Δημιουργία εργαλείου «συγγραφής» ασκήσεων και αυτόματης κατασκευής διαγωνισμάτων για το γνωστικό πεδίο της Ιστορίας Γ’ Λυκείου
Tool creation for question "writing" and automatic examination construction for the cognitive field of high school History (3rd grade)
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Δικτυακές εφαρμογές ; Αυτόματη δημιουργία διαγωνισμάτων ; Εκπαιδευτικό λογισμικό ; Μηχανική μάθησηΠερίληψη
Στα πλαίσια της Μεταπτυχιακής Διατριβής μου, δημιούργησα ένα σύστημα δημιουργίας Διαγωνισμάτων το οποίο μπορούν να χρησιμοποιούν οι καθηγητές της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τόσο για την άμεση εξαγωγή διαγωνίσματος όσο και για την διατήρηση μίας τράπεζας θεμάτων την οποία μπορούν να εμπλουτίζουν κατά την διάρκεια της Θητείας τους στο εκπαιδευτικό ίδρυμα. Για την ανάπτυξη του συστήματος αυτού χρησιμοποιήθηκαν οι γλώσσες προγραμματισμού PHP, MySQL, HTML5, CSS (Bootstrap) και JavaScript. Εκτός της δυνατότητας εισαγωγής προσωπικών ερωτήσεων, το σύστημα αυτό υποστηρίζει πολλούς χρήστες και μας δίνει έτσι την δυνατότητα προβολής και αγοράς ερωτήσεων από άλλους χρήστες. Με αυτό τον τρόπο εκτός της βασικής του χρήσης που είναι η εξυπηρέτηση των εκπαιδευτικών, αποτελεί και ένα μέσω δικτύωσης της εκπαιδευτικής κοινότητας από την στιγμή που μπορεί ο κάθε καθηγητής να προβάλει ο έργο του και αυτό να κριθεί από άλλους εκπαιδευτικούς άλλων σχολικών μονάδων.
Τέλος, ένα πολύ σημαντικό τμήμα του συστήματος και αυτό που το ξεχωρίζει από άλλα συστήματα που κυκλοφορούν και κάνουν την ίδια δουλειά, είναι η ενσωμάτωση της Μηχανικής Μάθησης και συγκεκριμένα η χρήση του αλγορίθμου Support Vector Classification. Με χρήση αυτού του αλγορίθμου γίνεται ανάλυση όλων των ερωτήσεων βάση συγκεκριμένων κριτηρίων και κατά την δημιουργία ενός τεστ, το σύστημα είναι σε θέση να προβλέψει ποιες ερωτήσεις θεωρεί ότι προτιμά ο χρήστης. Κατά την ανάπτυξη του συστήματος προσπάθησα να σχεδιάσω το σύστημα έτσι ώστε να μπορεί ο χρηστής να προηγηθεί εύκολα και χρησιμοποίησα αρκετούς χρωματισμούς ώστε να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον το οποίο είναι κατανοητό και χρηστικό για τον εκπαιδευτικό που θα το χρησιμοποιήσει. Επίσης προτίμησα η εφαρμογή να είναι Διαδικτυακή ώστε να μπορεί το περιεχόμενο να διαμοιραστεί εύκολα μεταξύ του συνόλου της κοινότητας των εκπαιδευτικών.