Πλοήγηση Τμήμα Πληροφορικής ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 460-479 από 1389
-
Δημιουργία εκπαιδευτικής πλατφόρμας για την εξάσκηση και την αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου στα μαθηματικά
(2015-03-10)Η εργασία αυτή δημιουργήθηκε με άξονα το σχολικό βιβλίο και με σκοπό να διευκολύνει τους μαθητές στην μελέτη τους. Τα κεφάλαια αναπτύσσονται με σύντομα στοιχεία θεωρίας και ικανό αριθμό tests για αυτοαξιολόγηση της γνώσης ... -
Δημιουργία εκπαιδευτικού site σε Joomla
(2015-04-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στο χώρο της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης και ιδιαίτερα στον τομέα των Προσαρμοστικών Εκπαιδευτικών Συστημάτων Διδασκαλίας και ειδικότερα στα Ευφυή Εκπαιδευτικά Συστήματα (ITS), στα ... -
Δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος παροχής χωρικής πληροφορίας, βασισμένο σε τεχνολογίες ανοιχτού κώδικα και ελεύθερα δεδομένα
(2013-04-01)Η μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται την δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος θέασης ελεύθερων χωρικών δεδομένων, με δυνατότητες δρομολόγησης και εύρεσης διευθύνσεων (γεωκωδικοποίηση), στο διαδίκτυο καθώς και την ... -
Δημιουργία ενός πράκτορα ΤΝ με ανθρώπινη συμπεριφορά, χρήσημοποιώντας την ιεραρχία των αναγκών του Maslow και την αρχιτεκτονική σχεδιασμού δράσης με προσανατολισμό το στόχο (GOAP) στη μηχανή της Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ανάγκη είναι κάτι που είναι απαραίτητο προκειμένου να ζήσει ένας οργανισμός μία υγιή ζωή. Οι άνθρωποι, όντας τα πιο έξυπνα ζώα, σύμφωνα με τα ανθρώπινα πρότυπα, έχουν πολύ πιο περίπλοκη ιεραρχία αναγκών από άλλα πλάσματα. ... -
Δημιουργία επιχειρησιακών ροών αναβαθμισμένων υπηρεσιών η-τιμολογίου με τη χρήση της προδιαγραφής BPMN & ενσωματωμένους μηχανισμούς ασφαλείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011-10)Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και οι πολυάριθμες πλέον εκφάνσεις του στην καθημερινή μας ζωή κεντρίζει το ενδιαφέρον επενδυτών, διαχειριστών και επιχειρηματιών. Οι προσπάθειες εκσυγχρονισμού τόσο του δημόσιου, όσο και του ... -
Δημιουργία εργαλείου «συγγραφής» ασκήσεων και αυτόματης κατασκευής διαγωνισμάτων για το γνωστικό πεδίο της Ιστορίας Γ’ Λυκείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)Στα πλαίσια της Μεταπτυχιακής Διατριβής μου, δημιούργησα ένα σύστημα δημιουργίας Διαγωνισμάτων το οποίο μπορούν να χρησιμοποιούν οι καθηγητές της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τόσο για την άμεση εξαγωγή διαγωνίσματος όσο και ... -
Δημιουργία εφαρμογής αξιολόγησης γνώσεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία μιας εφαρμογής με σκοπό την αξιολόγηση γνώσεων σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής ... -
Δημιουργία εφαρμογής για smartphones με σκοπό την απλούστευση της διαδικασίας παραγγελίας φαρμάκων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11)Ο σκοπός της εφαρμογής "PharmacyOnAppDelivery" είναι να επιτρέψει την αλληλεπίδραση μεταξύ του φαρμακοποιού και του ασθενούς. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου υπάρχει ανάγκη προ-παραγγελίας των φαρμάκων που δεν είναι τόσο ... -
Δημιουργία εφαρμογής για smartphones με σκοπό την υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)Στόχος της παρούσας εφαρμογής “ExamPtu” είναι η αλληλεπίδραση σε επίπεδο εκπαίδευσης μεταξύ του καθηγητή με τον κάθε μαθητή ξεχωριστά μέσω χρόνο-προγραμματισμένων ερωτήσεων-ειδοποιήσεων. Ο ρόλος του καθηγητή στην εφαρμογή ... -
Δημιουργία εφαρμογής για κινητές συσκευές για την υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως στόχο τη μελέτη, τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της εφαρμογής με το όνομα “EducationApp” για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα, η εφαρμογή προορίζεται για καθηγητές και ... -
