Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 150
Η αξιολόγηση ιστοχώρων εκπαιδευτικών μονάδων, με έμφαση την αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στο διοικητικό έργο τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)
Σε ένα σχολείο, το έργο του διευθυντή μπορεί να χαρακτηριστεί ως δυναμικό αλλά ταυτόχρονα, σύνθετο και απαιτητικό. Ο εργασιακός όγκος, που καλείται να αντιμετωπίσει, περιλαμβάνει τόσο παιδαγωγικό όσο και διοικητικό έργο. ...
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε σχολεία Α/βάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών αποτελεί καίριο ζήτημα της σύγχρονης κοινωνίας. Μέσω της επιμόρφωσης οι εκπαιδευτικοί αλλάζουν και παρακινούνται να επιτύχουν τους στόχους τους μέσα από ελεύθερες επιλογές.
Στόχος της ...
Εμπειρική διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης και του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος σε επιλεγμένες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)
Η εργασία αυτή έχει ως αντικείμενο μελέτης τη διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης και του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος στις χώρες Βέλγιο, Αυστρία, Πορτογαλία και Ελλάδα καλύπτοντας την περίοδο 1995 έως 2019. Η ...
Προώθηση αλλαγών και μεταρρυθμίσεων στη λυκειακή εκπαίδευση, προβλήματα, δυσκολίες και η ανάγκη για εκπαίδευση στην αλλαγή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02)
Ένα βασικό ζήτημα στην εκπαιδευτική έρευνα και πολιτική είναι η εκπαιδευτική αλλαγή. Η
παιδαγωγική μετατροπή στοχεύει στην πρόοδο του εκπαιδευτικού τομέα με οποιοδήποτε μέσο.
Υπάρχει μεγάλη βιβλιογραφική αναφορά για ...
Η ισορροπία εργασίας - προσωπικής ζωής και η χωρίς αποκλεισμούς βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση κατά την περίοδο 2015 -2020
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)
Ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον πεδίο έρευνας, είναι η (αν)ισορροπία μεταξύ εργασιακής και
οικογενειακής/προσωπικής ζωής και η σχέση της με την βιώσιμη και χωρίς κοινωνικούς
αποκλεισμούς αναπτυξιακή στρατηγική στην Ευρωπαϊκή ...
Αξιολόγηση και εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05)
Εισαγωγή: Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο που υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση προκειμένου να προαχθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου και η εξέλιξη των εκπαιδευτικών.
Σκοπός: Η ...
Ο ρόλος της εκπαίδευσης και η σχέση της με τις κοινωνικοοικονομικές ανισότητες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)
Βασικό αντικείμενο διερεύνησης της παρούσας μελέτης, είναι η ανάλυση των απόψεων των
εκπαιδευτικών όσον αφορά τις κοινωνικές ανισότητες. Έτσι, διερευνάται ο ρόλος του σχολείου
όσον αφορά την διόρθωση ή τη διατήρηση των ...
Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών οικονομολόγων αναφορικά με το ρόλο των οικονομικών μαθημάτων στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02)
Η αναγκαιότητα της διδασκαλίας των οικονομικών μαθημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αποτελεί αδήριτη ανάγκη στη σύγχρονη κοινωνική, πολιτική και εκπαιδευτική πραγματικότητα. Στην παρούσα εργασία μελετούνται παράγοντες ...
Η τηλεκπαίδευση ως μέσο ενίσχυσης ή άμβλυνσης των κοινωνικο-οικονομικών διαφορών στους μαθητές των τάξεων υποδοχής ΖΕΠ του δημοτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)
Η σχολική χρονιά 2020-2021 αποτέλεσε -κατά γενική ομολογία- μία δύσκολη περίοδο σε
παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο λόγω της εμφάνισης του Covid-19. Το σχολείο λειτουργώντας
ως μικρογραφία της κοινωνίας βρέθηκε στην πρώτη ...
Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών για τα μεταπτυχιακά προγράμματα στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)
Τα πανεπιστήμια αποτελούν τη συνέχιση της εκπαίδευσης των ατόμων, ώστε να τα εξειδικεύσουν και να τα καταστήσουν ικανά να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της κοινωνίας. Ένα από τα προγράμματα εκπαίδευσης των πανεπιστημιακών ...