Σχεδίαση και υλοποίηση εκπαιδευτικού παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση παιδιών προσχολικής ηλικίας σχετικά με τη θαλάσσια ρύπανση.
Design and implementation of an educational augmented reality board game for raising awareness and sensitizing preschool children about marine pollution

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Θαλάσσια ρύπανση ; Επαυξημένη πραγματικότητα ; Εκπαιδευτικό παιχνίδι ; Περιβαλλοντική ευαισθητοποίησηΠερίληψη
Ένα από τα πιο κρίσιμα περιβαλλοντικά προβλήματα της εποχής μας είναι η θαλάσσια ρύπανση. Οι επιπτώσεις της είναι πολύ σοβαρές τόσο στη θαλάσσια βιοποικιλότητα όσο και στην ανθρώπινη υγεία, αλλά και την οικονομία. Η επιμόρφωση και η ευαισθητοποίηση όλων των πολιτών, αλλά ειδικότερα των μαθητών είναι ζήτημα ζωτικής σημασίας. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να συμβάλλει σε αυτή την κατεύθυνση με τη σχεδίαση ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού που συνδυάζει την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας με την παιδαγωγική προσέγγιση των επιτραπέζιων παιχνιδιών. Ο εν λόγω συνδυασμός αναμένεται να προσελκύσει την προσοχή των μαθητών και να συμβάλει ουσιαστικά στην επίτευξη των μαθησιακών στόχων. Σκοπός του προτεινόμενου παιχνιδιού είναι να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σχετικά με τις αιτίες και τις επιπτώσεις που σχετίζονται με τη θαλάσσια ρύπανση, καθώς και να τους ενθαρρύνει να αναλάβουν δράσεις για τη μείωση του προβλήματος.