Search
Now showing items 1-10 of 164
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση - παρεμβάσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: αξιοποίηση της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των στοιχείων της επαυξημένης πραγματικότητας βασισμένων στη θεωρία challenge-based learning για την ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αιώνα σε παιδιά νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Με την παρούσα ερευνητική προσέγγιση επιχειρείται η δημιουργία ενός παιχνιδοποιημένου περιβάλλοντος μάθησης που θα είναι ικανό να καλλιεργήσει και να ενισχύσει δεξιότητες 21ου αιώνα σε παιδιά νηπιακής ηλικίας και πιο ...
Ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης και αυτο-ρύθμισης για μαθητές μέσω δια δραστικών AI τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Στη σημερινή εποχή, η ανάπτυξη δεξιοτήτων συναισθηματικής νοημοσύνης και
αυτορρύθμισης καθίσταται ολοένα και πιο σημαντική για τους μαθητές, ιδιαίτερα στο
πλαίσιο της διαχείρισης στρεσογόνων καταστάσεων και της βελτίωσης ...
Σχεδίαση εκπαιδευτικού επιτραπέζιου παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Τις τελευταίες δεκαετίες η σπατάλη τροφίμων έχει λάβει ανησυχητικές διαστάσεις με σοβαρές κοινωνικές, οικονομικές και περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις. Ως εκ τούτου, αποτελεί ζητούμενο η ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και η ...
Σχεδιασμός ενός παιχνιδοποιημένου σεναρίου με θέμα την ευεξία για την ενίσχυση της κινητοποίησης των φοιτητών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με βάση το θεωρητικό μοντέλο του αυτοπροσδιορισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η παρούσα ερευνητική εργασία στοχεύει στη μελέτη της επίδρασης της παιχνιδοποίησης στην κινητοποίηση των εκπαιδευομένων. Συγκεκριμένα αναπτύχθηκε ένα παιχνιδοποιημένο σεμινάριο στην παραμετροποιημένη πλατφόρμα Wix με θέμα ...
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για τον επαγγελματικό προσανατολισμό μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ανάδειξη βιώσιμων επαγγελμάτων του μέλλοντος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)
Η διπλωματική εργασία σχετίζεται με τον επαγγελματικό προσανατολισμό μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και την ανάδειξη βιώσιμων επαγγελμάτων του μέλλοντος. Εξετάζει και τεκμηριώνει την επιλογή της μικρομάθησης για τη ...
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση στην εποχή του covid-19 σε φοιτητές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η εκδήλωση της τρέχουσας πανδημίας του COVID – 19 είχε σημαντικές επιπτώσεις σε διάφορους τομείς, μεταξύ των οποίων και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στα πλαίσια των περιορισμών που επιβλήθηκαν παγκοσμίως, η εκπαιδευτική ...
Μελέτη αντιλήψεων εκπαιδευτικών για την εφαρμογή της ηλεκτρονικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09-16)
Η εργασία εξετάζει τις απόψεις των συμμετεχόντων για βασικές πτυχές της ηλεκτρονικής μάθησης, εστιάζοντας στις παιδαγωγικές στρατηγικές, την τεχνολογική ένταξη, τη συμμετοχή των μαθητών και την αξιολόγηση των μαθησιακών ...
Μελέτη της επίδρασης της σύνδεσης μαθητών / τριών από απομακρυσμένες περιοχές στην Ελλάδα με επαγγελματίες, στην ακαδημαϊκή / επαγγελματική τους επιλογή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Η τοποθεσία διαμονής επηρεάζει σημαντικά τις εκπαιδευτικές ευκαιρίες που προσφέρονται στους νέους και στις νέες ως προς τη λήψη νέων ερεθισμάτων και γνώσεων. Συγκεκριμένα, οι νέοι που κατοικούν σε απομακρυσμένες περιοχές, ...
Η εξέλιξη της αντίληψης της έννοιας του χώρου σε παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσα από τη χρήση του προγραμματιζόμενου παιχνιδιού Beebot
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση μιας διδακτικής παρέμβασης με τη χρήση του προγραμματιζόμενου παιχνιδιού Beebot. Η διδακτική μας παρέμβαση εφαρμόστηκε σε παιδιά προσχολικής ...
Η αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής προσέγγισης STEAM - Project-Based Learning, εμπλουτισμένη με στοιχεία αυτορρυθμιζόμενης μάθησης για την εκπαίδευση μαθητών έκτης τάξης του δημοτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση ενός e-course μικτής μάθησης για μαθητές Στ Δημοτικού. Πιο συγκεκριμένα, σχεδιάστηκε ένα μάθημα με την εκπαιδευτική προσέγγιση STEAM ...