Η αγορά του καφέ στην περίπτωση της Ελλάδας
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Καφές ; Διεθνής αγορά καφέ ; Ελληνική αγορά καφέ ; Εισαγωγές και εξαγωγές καφέΠερίληψη
Η παρούσα μελέτη αποτελεί μεταπτυχιακή διατριβή κατά την οποία διερευνάται ο κλάδος του καφέ στην ελληνική αγορά. Θα επιχειρηθεί μια ανάλυση της ελληνικής κουλτούρας σε σχέση με τον καφέ και πως αυτή γίνεται αισθητή μέσα από διάφορες καταναλωτικές συνήθειες.
Παράλληλα γίνεται αναφορά στην ανάλυση της ζήτησης και της προσφοράς καθώς και των επιμέρους παραγόντων που διαμορφώνουν τις δυνάμεις αυτές της ελληνικής αγοράς.
Ερευνά τη Διεθνή αγορά καφέ και ποιες χώρες είναι κυρίαρχες στο συγκεκριμένο προϊόν μέσα από τις εισαγωγές/εξαγωγές αλλά και τις πωλήσεις που πραγματοποιούν τόσο τα τελευταία χρόνια όσο και τα παλαιότερα ώστε να αντιληφθούμε καλύτερα το πόσο ισχυρό προϊόν είναι ο καφές.
Μελετά την πορεία των ελληνικών εισαγωγών και εξαγωγών καφέ και προσπαθεί να εξάγει συμπεράσματα για τις προοπτικές εξέλιξης τους. Ειδικότερα, εξετάζονται οι εξής κατηγορίες προϊόντων: ελληνικός καφές, στιγμιαίος, φίλτρου και καφές espresso.