Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδίαση και υλοποίηση εκπαιδευτικού παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση παιδιών προσχολικής ηλικίας σχετικά με τη θαλάσσια ρύπανση.

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΣορλά, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2025-02-21T10:15:09Z
dc.date.available2025-02-21T10:15:09Z
dc.date.issued2025-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17490
dc.description.abstractΈνα από τα πιο κρίσιμα περιβαλλοντικά προβλήματα της εποχής μας είναι η θαλάσσια ρύπανση. Οι επιπτώσεις της είναι πολύ σοβαρές τόσο στη θαλάσσια βιοποικιλότητα όσο και στην ανθρώπινη υγεία, αλλά και την οικονομία. Η επιμόρφωση και η ευαισθητοποίηση όλων των πολιτών, αλλά ειδικότερα των μαθητών είναι ζήτημα ζωτικής σημασίας. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να συμβάλλει σε αυτή την κατεύθυνση με τη σχεδίαση ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού που συνδυάζει την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας με την παιδαγωγική προσέγγιση των επιτραπέζιων παιχνιδιών. Ο εν λόγω συνδυασμός αναμένεται να προσελκύσει την προσοχή των μαθητών και να συμβάλει ουσιαστικά στην επίτευξη των μαθησιακών στόχων. Σκοπός του προτεινόμενου παιχνιδιού είναι να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σχετικά με τις αιτίες και τις επιπτώσεις που σχετίζονται με τη θαλάσσια ρύπανση, καθώς και να τους ενθαρρύνει να αναλάβουν δράσεις για τη μείωση του προβλήματος.el
dc.format.extent63el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣχεδίαση και υλοποίηση εκπαιδευτικού παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση παιδιών προσχολικής ηλικίας σχετικά με τη θαλάσσια ρύπανση.el
dc.title.alternativeDesign and implementation of an educational augmented reality board game for raising awareness and sensitizing preschool children about marine pollutionel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENNowadays, marine pollution is one of the most critical environmental issues. It has a serious impact both on marine biodiversity and human health, besides economy. It is vital to educate and raise awareness among citizens but more importantly students. The aim of this diploma thesis is to contribute to this direction by designing an educational game that combines augmented reality technology with the pedagogical approach of board games. This combination is expected to attract students’ attention and contribute substantially to the achievement of learning objectives. The goal of the proposed game is to inform and sensitize students about the causes and impacts of marine pollution and encourage them to take actions to minimize the problem.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΘαλάσσια ρύπανσηel
dc.subject.keywordΕπαυξημένη πραγματικότηταel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικό παιχνίδιel
dc.subject.keywordΠεριβαλλοντική ευαισθητοποίησηel
dc.date.defense2025-02-05


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»