Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Competitive advantage"
Αποτελέσματα 5-14 από 14
-
Μέθοδοι στρατηγικής ανάπτυξης στον ασφαλιστικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει τις μεθόδους στρατηγικής που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες για να παρουσιάσουν ανάπτυξη και να ανακαλύψει τις πιο κατάλληλες στρατηγικές σε μία περίοδο ... -
Ναυτιλιακές επιχειρηματικές συστάδες : μελέτη στην περιοχή του Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Σε μία περίοδο όπου το οικονομικό περιβάλλον είναι ασταθές και το φαινόμενο της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης έντονο στη χώρα μας, η ελληνική ναυτιλία αποτελεί ένα κλάδο με εθνικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, συμβάλλοντας ... -
Οι συστάδες επιχειρηματικών δραστηριοτήτων (clusters) ως παράγοντας επιρροής της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)Η ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων είναι ένα θέμα που απασχολεί την ερευνητική κοινότητα εδώ και δεκαετίες. Η παγκοσμιοποιημένη αγορά δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις και ταυτόχρονα αυξάνει τις προκλήσεις ... -
Οικονομοτεχνική μελέτη και αξιολόγηση για πλωτό τουριστικό κατάλυμα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιαστεί η περίπτωση ίδρυσης πλωτού τουριστικού καταλύματος στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Λίμνη Ηραίου (ή Βουλιαγμένης), η οποία βρίσκεται δυτικά του Ισθμού, σε ... -
Οφέλη αξιοποίησης BigData αναλύσεων. Μελέτη για τη δυνατότητα δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος από τη χρήση τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11-10)Ο όρος BigData αναφέρεται σε μεγάλες ποσότητες δεδομένων, κατά κύριο λόγο μη δομημένων και ημιδομημένων, που προέρχονται από πολλές και διαφορετικές πηγές. Η επεξεργασία αυτών των δεδομένων δεν είναι εφικτή με παραδοσιακές ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στο ξενοδοχειακό κλάδο : μελέτη περίπτωσης για καταλύματα στη Μύκονο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η φοιτήτρια Μαρία Πετράκη εκπόνησε τη διπλωματική εργασία αυτή στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος «Διοίκησης Έργων και Ανάπτυξης Προϊόντων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς στην Αθήνα, υπό την επίβλεψη του καθηγητή του ... -
Πελατοκεντρική στρατηγική και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της ικανοποίησης των πελατών : η περίπτωση του τραπεζικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Στο σύγχρονο, έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην πελατοκεντρική λειτουργία τους, θέτοντας την ικανοποίηση ως τον σημαντικότερο οδηγό για τις δράσεις τους. Η ικανοποίηση των πελατών ... -
Στρατηγική ανάλυση του κλάδου των τραπεζών, προς αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-12)Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον υπόκειται σε διαρκείς μεταβολές, οι οποίες δύνανται να τροποποιήσουν τις στρατηγικές προσεγγίσεις των οργανισμών. Δεδομένου ότι η αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος οφείλει να ... -
Το branding ως στοιχείο της στρατηγικής των επιχειρήσεων και η συμβολή του στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: μια πρωτογενής ποσοτική έρευνα στις επιχειρήσεις που εδρεύουν στην περιφέρεια Αττικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-23)Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας επιδιώκεται η διερεύνηση του branding, ως στοιχείο της στρατηγικής των σύγχρονων επιχειρηματικών οντοτήτων, και του βαθμού που αυτό αξιοποιείται από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται ... -
Το ελληνικό ναυτιλιακό πλέγμα και η περίπτωση του κλάδου των πρακτορεύσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι το ελληνικό ναυτιλιακό πλέγμα και η ανάλυση του κλάδου των πρακτορεύσεων. Αρχικά θα γίνει μια εισαγωγή και θα αναλυθεί η θεωρία του πλέγματος των επιχειρήσεων, ...