Εμφάνιση απλής εγγραφής

Άμεσες και έμμεσες πωλήσεις στις διαδικτυακές και ψηφιακές πλατφόρμες

dc.contributor.advisorΤσελεκούνης, Μάρκος
dc.contributor.authorΖούμπου, Αναστασία
dc.contributor.authorZoumpou, Anastasia
dc.date.accessioned2022-05-04T06:19:31Z
dc.date.available2022-05-04T06:19:31Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14320
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1743
dc.description.abstractΤο ηλεκτρονικό επιχειρείν είναι ευρύτατα διαδεδομένο στις μέρες μας, με κύριο μέρος του το ηλεκτρονικό εμπόριο. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται σε ηλεκτρονικές μορφές εμπορίου είτε άμεσες είτε έμμεσες (marketplace/reseller). Σκοπός της μελέτης είναι η ανάλυση των μορφών αυτών και υπό ποιες προϋποθέσεις είναι προτιμότερες οι μεν και οι δε. Για την καλύτερη κατανόηση της ψηφιακής αγοράς αναπτύσσονται οι πλατφόρμες και τα χαρακτηριστικά τoυς. Γίνεται διαχωρισμός μεταξύ των two-sided και multi-sided platforms. Οι άμεσες και οι έμμεσες πωλήσεις χρησιμοποιούνται και από το Netflix. Ακόμα και η αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου της πλατφόρμας του υπήρξε καθοριστικής σημασίας για την μετέπειτα εξέλιξή της. Η πλατφόρμα αυτή δεν μένει στην αναμετάδοση ταινιών μόνο μέσω της ιδίας (άμεσα) αλλά και μέσω μεγάλων συνδρομητικών τηλεοράσεων (έμμεσα). Γίνεται ανάλυση των λόγων που επέλεξε αυτή την πολιτική και περιγράφονται τα θετικά και αρνητικά της κάθε μορφής, με έμφαση την πολιτική της πλατφόρμας σε δύο χώρες την Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο.el
dc.format.extent101el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΆμεσες και έμμεσες πωλήσεις στις διαδικτυακές και ψηφιακές πλατφόρμεςel
dc.title.alternativeDirect and indirect sales in digital platformsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENE-business has been widespread nowadays, with e-commerce being a main part of it. More and more companies are turning to e-commerce, either on direct or indirect sales (marketplace / reseller). The purpose of the study is to analyze these forms and to find out under which conditions is preferable each one. For a better understanding of the digital market, there is an analysis of the digital platforms and their features. A distinction is made between two-sided and multi-sided platforms. Direct and indirect sales are also used by Netflix. Even the change of the business model of the platform was crucial for its subsequent development. This platform does not stay in the retransmission of movies only through its platform (directly) but also through big pay-TVs (indirectly). The reasons for choosing this policy are analyzed and the advantages and disadvantages of each form are described, with emphasis on the platform's policy in two countries, in Greece and in the United Kingdom.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordPlatformsel
dc.subject.keywordDirect salesel
dc.subject.keywordIndirect salesel
dc.subject.keywordMarketplaceel
dc.subject.keywordResellerel
dc.subject.keywordDirect sales of Netflixel
dc.subject.keywordIndirect sales of Netflixel
dc.subject.keywordStreaming platformel
dc.date.defense2022-04-14


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»