Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εκπαίδευση -- Πληροφορική"
Αποτελέσματα 35-54 από 86
-
Διαλειτουργικότητα συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης
(2010-02-04)Τα συστήματα διαχείρισης μάθησης (ΣΔΜ) διαδραματίζουν κυρίαρχο ρόλο στο σύγχρονο τοπίο της ηλεκτρονικής μάθησης. Στο περιβάλλον χρήσης των ΣΔΜ αναπτύσσεται πλούσια διαδραστικότητα που χαρακτηρίζει την μαθησιακή συμπεριφορά ... -
Δυναμικός ιστότοπος για εκπαιδευτικά webquests
(2013-02-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο “Δυναμικός ιστότοπος για εκπαιδευτικά Webquests” παρουσιάζει ένα διαδικτυακό εργαλείο που σαν σκοπό έχει την δημιουργία και παρουσίαση webquests. Στα webquests κεντρικός θεωρείται ο ... -
Έλεγχος συμμόρφωσης εργαλείων σχεδίασης ηλεκτρονικών μαθημάτων με πρότυπα μαθησιακών τεχνολογιών
(2012-10-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στον έλεγχο συμμόρφωσης εργαλείων που σχετίζονται με την ηλεκτρονική μάθηση, σε σχέση με τις προδιαγραφές που καλύπτουν το πεδίο των μαθησιακών τεχνολογιών. Με γνώμονα την ... -
Ένα εργαλείο ανάλυσης διαδραστικότητας εκπαιδευομένων
(2010-02-09)Η αλληλεπίδραση των εκπαιδευομένων σε διαδικτυακές εκπαιδευτικές πλατφόρμες αποτελεί ένα πολύ ενδιαφέρον αντικείμενο ανάλυσης για τον εκπαιδευτικό. Η υλοποίηση εργαλείων αυτοματοποιημένης ανάκτησης δεδομένων και επεξεργασίας ... -
Ένα περιβάλλον διαδραστικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για παιδιά μικρής ηλικίας
(2012-11-09)Στον τομέα της εκπαίδευσης, γίνεται πλέον μία εντατική προσπάθεια ένταξης των υπολογιστικών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία προκειμένου οι νέες τεχνολογίες να μπορέσουν να αναδείξουν τον πρωτεύοντα ... -
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας στο μάθημα της Άλγεβρας της Β' Λυκείου : σύμβαση της στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου και τα μαθησιακά αποτελέσματα που επιφέρει
(2014-06-13)Στα πλαίσια της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας, γίνεται εφαρμογή και μελέτη, μέσω κατάλληλα σχεδιασμένης έρευνας δράσης, της αντεστραμμένης διδασκαλίας (Flipped Classrom) που αποτελεί υποκατηγορία της ... -
Εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση : προτάσεις διδασκαλίας που βρίσκουν εφαρμογή σε μια σχολική κοινότητα πρακτικής και χρησιμοποιούν ως εικονικό περιβάλλον μάθησης, το Second Life
(2011-06-16)Στη συγκεκριμένη εργασία αναπτύσσεται ο κύκλος ζωής μιας εκπαιδευτικής κοινότητας πρακτικής, και σχεδιάζονται αναλυτικά, όλες οι υποστηρικτικές δραστηριότητες που προκύπτουν για τα μέλη της. Καταγράφονται επίσης οι ... -
Εκμάθηση προγραμματισμού με χρήση της πλακέτας Intel Galileo - Υλοποίηση σεναρίου «Το Έξυπνο Σπίτι»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-04)Στη σύγχρονη εποχή και όσο οι νέες τεχνολογίες εξελίσσονται παρίσταται η ανάγκη του εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης ώστε να μπορεί να συμβαδίζει με το περιβάλλον. Στόχος του σχολείου είναι να προετοιμάζει τους μαθητές ώστε ... -
Εκπαίδευση ενηλίκων : ανιχνεύοντας το πεδίο λαμβάνοντας υπόψη και τις σύγχρονες τεχνολογικές διαστάσεις
(2009-01-27)Η παρούσα διπλωματική ασχολείται με την εκπαίδευση ενηλίκων, την δια βίου ηλεκτρονική μάθηση, τον σχεδιασμό προγραμμάτων τεχνολογικά υποστηριζόμενων για ενήλικες, το συμβόλαιο μάθησης και το εκπαιδευτικό σενάριο. Οι όροι ... -
Εκπαίδευση εργαζομένων μέσω προγραμμάτων ηλεκτρονικής μάθησης αξιοποιώντας τη θεωρία της απόδοσης : διερευνώντας τους παράγοντες που επηρεάζουν την μεταφορά της εκπαίδευσης στο χώρο εργασίας
(2009-05-26)Η παρούσα εργασία διερευνά και ελέγχει σε εμπειρικό επίπεδο παράγοντες που σχετίζονται με τη μεταφορά της εκπαίδευσης στα πλαίσια προγραμμάτων ηλεκτρονικής μάθησης στο χώρο εργασίας. Η μεταφορά της εκπαίδευσης αναφέρεται ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια και ηλεκτρονική μάθηση: διερευνώντας την κοινωνική διάσταση των πολυχρηστικών διαδικτυακών παιχνιδιών (MMOGs)
