Browsing Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας by Title
Now showing items 562-581 of 1270
-
Εφοδιαστική αλυσίδα και δίκτυο διανομής στην αγορά της Ελλάδας και της Ολλανδίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-03-04)Η παρούσα διατριβή εμβαθύνει στο δυναμικά μεταβαλλόμενο πεδίο της διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας, διερευνώντας βασικά θέματα της εξέλιξης, της βιωσιμότητας, των τεχνολογικών μεταρρυθμίσεων, της συνεργασίας, της ... -
Εφοδιαστική αλυσίδα και τεχνολογίες Industry 4.0
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10)H παρούσα εργασία στοχεύει να σκιαγραφήσει τη συνολική εικόνα της Βιομηχανίας 4.0 μέσω μιας ολοκληρωμένης επισκόπησης της βιβλιογραφίας, να εντοπίσει αν χρησιμοποιούν οι εταιρείες σε διαφορετικές βιομηχανίες αυτές τις ... -
Εφοδιαστική αλυσίδα πηγών ενέργειας μέσω LNG
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Οι απαιτήσεις της σημερινής κοινωνίας για ενέργεια συνεχώς αυξάνονται την τελευταία δεκαετία. Σημαντικές πηγές ενέργειας, όπως το πετρέλαιο και ο άνθρακας, έχουν γίνει όλο και λιγότερο ελκυστικές λόγω της αλματώδους αύξησης ... -
Εφοδιαστική αλυσίδα στον κλάδο της μόδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Κάθε επιχείρηση με την είσοδο της στην αγορά έχει να αντιμετωπίσει προβλήματα για τα οποία υπάρχουν διαφορετικές αιτίες οι οποίες τα προκαλούν. Ένας βασικός λόγος που μπορεί να οδηγήσει μια επιχείρηση σε αποτυχία είναι και ... -
Η αγορά του καφέ στην περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-01-31)Η παρούσα μελέτη αποτελεί μεταπτυχιακή διατριβή κατά την οποία διερευνάται ο κλάδος του καφέ στην ελληνική αγορά. Θα επιχειρηθεί μια ανάλυση της ελληνικής κουλτούρας σε σχέση με τον καφέ και πως αυτή γίνεται αισθητή μέσα ... -
Η αγορά των φαρμάκων στην περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)Το εμπόριο των φαρμάκων παρουσιάζει παγκοσμίως έναν από τους μεγαλύτερους τζίρους τόσο σε εισαγωγές, όσο και σε εξαγωγές, μαζί με τα πετρελαιοειδή και το αλουμίνιο. Τα φάρμακα αποτελούν ζωτικής σημασίας προϊόντα, συνεπώς ... -
Η αγοραστική συμπεριφορά των ελληνικών βιομηχανικών επιχειρήσεων
(2007-05-16)Η προμήθεια ενός βιομηχανικού προϊόντος είναι αποτέλεσμα μίας χρονοβόρας διαδικασίας που περιλαμβάνει μία σειρά από δραστηριότητες και ενέργειες. Περιλαμβάνει μία σειρά από κρίσιμα σημεία αποφάσεων, τα οποία απαιτούν μεγάλη ... -
Η ανάλυση κύκλου ζωής: εφαρμογή στη βιομηχανία συσκευασίας και τσιμέντου
(2006-08-02)Σκοπός της εργασίας είναι να περιγράψει το περιβαλλοντικό εργαλείο της Ανάλυσης Κύκλου Ζωής, το οποίο συμβάλλει στη δημιουργία περιβαλλοντικά φιλικότερων προϊόντων και διευκολύνει τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Επιλέχθηκε ... -
Η ανάπτυξη ενός WMS σε εταιρία παραγωγής γεωργικών προϊόντων : η συμβολή του στις νέες διαδικασίες αποθήκευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)Καθώς μεταβάλλεται η οικονομική δραστηριότητα σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο, προοδεύει η τεχνολογία και οι εφαρμογές μέσω διαδικτύου, διαφοροποιούνται και οι ανάγκες των επιχειρήσεων σε όλα τα επίπεδα. Δημιουργούνται ... -
Η ανάπτυξη ενός συστήματος CRM για ένα Πληροφοριακό Σύστημα σε μια βιομηχανική επιχείρηση
(2007-05-22)Η Παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη του CRM (Customer Relationship Management) ενός πληροφοριακού συστήματος το οποίο βοηθά στην ανάπτυξη σχέσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Στη συγκεκριμένη εργασία ... -