Δημιουργία ηλεκτρονικής επιχείρησης βασισμένη στο μοντέλο των συλλογικών αγορών
(2012-11-02)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας ηλεκτρονική επιχείρησης που θα παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες της με βάση το μοντέλο των Συλλογικών Αγορών. Αρχικά γίνεται μια ιστορική αναδρομή ... -
Δημιουργία ιστότοπου με την χρήση και παραμετροποίηση εργαλείων διαχείρισης περιεχομένου
(2011-09-27)Ο σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η εφαρμογή και υλοποίηση μιας ιστοσελίδας με την χρήση και παραμετροποίηση εργαλείων διαχείρισης περιεχομένου. Συγκεκριμένα αναφέρεται στη δημιουργία ιστοσελίδας εύρεσης ... -
Δημιουργία ιστοσελίδας πανεπιστημιακού ιδρύματος με τη χρήση του WordPress cms
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-04)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως κύριο σκοπό τη δημιουργία ενός δυναμικού ιστοτόπου πανεπιστημιακού ιδρύματος στην πλατφόρμα WordPress και στην συνέχεια η ανάλυση αυτού σε διαγράμματα UML. Πραγματοποιείται ... -
Δημιουργία και εύρεση εκδηλώσεων με βάση κριτηριών στον παγκόσμιο ιστό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η υλοποίηση μιας πλατφόρμας για την εύρεση events. Ένας χρήστης θα μπορεί είτε να βρεί ένα event άλλου χρήστη, είτε να δημιουργήσει ο ίδιος ένα και να το εισάγει στην εφαρμογή ώστε να το ... -
Δημιουργία μεταδεδομένων για τα εξωτερικά χαρακτηριστικά των κατοικιών της Αθήνας (19ος - αρχές 20ου αιώνα) και χρήση του προτύπου VRA Core 4.0 για την περιγραφή και κωδικοποίησή τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-04)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας, είναι τα χαρακτηριστικά των όψεων των κτηρίων, στην Αθήνα, κατά την Νεοκλασική, Εκλεκτικιστική και Μεσοπολεμική εποχή. Ειδικότερα, γίνεται η μελέτη και η ανάλυση των χαρακτηριστικών ... -
Δημιουργία μιας εκπαιδευτικής πλατφόρμας φοιτητή - καθηγητή, χρησιμοποιώντας το Visual Studio με γλώσσα προγραμματισμού C# και το νευρωνικό δίκτυο για την επίδοση του φοιτητή για το οποίο χρησιμοποιήθηκε η Python
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)Αρχικά, η πτυχιακή εργασία με τίτλο: Εκπαιδευτική πλατφόρμα είναι μια εφαρμογή βασισμένη σε τρεις γλώσσες προγραμματισμού, τις οποίες διδάχτηκα στην διάρκεια των μεταπτυχιακών μου σπουδών. Για την δημιουργία αυτής της ... -
Δημιουργία παιχνιδιού 3D με χρήση της πλατφόρμας Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Το παιχνίδι μας δημιουργήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2017.1.0f3. Στο κεφάλαιο 1, κάνουμε αναφορά για το VR στην εκπαίδευση, στο κεφάλαιο 2, κάνουμε ανασκόπηση πεδίου, αναφέροντας την ιστορική εξέλιξη των παιχνιδιών και ... -
Δημιουργία πλατφόρμας προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών σε Android συσκευές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Τα τελευταία χρόνια κάποιος θα μπορούσε να παρατηρήσει μια ανάπτυξη στις τεχνολογίες βασισμένες στη θέση και στη γεωχωρική πληροφορία. Η γνώση της θέσης στις κινητές συσκευές οδήγησε στη ανάπτυξη των Location Based ... -
Δημιουργία προσομοιωτή φάρμας αλληλεπίδρασης παίκτη-ζώου χρησιμοποιώντας έξυπνους πράκτορες ΤΝ που χρησιμοποιούν την αρχιτεκτονική του Δέντρου Συμπεριφοράς στη μηχανή Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ακόλουθη μεταπτυχιακή διατριβή, υλοποιεί έξυπνα ζώα με τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιώντας την αρχιτεκτονική του Δέντρου Συμπεριφοράς. Αυτή η υλοποίηση έγινε μέσω της μηχανής Unity σε ένα περιβάλλον που προσομοιάζει παιχνίδι, ... -
Δημιουργία προσωπικού ψηφιακού βοηθού για κινητές συσκευές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-02-04)Με την εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης και του IoT έχουν έρθει στο προσκήνιο καινοτομίες και νέες εφαρμογές σε όλους τους τομείς. Εφαρμογές όπως τα έξυπνα σπίτια (Smart Homes), έξυπνες πόλης (Smart Cities) και οι προσωπικοί ...