Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Στρατηγικός σχεδιασμός"
Αποτελέσματα 209-226 από 226
-
Συστήματα ολοκληρωμένης διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων : υλοποίηση πληροφοριακού συστήματος με έμφαση στις λειτουργίες αλυσίδας αξίας
(2010-05-28)Τα ERP συστήματα είναι εργαλεία λογισμικού τα οποία χρησιμοποιούνται για τη διαχείριση δεδομένων. Τα ERP συστήματα βοηθούν τους οργανισμούς να διαχειριστούν καλύτερα λειτουργίες τους όπως είναι η προμηθευτική αλυσίδα, η ... -
Συστήματα ολοκληρωμένης διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων : υλοποίηση πληροφοριακού συστήματος με έμφαση στις υποστηρικτικές λειτουργίες μιας επιχείρησης
(2010-09-16)Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στα Συστήματα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων (ERP), και ιδιαίτερα στο υποσύστημα της Οικονομικής Διαχείρισης του πακέτου Business Solution Navision της εταιρείας Microsoft .Το ... -
Συστήματα προγραμματισμού επιχειρησιακών πόρων : μελέτη περίπτωσης παραγωγής με το πρόγραμμα microsoft navigation
(2006-11-08)Η παρούσα διπλωµατική εργασία αποτελεί µια προσπάθεια ανάλυσης των Συστηµάτων Επιχειρησιακών Πόρων (ERP) από την στιγµή που παρουσιάστηκαν στην αγορά (ελληνική και διεθνής) έως και σήµερα. Ιδιαίτερη έµφαση δίνεται στο ... -
Συσχέτιση crisis management και risk management και χρήση των προτύπων ως εργαλείων αξιολόγησης
(2011-10-11)Σε οποιονδήποτε κλάδο και αν δραστηριοποιείται μια επιχείρηση, θα πρέπει να έχει υπόψη της ότι οφείλει να είναι εξοικειωμένη με τη διαχείριση κρίσεων και επιχειρηματικού κινδύνου. Πρόκειται για μια διαδικασία που έχει ... -
Τα πληροφοριακά συστήματα και η εξέλιξη της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) από τις ελληνικές επιχειρήσεις
(2011-10-24)Η παρούσα εργασία ασχολείται με τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων. Αρχικά γίνεται θεωρητική θεμελίωση δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη φιλοσοφία και στην επιχειρηματική κουλτούρα που απαιτείται για να εφαρμοστεί ... -
Τμηματοποίηση και στρατηγικό μάρκετινγκ ξενοδοχείου. Η περίπτωση του Sofitel Luxury Hotel Athens Airport
(2013-05-16)Στην τουριστική και ξενοδοχειακή αγορά, απαιτείται ιδιαίτερη προσέγγιση των αγοραστών. Μια ξενοδοχειακή μονάδα αδυνατεί να εξυπηρετήσει αποτελεσματικά την αγορά στο σύνολό της. Έτσι, για να διακρίνει τους πελάτες που ... -
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα πέρα από την εφαρμογή : το CRM ως αφετηρία του στρατηγικού σχεδιασμού, προϋποθέσεις, εφαρμογή και επίδραση στο performance των επιχειρήσεων
(2011-12-14)Στην εργασία αυτή ορίζεται η διαχείριση των πελατειακών σχέσεων (customer relationship management) στη σύγχρονη επιχείρηση, πέρα από την εφαρμογή, δηλαδή το λογισμικό. Αποτελεί την αφετηρία του στρατηγικού σχεδιασμού για ... -
Το αντίκτυπο της τεχνολογίας πληροφοριών στην απόδοση των εφοδιαστικών αλυσίδων : συστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων και υποστήριξης αποφάσεων
(2007-11-06)Τα συστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων και υποστήριξης αποφάσεων (Enterprise Resource Planning) παρέχουν μια ευκαιρία για επαναπροσδιορισμό των στρατηγικών των εφοδιαστικών αλυσίδων. Η συγκεκριμένη έρευνα για τα ... -
Το εξωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων: δυνατότητες και προοπτικές, ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος με βάση το υπόδειγμα των πέντε δυνάμεων του Porter
(2002-12-01)Στην παρούσα εργασία χρησιμοποιούνται τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν μετά από έρευνα, μέσω ενός ερωτηματολογίου το οποίο συμπλήρωσαν οι ελληνικές επιχειρήσεις. Παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά και οι μεταβλητές του ... -
Το εσωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων: δυνατότητες και προοπτικές, ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος με βάση την ανάλυση αλυσίδας αξίας του porter.
