Άμεσες και έμμεσες πωλήσεις στις διαδικτυακές και ψηφιακές πλατφόρμες
Direct and indirect sales in digital platforms
Master Thesis
Συγγραφέας
Ζούμπου, Αναστασία
Zoumpou, Anastasia
Ημερομηνία
2022Επιβλέπων
Τσελεκούνης, ΜάρκοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Platforms ; Direct sales ; Indirect sales ; Marketplace ; Reseller ; Direct sales of Netflix ; Indirect sales of Netflix ; Streaming platformΠερίληψη
Το ηλεκτρονικό επιχειρείν είναι ευρύτατα διαδεδομένο στις μέρες μας, με κύριο μέρος του το ηλεκτρονικό εμπόριο. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται σε ηλεκτρονικές μορφές εμπορίου είτε άμεσες είτε έμμεσες (marketplace/reseller).
Σκοπός της μελέτης είναι η ανάλυση των μορφών αυτών και υπό ποιες προϋποθέσεις είναι προτιμότερες οι μεν και οι δε. Για την καλύτερη κατανόηση της ψηφιακής αγοράς αναπτύσσονται οι πλατφόρμες και τα χαρακτηριστικά τoυς. Γίνεται διαχωρισμός μεταξύ των two-sided και multi-sided platforms. Οι άμεσες και οι έμμεσες πωλήσεις χρησιμοποιούνται και από το Netflix. Ακόμα και η αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου της πλατφόρμας του υπήρξε καθοριστικής σημασίας για την μετέπειτα εξέλιξή της. Η πλατφόρμα αυτή δεν μένει στην αναμετάδοση ταινιών μόνο μέσω της ιδίας (άμεσα) αλλά και μέσω μεγάλων συνδρομητικών τηλεοράσεων (έμμεσα). Γίνεται ανάλυση των λόγων που επέλεξε αυτή την πολιτική και περιγράφονται τα θετικά και αρνητικά της κάθε μορφής, με έμφαση την πολιτική της πλατφόρμας σε δύο χώρες την Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο.