Search
Now showing items 1-10 of 255
Στάσεις κι απόψεις των γονέων παιδιών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τις επιπτώσεις της τηλεκπαίδευσης σε σχέση με τις κοινωνικοοικονομικές ανισότητες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02)
Κατά την περίοδο της πανδημίας του covid-19, ήταν αναγκαίο να βρεθεί λύση στη διακοπή της εκπαιδευτικής διαδικασίας δια ζώσης, και σε παγκόσμιο επίπεδο επιλέχθηκε η «Εκπαίδευση από απόσταση σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης», ...
Η επίδραση της ηγεσίας στην εκπαιδευτική οργάνωση στο σύγχρονο περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)
Η Ηγεσία αποτελεί τον κύριο παράγοντα για τη δημιουργία ενός οράματος. Το σύγχρονο ελληνικό σχολείο χρειάζεται έναν ηγέτη με όραμα, ο οποίος θα βοηθήσει την εκπαιδευτική μονάδα να ανταπεξέλθει στις αυξανόμενες απαιτήσεις ...
Απόψεις των διευθυντών των σχολικών μονάδων για την επιτυχή ηγεσία των σχολείων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τον ρόλο του Διευθυντή-ηγέτη στη σχολική μονάδα στη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εξετάζει τις απόψεις των Διευθυντών για την επιτυχή ηγεσία. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας ...
Η διαχείριση της αλλαγής και της καινοτομίας εντός της σχολικής μονάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Στην παρούσα μελέτη πραγματοποιήθηκε μία διερεύνηση στην ελληνική αλλά και την ξένη βιβλιογραφία αναφορικά με τις έννοιες της αλλαγής, της κουλτούρας, τους λόγους που μπορεί να συμβάλλουν, ώστε να δημιουργηθεί η ανάγκη για ...
Μentoring - Ο θεσμός του μέντορα: οι αντιλήψεις των αναπληρωτών νηπιαγωγών με 0-5 έτη προϋπηρεσίας για τη χρησιμότητα του θεσμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)
Τα τελευταία χρόνια η παροχή ποιοτικής και αποτελεσματικής εκπαίδευσης όπως και
ο εκσυγχρονισμός του εκπαιδευτικού συστήματος βρίσκονται στο επίκεντρο της
εκπαιδευτικής πολιτικής. Η υποστήριξη και η καθοδήγηση των ...
Απόψεις εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την εισαγωγή καινοτομιών στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η παρούσα μελέτη διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την εισαγωγή εκπαιδευτικών καινοτομιών. Εξετάζει τις προκλήσεις, τις αντιλήψεις και τις στάσεις που διατηρούν οι εκπαιδευτικοί ...
Γνωστικές πλάνες και η επίδραση τους στις συνεντεύξεις πρόσληψης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)
H Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού είναι μία θεμελιώδης λειτουργία για επιχειρήσεις και οργανισμούς. Παρόλο που δεν υπάρχει συμφωνία στο ποιος είναι ο ακριβής ορισμός της, δεν υπάρχει διαφωνία στο ποιες είναι οι βασικές της ...
Πληροφοριακά συστήματα στην ελληνική εκπαίδευση. Εφαρμογή τους στη σχολική πραγματικότητα και μελλοντικές κατευθύνσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-03)
Η παρούσα έρευνα εξετάζει τον ρόλο και την εφαρμογή των πληροφοριακών συστημάτων στην εκπαίδευση στην Ελλάδα, εστιάζοντας στο σχολικό περιβάλλον και τις μελλοντικές κατευθύνσεις τους. Αναδεικνύεται η σημασία της τεχνολογίας ...
Ο νεοφιλελευθερισμός και η αναδιαμόρφωση της εκπαίδευσης. Οι απόψεις των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)
Στην παρούσα εργασία θα μελετήσουμε τη σχέση του νεοφιλελευθερισμού με την εκπαίδευση. Αρχικά, για να γίνει κατανοητή η έννοια του νεοφιλελευθερισμού κρίνεται απαραίτητη, πρωτίστως, η μελέτη του ως οικονομικού όρου στα ...
Συναισθηματική νοημοσύνη και εκπαιδευτική ηγεσία : η σημασία και η αξία της συναισθηματικής νοημοσύνης στην λήψη αποφάσεων και στην διαχείριση κρίσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
Η παρούσα διατριβή διερευνά τη σχέση μεταξύ της συναισθηματικής νοημοσύνης (ΣΝ) και της εκπαιδευτικής ηγεσίας, δίνοντας έμφαση στη σημασία της ΣΝ στη λήψη αποφάσεων και στη διαχείριση κρίσεων σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. ...










