Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 172
Άμεσες και έμμεσες πωλήσεις στις διαδικτυακές και ψηφιακές πλατφόρμες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Το ηλεκτρονικό επιχειρείν είναι ευρύτατα διαδεδομένο στις μέρες μας, με κύριο μέρος του το ηλεκτρονικό εμπόριο. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται σε ηλεκτρονικές μορφές εμπορίου είτε άμεσες είτε έμμεσες ...
Νευρομάρκετινγκ : οι εφαρμογές του στην ελληνική οικονομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση, η ανάλυση και η κατανόηση του νευρομάρκετινγκ και του αντίκτυπου που αυτό έχει στην ελληνική οικονομία. Το νευρομάρκετινγκ αποτελεί έναν κλάδο άμεσα συνδεδεμένο ...
Ο ρόλος και ο αντίκτυπος της διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού: μια διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την εμπλοκή των εργαζομένων στην εργασία (work engagement)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Αυτή η μελέτη προσπάθησε να αξιολογήσει τις επιπτώσεις επιλεγμένων πρακτικών διαχείρισης
ανθρώπινου δυναμικού (αξιολόγηση απόδοσης, εκπαίδευση και ανάπτυξη, ανταμοιβές και
αναγνώριση και εργασιακή επικοινωνία) στην ...
Βιώσιμη ανάπτυξη και στρατηγικό πλεονέκτημα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09)
Η Βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί αντικείμενο συζήτησης και πολιτικής ιδιαίτερα υπό το πρίσμα της κλιματικής κρίσης αλλά και ευρύτερων θεμάτων που απειλούν την παγκόσμια σταθερότητα, όπως η φτώχεια, η δικαιοσύνη, η εκπαίδευση, ...
Η συσχέτιση της ικανοποίησης των υπαλλήλων με την αποτελεσματικότητα της εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-08)
Σκοπό της έρευνας αποτέλεσε η διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην εργασιακή ικανοποίηση
και την αποτελεσματικότητα των εταιρειών. Ειδικότερα, σκοπός ήταν να μελετηθεί η επίδραση
της εργασιακής ικανοποίησης στην ...
Ψηφιακός μετασχηματισμός και εμπειρία του καταναλωτή στον ασφαλιστικό τομέα. Η μελέτη των ασφαλιστικών εταιρειών της Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναλύσουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό και πως
αυτός σχετίζεται και βρίσκει εφαρμογή στην Ιδιωτική Ασφάλιση στην χώρα μας. Στο πρώτο
κεφάλαιο, θα ορίσουμε την έννοια του marketing και ...
Εμπειρική διερεύνηση των παραγόντων που επιδρούν στα κόκκινα δάνεια στην Αμερική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)
Τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια αποτελούν μεγάλη πρόκληση για τον τραπεζικό τομέα. Το ποσοστό των δανείων αυτών στην Αμερική αντικατοπτρίζει την το κατά πόσο είναι υγιές το τραπεζικό σύστημα. Ένα υψηλό ποσοστό ύπαρξης τέτοιων ...
Τηλε-ηγεσία και smart working: μια νέα φιλοσοφία management
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Στην Ελλάδα, όπως και σε παγκόσμια κλίμακα, με την έλευση της πανδημίας Covid19 που προκάλεσε κύματα καραντίνας και της αλληλουχίας αρνητικών επιπτώσεων
που ακολούθησαν, γνωρίσαμε αρκετούς καινούριους όρους όσον αφορά ...
Έρευνα και διάχυση γνώσης στην Ευρώπη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-24)
Στην εποχή μας όλο και περισσότερες χώρες στηρίζονται την παραγωγή την διάδοση αλλά και την εκμετάλλευση της επιστημονικής γνώσης η οποία λειτουργεί συνήθως ως εργαλείο αύξησης της παραγωγικότητας και βελτίωσης της οικονομίας. ...
Ηγεσία και διαδικασία λήψης στρατηγικών αποφάσεων σε περιόδους κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Στην παρούσα εργασία διερευνώνται οι έννοιες της ηγεσίας και της ηγετικής συμπεριφοράς στην αντιμετώπιση των καταστάσεων έκτακτης ανάγκης λόγω των ιδιαίτερων απαιτήσεων που δημιουργούν. Αναλύεται η διαδικασίας λήψης ...