Η ανάπτυξη και ο σχεδιασμός ενός Warehouse Management System (WMS) σε επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο εμπορίου σιδήρου και χάλυβα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-04)Η οικονομική δραστηριότητα σε εγχώριο και παγκόσμιο επίπεδο μεταβάλλεται δραστικά, παράλληλα η τεχνολογία και οι εφαρμογές μέσω διαδικτύου έχουν αναπτυχθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό, έχοντας ως αποτέλεσμα να διαφοροποιούνται ... -
Η ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών με προμηθευτές στις ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Η αύξηση του ανταγωνισμού στο διεθνές περιβάλλον οδηγεί διαρκώς σε μια αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα περισσότερο προσαρμοσμένα στον πελάτη με γρήγορους χρόνους ανάπτυξης και παράδοσης. Το γεγονός αυτό θέτει έναν αριθμό ... -
Η ανάπτυξη των νέων προϊόντων και η συμμετοχή του supply management
(2005-12-25)Η εργασία στοχεύει στην ανάλυση του τρόπου με τον οποίο το τμήμα προμηθειών μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη των νέων προϊόντων. Καθώς τα νέα προϊόντα είναι κρίσιμα για το μέλλον μίας επιχείρησης, οι σπουδαιότεροι ... -
Η ανάπτυξη των συστημάτων ERP και η συμβολή τους στις σύγχρονες εφοδιαστικές αλυσίδες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04)Οι αλλαγές στη διοίκηση των επιχειρήσεων σε ένα παγκοσμιοποιημένο και ψηφιοποιημένο περιβάλλον απαιτούν την εφαρμογή τεχνολογικών λύσεων. Αυτές οι λύσεις επιτρέπουν μια πιο αποτελεσματική διαχείριση και, συνεπώς, εξασφαλίζουν ... -
Η ανταγωνιστική στρατηγική της εταιρείας EXALCO μέλος του ομίλου ALBIO HOLDINGS Α.Ε.
(2006-09-19)Η παρούσα εργασία, μελετά την ανταγωνιστική στρατηγική της εταιρίας EXALCO. Η εργασία διαχωρίζεται σε δύο κύρια μέρη. Στο πρώτο θεωρητικό μέρος, παρουσιάζονται συνοπτικά ορισμοί της έννοιας της στρατηγικής διοίκησης καθώς ... -
Η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών καλλυντικών προϊόντων σε διεθνές επίπεδο
(2013-06-12)Η παρούσα μελέτη αποτελεί μεταπτυχιακή διατριβή, κατά την οποία ερευνείται η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών εξαγωγών καλλυντικών στη Ρωσία, μία αγορά που τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει σημαντική αύξηση στην κατανάλωση ... -
Η αντίστροφη εφοδιαστική αλυσίδα ανάκτησης συσκευών κινητής τηλεφωνίας
(2007-07-03)Στη συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζονται τα γενικά στοιχεία της αντίστροφης εφοδιαστικής αλυσίδας, τα οφέλη και οι επιπτώσεις των διαδικασιών ανάκτησης των συσκευών στο περιβάλλον, καθώς και οι προοπτικές ανάπτυξης των ... -
Η αξία της φύσης: οικονομικά οφέλη των οικοσυστημικών υπηρεσιών και προθυμία επένδυσης στην προστασία της φύσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η αξία που δίδεται στους φυσικούς πόρους ποικίλλει ανάλογα με το χώρο και τον χρόνο, η θεμελιώδης σημασία τους ωστόσο, για την ευημερία, την υγεία και τη διαβίωση του ανθρώπου, είναι αδιαμφισβήτητη. Εντούτοις, η απώλεια ... -
Η απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας στην Ευρώπη
(2007-07-04)Στόχος της εργασίας είναι να διερευνηθούν σε βάθος τα αίτια τα οποία εμποδίζουν την απελευθέρωση της αγοράς στην Ευρώπη και να προταθούν λύσεις ώστε να αρθούν τα εμπόδια για τον ελεύθερο ανταγωνισμό. Μέσο για την υλοποίηση ... -
Η αποδοχή της e-challenge από την σύγχρονη επιχείρηση και η πραγματικότητα των ευρυζωνικών δικτύων
(2008-02-08)Στις μέρες µας, το πρόθεμα 'e-' (ηλεκτρονικό, στα ελληνικά) χρησιμοποιείται σαν πρώτο συνθετικό σε οποιαδήποτε λέξη για να δοθεί η 'ηλεκτρονική' διάσταση στο νόημά της και για να καταδειχθεί οτιδήποτε γίνεται διαμέσου ή ...