Η ανάπτυξη ενός συστήματος CRM για ένα Πληροφοριακό Σύστημα σε μια βιομηχανική επιχείρηση
Master Thesis
Συγγραφέας
Αλεξάνδρου, Έλενα
Ημερομηνία
2007-05-22Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Διατριβές ; Customer relations -- Data processing ; Data warehousing ; Management information systemsΠερίληψη
Η Παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη του CRM (Customer Relationship Management) ενός πληροφοριακού συστήματος το οποίο βοηθά στην ανάπτυξη σχέσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Στη συγκεκριμένη εργασία αναπτύχθηκε μελέτη σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο. Το περιεχόμενο αναπτύσσεται σε 5 Κεφάλαια. Εισαγωγικά στο 1ο Κεφάλαιο αναλύεται πως η τεχνολογία συμβάλλει στην εξέλιξη της επιχείρησης. Στο 2ο Κεφάλαιο κύριο θέμα είναι η αξία του πελάτη και πως η ικανοποίηση του συσχετίζεται με την πρόοδο της εταιρίας. Στο 3ο Κεφάλαιο αναλύεται ο όρος CRM, ποιοι στόχοι επιτυγχάνονται με τη χρήση του, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα και το μέλλον που θα έχουν τέτοιου είδους συστήματα. Στο 4ο Κεφάλαιο αναπτύσσεται το ΕCRM, δηλαδή η προέκταση του CRM με χρήση Internet και τέλος στο 5ο Κεφάλαιο παρουσιάζεται μια πρακτική εφαρμογή. Πώς το CRM εφαρμόστηκε σε μια εταιρία και ποια τα αποτελέσματα.