Search
Now showing items 1-10 of 285
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της «ανεστραμμένης τάξης» στο μάθημα της ιστορίας με τη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή εργασία είναι μια έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της « ανεστραμμένης τάξης» σε συνδυασμό με τη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας στο μάθημα της ιστορίας του Δημοτικού ...
Ψηφιακό μάθημα για «χρήση της τεχνητής νοημοσύνης ως εργαλείο μάθησης στη διδασκαλία και στα προγράμματα etwinning» για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-10)
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) σήμερα γίνεται όλο και πιο απαραίτητη στην καθημερινή μας ζωή, έτσι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να γνωρίζουν πώς μπορούν να τη χρησιμοποιούν σωστά στην τάξη. Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία έχει στόχο, ...
Η εφαρμογή της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) στην εκπαιδευτική διαδικασία : μία μελέτη περίπτωσης AR στην επιχειρηματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον για την εφαρμογή της επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality – AR) στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι ολοένα και αυξανόμενο. Στόχος είναι η δημιουργία καινοτόμων περιβαλλόντων μάθησης ...
Χρήση του gamification και της θεωρίας του αυτοπροσδιορισμού για ανάπτυξη κινήτρων σε ενήλικες εκπαιδευόμενους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Με την ερευνητική αυτή διπλωματική εργασία επιχειρείται να αναπτυχθεί ένα σεμινάριο κατάρτισης βασισμένο στις θεωρίες κινήτρων και στην πρακτική της παιχνιδοποίησης. Ειδικότερα γίνεται προσπάθεια για τον σχεδιασμό ενός ...
Ψηφιακό μάθημα για την ανάπτυξη βασικών ψηφιακών ικανοτήτων σε εκπαιδευτικούς της προσχολικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)
Στο πλαίσιο των σύγχρονων εκπαιδευτικών πολιτικών, προωθούνται ενεργά πρωτοβουλίες και οδηγίες για την ενίσχυση των ψηφιακών ικανοτήτων των εκπαιδευτικών, αναγνωρίζοντας τη σημασία της ψηφιακής παιδείας όχι μόνο ως βασικό ...
Εφαρμογή της μεθόδου PBL σε ένα CSCL περιβάλλον για την διεπιστημονική προσέγγιση των Μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-01)
Η PBL (Problem Based Learning) είναι μια εκπαιδευτική στρατηγική η οποία εφαρμόστηκε αρχικά στον τομέα της ιατρικής και έπειτα επεκτάθηκε και σε πολλούς άλλους επιστημονικούς κλάδους. Είναι μια τεχνική μάθησης με την οποία ...
Η αξιοποίηση του ψηφιακού παιχνιδιού στη πλατφόρμα Kodu για οπτικούς και κιναισθητικούς εκπαιδευόμενους στη διδακτική των μαθηματικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στη σχολική πραγματικότητα παρά τη βελτίωση των διδακτικών βιβλίων, τη
σύγχρονη προσέγγιση της γνώσης, την αρτιότερη κατάρτιση των δασκάλων, σε
ερευνητικό επίπεδο έχει καταδειχτεί ιδιαίτερη δυσκολία σε αρκετούς
εκπαιδευόμενους ...
Αξιοποίηση των ευέλικτων μεθόδων στη διαχείριση απόδοσης στο πλαίσιο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού: μια ερευνητική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Οι ραγδαίες αλλαγές που έχουν επιφέρει η τεχνολογία και τα ψηφιακά συστήματα τα
τελευταία χρόνια, έχουν δημιουργήσει μια νέα πραγματικότητα για το χώρο της οικονομίας. Τη
θέση των παραδοσιακών μεθόδων διαχείρισης έργου ...
Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός εξ αποστάσεως προγράμματος κατάρτισης (e-workshop) με βάση το θεωρητικό μοντέλο της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων mentoring σε εκπαιδευτικούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η τεχνολογική και ψηφιακή εξέλιξη του 21ου αιώνα έχει επηρεάσει τον χώρο της εκπαίδευσης και έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχη, αναφορικά με τις δεξιότητες που απαιτείται να έχουν οι επαγγελματίες της. Η εκμάθηση νέων δεξιοτήτων ...
Ψηφιακό μάθημα για την πρόληψη και αντιμετώπιση της πνιγμονής σε βρέφη και παιδιά για γονείς και μη-επαγγελματίες φροντιστές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-10)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία έχει σκοπό τη σχεδίαση, την ανάπτυξη και την τεχνική υλοποίηση ενός ψηφιακού μαθήματος με αντικείμενο την καλλιέργεια γνώσεων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων πρόληψης και αντιμετώπισης ...