(2002-12-01)Η εργασία εξετάζει το περιβάλλον των επιχειρήσεων -και συγκεκριμένα των ελληνικών- στο οποίο οι επιχειρήσεις δημιουργούνται αναπτύσσονται και ΄΄πεθαίνουν΄΄. Για τις ανάγκες της συγκεκριμένης εργασίας δημιουργήθηκε μια βάση ... -
Το στρατηγικό management στον κλάδο γρήγορης εστίασης. Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Γρηγόρης Μικρογεύματα Α.Β.Ε.Ε.
(2011-12-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται θεμελιώδη στρατηγικά γνωρίσματα τόσο του κλάδου αλυσίδων εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης όσο και της εταιρείας με το διακριτικό τίτλο «Γρηγόρης Μικρογεύματα», η οποία πρωταγωνιστεί ... -
Το σύστημα στρατηγικής διαχείρισης balanced scorecard και η απήχηση του στις ελληνικές επιχειρήσεις
(2005-12-16)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση των αρχών του στρατηγικού συστήματος διαχείρισης balanced scorecard και η έρευνα της απήχησής του στις ελληνικές επιχειρήσεις. Αρχικά αναλύονται τα νέα δεδομένα του ... -
Τυποποίηση και προσαρμογή της διαφήμισης σε ένα διαφοροποιημένο διεθνές περιβάλλον: μια εμπειρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα εργασία επιδιώκει να θίξει τον καίριο ρόλο που διαδραματίζουν τα διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα στη διαδικασία επιλογής της στρατηγικής διαφήμισης που θα ακολουθήσει μια επιχείρηση. Πραγματεύεται ακόμη τους ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου χάλυβα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η αποτύπωση της χρηματοοικονομικής κατάστασης του κλάδου την περίοδο 2008 έως 2014, μέσα από την ανάλυση των οικονομικών καταστάσεων των τεσσάρων μεγαλύτερων εταιρειών, της ... -
Χρηματοπιστωτική δομή και λειτουργίες εταιρείας τηλεπικοινωνιών και ψυχαγωγίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο, συμβαίνουν διάφορα γεγονότα που επηρεάζουν το περιβάλλον και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις. Η οικονομική κρίση έχει αλλάξει τους κανόνες ... -
Χρησιμοποιούμενες στρατηγικές στα social media για αποτελεσματική επικοινωνία: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-03-09)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να παρουσιάσει χρησιμοποιούμενες Στρατηγικές στα social media με κύριο στόχο την αποτελεσματική επικοινωνία. Θα γίνει μελέτη περίπτωσης πάνω στην πολυεθνική Coca-Cola Company και στις στρατηγικές ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός επιχειρήσεων για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06-24)H παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στην προσπάθεια των επιχειρήσεων να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα υλοποιώντας συντονισμένα δράσεις που σχετίζονται με τις νέες τεχνολογίες, ώστε να οδηγηθούν στον Ψηφιακό ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός και στρατηγική των επιχειρήσεων στην Ελλάδα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10-23)Η ζωή και οι καθημερινές συνήθειες των ανθρώπων έχουν υποστεί σημαντικούς μετασχηματισμούς, ειδικά λόγω της έλευσης των ψηφιακών τεχνολογιών που συνεχίζουν να εξελίσσονται και να αλλάζουν κάθε χρόνο. Η πανδημία Covid-19 ...