dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Σορλά, Παναγιώτα | |
dc.date.accessioned | 2025-02-21T10:15:09Z | |
dc.date.available | 2025-02-21T10:15:09Z | |
dc.date.issued | 2025-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17490 | |
dc.description.abstract | Ένα από τα πιο κρίσιμα περιβαλλοντικά προβλήματα της εποχής μας είναι η θαλάσσια ρύπανση. Οι επιπτώσεις της είναι πολύ σοβαρές τόσο στη θαλάσσια βιοποικιλότητα όσο και στην ανθρώπινη υγεία, αλλά και την οικονομία. Η επιμόρφωση και η ευαισθητοποίηση όλων των πολιτών, αλλά ειδικότερα των μαθητών είναι ζήτημα ζωτικής σημασίας. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να συμβάλλει σε αυτή την κατεύθυνση με τη σχεδίαση ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού που συνδυάζει την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας με την παιδαγωγική προσέγγιση των επιτραπέζιων παιχνιδιών. Ο εν λόγω συνδυασμός αναμένεται να προσελκύσει την προσοχή των μαθητών και να συμβάλει ουσιαστικά στην επίτευξη των μαθησιακών στόχων. Σκοπός του προτεινόμενου παιχνιδιού είναι να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σχετικά με τις αιτίες και τις επιπτώσεις που σχετίζονται με τη θαλάσσια ρύπανση, καθώς και να τους ενθαρρύνει να αναλάβουν δράσεις για τη μείωση του προβλήματος. | el |
dc.format.extent | 63 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Σχεδίαση και υλοποίηση εκπαιδευτικού παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση παιδιών προσχολικής ηλικίας σχετικά με τη θαλάσσια ρύπανση. | el |
dc.title.alternative | Design and implementation of an educational augmented reality board game for raising awareness and sensitizing preschool children about marine pollution | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | Nowadays, marine pollution is one of the most critical environmental issues. It has a serious impact both on marine biodiversity and human health, besides economy. It is vital to educate and raise awareness among citizens but more importantly students. The aim of this diploma thesis is to contribute to this direction by designing an educational game that combines augmented reality technology with the pedagogical approach of board games. This combination is expected to attract students’ attention and contribute substantially to the achievement of learning objectives. The goal of the proposed game is to inform and sensitize students about the causes and impacts of marine pollution and encourage them to take actions to minimize the problem. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Θαλάσσια ρύπανση | el |
dc.subject.keyword | Επαυξημένη πραγματικότητα | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικό παιχνίδι | el |
dc.subject.keyword | Περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση | el |
dc.date.defense | 2025-02-05 | |