(2014-01-23)Με την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται να ερευνηθεί το πεδίο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και η προοπτική αξιοποίησής τους στην ηλεκτρονική μάθηση. Αρχικά γίνεται μια ανάλυση των χαρακτηριστικών των ηλεκτρονικών ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια με το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού Kodu
(2011-07-04)Οι μαθητές χρειάζονται ελκυστικά και αλληλεπιδραστικά μέσα και εργαλεία ώστε η εμπλοκή τους με τις Νέες Τεχνολογίες να είναι μια ενδιαφέρουσα διαδικασία. Τα εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια, ενθαρρύνουν την ανάπτυξη της ... -
Εκπαιδευτική εφαρμογή για κινητές συσκευές (mobile application) "Διασκεδάζω Μαθαίνω"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Η ευρεία διάδοση της τεχνολογίας του διαδικτύου σε συνδυασμό με την ταχύτατη εξέλιξη των συσκευών διαχείρισης ηλεκτρονικού υλικού επηρέασε σημαντικά την διαδικασία της μάθησης. Τα πρώτα χρόνια η παρουσία της μεθόδου ... -
Εκπαιδευτική εφαρμογή σε 3D εικονικό περιβάλλον : διδασκαλία της διδακτικής τεχνικής "παιχνίδι ρόλων" σε εκπαιδευτικούς στο Second Life
(2010-01-21)Η παρούσα μελέτη, στηριζόμενη σε ένα οιονεί πειραματικό ερευνητικό σχέδιο, λαμβάνοντας υπόψη ότι η μαθησιακή εμπλοκή των εκπαιδευτικών είναι σημαντικός δείκτης επιτυχίας, επιχειρεί να διερευνήσει την επίδραση που έχει σε ... -
Εξ αποστάσεως παράδοση μαθημάτων κλασικών γλωσσών μέσω αυτο-κατευθυνόμενης μάθησης: ανάπτυξη διαδικτυακού περιβάλλοντος e-tutoring κλασικών γλωσσών στην αγγλική με τη μέθοδο της αυτο-κατευθυνόμενης μάθησης
(2014-09-12)Αν και το πεδίο της εξ αποστάσεως παράδοσης μαθημάτων (e-Tutoring) διαρκώς εξελίσσεται, η ανάπτυξη e-courses διαπιστευμένων που να ακολουθούν προγράμματα σπουδών με πρότυπα εκμάθησης, καθώς και παιδαγωγικές μεθόδους δεν ... -
Εξατομικευμένη ηλεκτρονική μάθηση : εφαρμογές ψηφιακών μέσων στην εκπαίδευση και υποστήριξη χρηστών συστημάτων
(2008-12-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία μελετά τη χρήση των ψηφιακών μέσων για τη σχεδίαση και ανάπτυξη ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού περιεχομένου με στόχο την εκπαίδευση χρηστών συστημάτων και τη βελτίωση εκτέλεσης εργασιών ... -
Επιλύοντας αυθεντικά προβλήματα μέσω συνεργατικής συγγραφής σε ένα Web 2.0 περιβάλλον στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(2012-09-17)Η επίλυση προβλήματος αποτελεί βασική δεξιότητα που χρειάζεται να έχουν οι σημερινοί εκπαιδευόμενοι για την αντιμετώπιση αυθεντικών προβλημάτων στην επαγγελματική και προσωπική τους ζωή. Έρευνες σχετικά με την επίλυση ... -
Εποικοδομητικά περιβάλλοντα μάθησης με έμφαση στη θεωρία της δραστηριότητας και συστήματα διαχείρισης μάθησης
(2013-10-22)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει το σχεδιασμό ενός εποικοδομητικού περιβάλλοντος μάθησης σύμφωνα με τις αρχές της θεωρίας της δραστηριότητας. Η θεωρία της δραστηριότητας αποτελεί ένα χρήσιμο μοντέλο για την κατανόηση ... -
Εφαρμογές ηλεκτρονικής μάθησης για ανάπτυξη ικανοτήτων
(2008-07-29)Τα τελευταία χρόνια, προσεγγίσεις βασισμένες στην Ανάπτυξη Ικανοτήτων (Competence Development), τόσο στον τομέα της εκπαίδευσης όσο και της κατάρτισης, γίνονται ολοένα και πιο συνηθισμένες και φαίνεται να προσφέρουν την ... -
Εφαρμογή εκπαιδευτικών σεναρίων στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών με την υποστήριξη του διαδραστικού πίνακα
(2012-07-03)Παρουσιάζεται η ανάγκη για εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στη χρήση του Διαδραστικού Πίνακα, ενός τεχνολογικού εργαλείου, που σύμφωνα με τη βιβλιογραφία φαίνεται να αποτελεί σημείο εισόδου των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική ...