Προώθηση ασφαλιστικών προγραμμάτων ζωής και υγείας στη γενιά Υ
Promoting life and health insurance programmes in generation Y

Προβολή/Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ασφάλιση ζωής ; Ασφάλιση περιουσίας ; Προώθηση ; Γενιά Υ ; Life insurance ; Property insurance ; Promotion ; Generation YΠερίληψη
Ο θεσμός της ασφάλισης διαθέτει μακραίωνη ιστορία που εντοπίζεται ακόμα και στη λειτουργία των αρχαίων κοινωνιών. Η ιδιωτική ασφάλιση που παρέχεται από ιδιωτικούς φορείς σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο, μάλιστα, συνιστά θεσμό με εκτενέστερη εξέλιξη σε σχέση με την κοινωνική ασφάλιση. Μέσω της ασφαλίσεως είναι δυνατή η κάλυψη κινδύνων που μπορεί να αφορούν σε άτομα ή ομάδες ατόμων, αλλά και σε περιουσιακά και πάγια στοιχεία. Με τη καταβολή συμφωνημένου ποσού ο ασφαλισμένος δύναται να αποζημιωθεί σε περίπτωση που επιβεβαιωθεί παράγοντας κινδύνου κι επέλθει ατύχημα ή απώλεια, σωματική ή υλική. Τα προϊόντα της ασφαλιστικής αγοράς καλύπτουν κάθε ηλικία και μπορούν να προσαρμόζονται στις ανάγκες της εκάστοτε ηλικιακής ομάδας, ώστε να παρέχουν κάλυψη για κάθε παράγοντα κινδύνου. Η γενιά Υ, η οποία αποτελείται από άτομα που έχουν γεννηθεί τις δεκαετίες του 1980 και του 1990, αφορά σε ένα μεγάλο ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού και αποτελεί πρόκληση για την ασφαλιστική αγορά. Κι αυτό διότι τα εν λόγω άτομα, ως επί το πλείστον, καταδεικνύουν μειωμένο ενδιαφέρον αναφορικά με τα ασφαλιστικά προϊόντα, γεγονός που καθιστά την προώθησή τους περισσότερο επιτακτική. Τα άτομα αυτά έχουν ιδιαίτερα στενή σχέση με τον χώρο του διαδικτύου, ενώ η αγοραστική τους στάση, γενικότερα, βασίζεται περισσότερο σε ψυχολογικούς, παρά σε ορθολογικούς παράγοντες. Όπως διαπιστώνεται, όμως, από έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 100 ατόμων που ανήκει στη γενιά Υ, στην Ελλάδα, και που διαθέτει ή πρόκειται να ασφαλιστεί στους επόμενους 12 μήνες έναντι κινδύνου, η επιλογή της ασφάλισης βασίζεται σε παραδοσιακές μεθόδους πληροφόρησης, αλλά και στο μέγεθος και τη φήμη της εκάστοτε ασφαλιστικής εταιρείας, πέραν του όγκου καταβολής των απαιτούμενων ασφαλίστρων.