Search
Now showing items 1-10 of 144
Διαδικασιοστρεφές σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης για εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση μαθησιακών αντικειμένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Το αίτημα για συνεχή εκπαίδευση των εκπαιδευτικών είναι αναγκαίο τόσο για να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα στη μόρφωση των παιδιών όσο και για τον εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος. Τα δεδομένα της κάθε ...
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την εισαγωγή μαθητών στο Internet of Things (IoT) και τον προγραμματισμό μέσω του μικροϋπολογιστή Raspberry PI 2
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Το Internet of Things (IoT) - Διαδίκτυο των πραγμάτων είναι πλέον πραγματικότητα και έχει μετασχηματίσει πολλούς τομείς της καθημερινής μας ζωής. Αποτελείται από ένα ευρύτερο σύνολο αντικειμένων τα οποία συνδέονται στο ...
Αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και παιχνιδοποίηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
Η παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρεί να εξετάσει αν ένα εκπαιδευτικό σενάριο σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον (Moodle) βασισμένου στην θεωρία της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης (self-regulation learning) και της ...
Ανάπτυξη ψηφιακού περιβάλλοντος βασισμένου στη γνωστική μαθητεία για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών : ενίσχυση κοινωνικής ευθύνης εκπαιδευτικών με τη χρήση 3D εικονικού περιβάλλοντος στο Second Life
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
Ο ρόλος ενός δασκάλου στο σχολείο δεν θα πρέπει να περιορίζεται στη μετάδοση γνώσεων, αλλά θα πρέπει να αποτελεί ο ίδιος πηγή έμπνευσης για τους μαθητές και να τους εφοδιάζει με ιδέες και αξίες χρήσιμες για τη ζωή τους. ...
Οι αντιλήψεις των γονέων και των εκπαιδευτικών για την αναγκαιότητα ύπαρξης Σχολής Γονέων στα σχολεία της προσχολικής ηλικίας. Η ψηφιακή διάσταση της εκπαίδευσης στο πλαίσιο αυτό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Οι Σχολές Γονέων αποτελούν ένα θεσμό εδώ και χρόνια. Εμφανίζονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 1962, με ιδιωτική πρωτοβουλία της Μαρίας Χουρδάκη. Ως κρατικός θεσμός εμφανίζονται πολύ αργότερα, το 1998. Περνώντας από ...
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού μαθήματος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης με συνεργατικές και αυτορρυθμιστικές διαδικασίες μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
Η πρόταση της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο συνδυασμός
των συνεργατικών στρατηγικών μάθησης με την αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και
την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Προκειμένου να επιτύχουμε τον στόχο μας, θα
χρησιμοποιήσουμε ...
Μεθοδολογία αξιοποίησης gamification για την ενίσχυση high order thinking skills
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η
χρήση
παιχνιδιών,
αναγνωρίζεται
από
την
υπάρχουσα
βιβλιογραφία
ως
μια
καλή
πρακτική
για
την
αύξηση
των
κινήτρων
και
τη
συμμετοχή
των
εκπαιδευομένων
στη
διαδικασία
μάθησης,
ειδικά
όταν
αξιοποι ...
Αξιολόγηση παιχνιδιών φυσικής αλληλεπίδρασης με τη χρήση της κάμερας Kinect στην τρίτη τάξη δημοτικού για την αποτελεσματικότερη διδασκαλία των Αγγλικών. Μελέτες περίπτωσης σε δύο σχολεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06)
Τα τελευταία χρόνια διαδραματίζονται αλματώδεις εξελίξεις στην εκπαίδευση. Ήδη από τις αρχές του 21ου αιώνα παρατηρείται έντονη συζήτηση γύρω από τις αλλαγές που θα πρέπει να πραγματοποιηθούν στα εκπαιδευτικά συστήματα ...
Designing and evaluating an e-course on interculturalism for adult education
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) είναι ένας ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας εκπαίδευσης. Έχει πολλά πλεονεκτήματα για τους εκπαιδευόμενους και τους παρέχει τη δυνατότητα να μάθουν σύμφωνα με τον χρόνο και το ρυθμό που επιλέγουν. ...
Μοντελοποίηση κατατομής μαθητή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-02)
Έχοντας περάσει το κατώφλι του 21ου αιώνα παρατηρούμε την αλλαγή η οποία συμβαίνει στην
κοινωνία μας. H βιομηχανική εποχή που χρειαζόταν εργατικό δυναμικό για να εκτελεί
τυποποιημένες εργασίες έχει τελειώσει και ανατέλλει ...