Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εκπαίδευση -- Πληροφορική"
Αποτελέσματα 28-47 από 86
-
Δημιουργία εκπαιδευτικού περιβάλλοντος στο "Second Life"
(2011-06-16)Οι εφαρμογές που σχετίζονται με τους Εικονικούς Κόσμους αναπτύσσονται για περισσότερο από μία 20ετια. Η ευρεία αποδοχή των διαδικτυακών παιχνιδιών και των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης οδήγησε στην περαιτέρω ανάπτυξη μία ... -
Δημιουργία και προσαρμογή μαθησιακών αντικειμένων
(2011-07-05)Στα πλαίσια της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας έγινε μία συστηματική προσπάθεια για την ανάπτυξη δύο μαθησιακών αντικειμένων (Μ.Α.) και όλου του συνθετικού υποστηρικτικού υλικού τους, για την ίδια ενότητα ... -
Δημιουργία ψηφιακού υλικού για την εκμάθηση δημιουργίας εκπαιδευτικών κόμικς
(2012-09-28)Τα εκπαιδευτικά κόμικς έχουν αρχίσει να γίνονται ευρέως γνωστά στο εξωτερικό όπου πολλά σχολεία τα έχουν ήδη εντάξει στο πρόγραμμα σπουδών τους. Με αυτόν τον τρόπο παρέχουν στους μαθητές τους μόρφωση με σύγχρονες τεχνικές ... -
Διαδραστικά εκπαιδευτικά παιχνίδια για το ελληνικό περιβάλλον
(2014-06-12)Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση μπορεί, μέσα από καλά σχεδιασμένες δράσεις, να υποστηρίξει σημαντικά την εκπαιδευτική διαδικασία. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τη σχεδίαση ... -
Διαδραστικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες "Παίζω & Μαθαίνω" για την προστασία του περιβάλλοντος
(2011-07-06)Η ανάπτυξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και η ένταξή τους στην εκπαίδευση δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο και το αντικείμενο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Οι νέες παιδαγωγικές ... -
Διαδραστικό παιχνίδι για παιδιά πρωτοσχολικής ηλικίας για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων
(2014-09-01)Το αντικείμενο της ερευνητικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού διαδραστικού λογισμικού (παιχνιδιού) σε παιδιά πέντε έως επτά ετών, με την οποία, μέσω της ανατροφοδότησης και τη χρήση θετικών προτύπων, ... -
Διαλειτουργικότητα συστημάτων εκπαιδευτικού σχεδιασμού : η ''μετανάστευση'' των εκπαιδευτικών σεναρίων μεταξύ των συστημάτων εκπαιδευτικού σχεδιασμού και η συμμόρφωση με το IMS LD
(2011-01-25)Στην εργασία αυτή διερευνάται η διαλειτουργικότητα συστημάτων εκπαιδευτικού σχεδιασμού ως προς τη δυνατότητα ανταλλαγής ή «μετανάστευσης» των εκπαιδευτικών σεναρίων τα οποία έχουν σχεδιαστεί σε αυτά. Τα συστήματα εκπαιδευτικού ... -
Διαλειτουργικότητα συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης
(2010-02-04)Τα συστήματα διαχείρισης μάθησης (ΣΔΜ) διαδραματίζουν κυρίαρχο ρόλο στο σύγχρονο τοπίο της ηλεκτρονικής μάθησης. Στο περιβάλλον χρήσης των ΣΔΜ αναπτύσσεται πλούσια διαδραστικότητα που χαρακτηρίζει την μαθησιακή συμπεριφορά ... -
Δυναμικός ιστότοπος για εκπαιδευτικά webquests
(2013-02-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο “Δυναμικός ιστότοπος για εκπαιδευτικά Webquests” παρουσιάζει ένα διαδικτυακό εργαλείο που σαν σκοπό έχει την δημιουργία και παρουσίαση webquests. Στα webquests κεντρικός θεωρείται ο ... -
Έλεγχος συμμόρφωσης εργαλείων σχεδίασης ηλεκτρονικών μαθημάτων με πρότυπα μαθησιακών τεχνολογιών
(2012-10-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στον έλεγχο συμμόρφωσης εργαλείων που σχετίζονται με την ηλεκτρονική μάθηση, σε σχέση με τις προδιαγραφές που καλύπτουν το πεδίο των μαθησιακών τεχνολογιών. Με γνώμονα την ... -
Ένα εργαλείο ανάλυσης διαδραστικότητας εκπαιδευομένων
(2010-02-09)Η αλληλεπίδραση των εκπαιδευομένων σε διαδικτυακές εκπαιδευτικές πλατφόρμες αποτελεί ένα πολύ ενδιαφέρον αντικείμενο ανάλυσης για τον εκπαιδευτικό. Η υλοποίηση εργαλείων αυτοματοποιημένης ανάκτησης δεδομένων και επεξεργασίας ... -
