγκόσμια αλλά και η εγχώρια οικονομική ύφεση της τελευταίας δεκαετίας έχει δημιουργήσει πολυάριθμες προκλήσεις στον Δημόσιο Τομέα της Ελλάδας και ιδιαίτερα στις δημόσιες επιχειρήσεις του. Συνολικά ο Δημόσιος Τομέας ... -
Προώθηση ασφαλιστικών προγραμμάτων ζωής και υγείας στη γενιά Υ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο θεσμός της ασφάλισης διαθέτει μακραίωνη ιστορία που εντοπίζεται ακόμα και στη λειτουργία των αρχαίων κοινωνιών. Η ιδιωτική ασφάλιση που παρέχεται από ιδιωτικούς φορείς σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο, μάλιστα, συνιστά θεσμό ... -
Προώθηση ιατρικών προϊόντων μέσω εφαρμογών του digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου θα εστιάσει στα ψηφιακά μέσα που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση, η οποία ασχολείται με την εμπορία ιατρικών, χημικών και φαρμακευτικών προϊόντων για την προβολή ... -
Στρατηγικές marketing σε εμπορικές επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης Coca-Cola Company
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09)Η εν λόγω εργασία παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση και ανάλυση των στρατηγικών μάρκετινγκ σε εμπορικές επιχειρήσεις, με έμφαση στη διάσημη εταιρεία Coca-Cola Company ως μελέτη περίπτωσης. Διερευνάται η εξέλιξη του ... -
Στρατηγικές marketing στο χώρο της υγείας : neuromarketing & nudging techniques
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Εισαγωγή Το Νευρομάρκετινγκ (Neuromarketing) είναι τομέας του μάρκετινγκ ο οποίος χρησιμοποιεί την Νευροεπιστήμη με σκοπό την ανακάλυψη των υποσυνείδητων προτιμήσεων, αποφάσεων και κινήτρων των καταναλωτών. Παρόλο που ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης προϊόντος της L'Oreal
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο τις στρατηγικές ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, παρατίθεται στο τελευταίο κεφάλαιο ένα υποθετικό σενάριο για την ανάπτυξη ... -
Στρατηγικές επιβίωσης στο χώρο του φαρμακείου εν μέσω οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η βιωσιμότητα των ιδιωτικών φαρμακείων, στις ημέρες μας, επηρεάζεται από τη μειωμένη αγοραστική δύναμη των πολιτών, την αλλαγή της προμηθευτικής αλυσίδας και την αύξηση του ανταγωνισμού σε συνδυασμό με τη συρρίκνωση του ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο των second hand ρούχων : η περίπτωση του Revibes
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Στην παρούσα εργασία, γίνεται η παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για την εφαρμογή Revibes, μία εφαρμογή που δραστηριοποιείται στην αγορά των second hand ειδών μόδας. Στο πλαίσιο αυτό, γίνεται μια λεπτομερής ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ στις επωνυμίες κόμικ DC και Marvel Comics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ψυχαγωγία είναι ένας κερδοφόρος κλάδος, με την επιτυχία στην αγορά να αποτελεί παράδειγμα της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών μάρκετινγκ που εφαρμόζει μία επιχείρηση. Ο κλάδος των κόμικς, συγκεκριμένα όσον αφορά τις ... -
Στρατηγικές προώθησης και πωλήσεων βιομηχανικών προϊόντων: μελέτη περίπτωσης σε βιομηχανικό μάρκετινγκ
(2015-06-03)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τις στρατηγικές προώθησης και πωλήσεων του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ, που ακολουθούν οι ελληνικές επιχειρήσεις και η εξάρτησή τους από την αγοραστική συμπεριφορά των ... -
Στρατηγική ανάλυση ασφαλιστικών επιχειρήσεων πριν και μετά COVID-19 : προκλήσεις και ευκαιρίες (Εθνική Ασφαλιστική)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η πανδημία COVID-19 έχει επηρεάσει σημαντικά την παγκόσμια οικονομία και ο ασφαλιστικός κλάδος δεν αποτελεί εξαίρεση. Η παρούσα μελέτη πραγματοποιεί μια στρατηγική ανάλυση των ασφαλιστικών εταιρειών πριν και μετά την ...