Ένα περιβάλλον διαδραστικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για παιδιά μικρής ηλικίας
(2012-11-09)Στον τομέα της εκπαίδευσης, γίνεται πλέον μία εντατική προσπάθεια ένταξης των υπολογιστικών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία προκειμένου οι νέες τεχνολογίες να μπορέσουν να αναδείξουν τον πρωτεύοντα ... -
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας στο μάθημα της Άλγεβρας της Β' Λυκείου : σύμβαση της στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου και τα μαθησιακά αποτελέσματα που επιφέρει
(2014-06-13)Στα πλαίσια της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας, γίνεται εφαρμογή και μελέτη, μέσω κατάλληλα σχεδιασμένης έρευνας δράσης, της αντεστραμμένης διδασκαλίας (Flipped Classrom) που αποτελεί υποκατηγορία της ... -
Εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση : προτάσεις διδασκαλίας που βρίσκουν εφαρμογή σε μια σχολική κοινότητα πρακτικής και χρησιμοποιούν ως εικονικό περιβάλλον μάθησης, το Second Life
(2011-06-16)Στη συγκεκριμένη εργασία αναπτύσσεται ο κύκλος ζωής μιας εκπαιδευτικής κοινότητας πρακτικής, και σχεδιάζονται αναλυτικά, όλες οι υποστηρικτικές δραστηριότητες που προκύπτουν για τα μέλη της. Καταγράφονται επίσης οι ... -
Εκμάθηση προγραμματισμού με χρήση της πλακέτας Intel Galileo - Υλοποίηση σεναρίου «Το Έξυπνο Σπίτι»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-04)Στη σύγχρονη εποχή και όσο οι νέες τεχνολογίες εξελίσσονται παρίσταται η ανάγκη του εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης ώστε να μπορεί να συμβαδίζει με το περιβάλλον. Στόχος του σχολείου είναι να προετοιμάζει τους μαθητές ώστε ... -
Εκπαίδευση ενηλίκων : ανιχνεύοντας το πεδίο λαμβάνοντας υπόψη και τις σύγχρονες τεχνολογικές διαστάσεις
(2009-01-27)Η παρούσα διπλωματική ασχολείται με την εκπαίδευση ενηλίκων, την δια βίου ηλεκτρονική μάθηση, τον σχεδιασμό προγραμμάτων τεχνολογικά υποστηριζόμενων για ενήλικες, το συμβόλαιο μάθησης και το εκπαιδευτικό σενάριο. Οι όροι ... -
Εκπαίδευση εργαζομένων μέσω προγραμμάτων ηλεκτρονικής μάθησης αξιοποιώντας τη θεωρία της απόδοσης : διερευνώντας τους παράγοντες που επηρεάζουν την μεταφορά της εκπαίδευσης στο χώρο εργασίας
(2009-05-26)Η παρούσα εργασία διερευνά και ελέγχει σε εμπειρικό επίπεδο παράγοντες που σχετίζονται με τη μεταφορά της εκπαίδευσης στα πλαίσια προγραμμάτων ηλεκτρονικής μάθησης στο χώρο εργασίας. Η μεταφορά της εκπαίδευσης αναφέρεται ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια και ηλεκτρονική μάθηση: διερευνώντας την κοινωνική διάσταση των πολυχρηστικών διαδικτυακών παιχνιδιών (MMOGs)
(2014-01-23)Με την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται να ερευνηθεί το πεδίο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και η προοπτική αξιοποίησής τους στην ηλεκτρονική μάθηση. Αρχικά γίνεται μια ανάλυση των χαρακτηριστικών των ηλεκτρονικών ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια με το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού Kodu
(2011-07-04)Οι μαθητές χρειάζονται ελκυστικά και αλληλεπιδραστικά μέσα και εργαλεία ώστε η εμπλοκή τους με τις Νέες Τεχνολογίες να είναι μια ενδιαφέρουσα διαδικασία. Τα εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια, ενθαρρύνουν την ανάπτυξη της ... -
Εκπαιδευτική εφαρμογή για κινητές συσκευές (mobile application) "Διασκεδάζω Μαθαίνω"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Η ευρεία διάδοση της τεχνολογίας του διαδικτύου σε συνδυασμό με την ταχύτατη εξέλιξη των συσκευών διαχείρισης ηλεκτρονικού υλικού επηρέασε σημαντικά την διαδικασία της μάθησης. Τα πρώτα χρόνια η παρουσία της μεθόδου ...