Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εκπαιδευτικό λογισμικό"
Αποτελέσματα 23-42 από 88
-
Δημιουργία mobile learning εφαρμογής με λειτουργικό σύστημα Android για την εκμάθηση της επιστήμης του marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας που βιώνουμε στις μέρες μας, έχει συμβάλει σημαντικά στην εξέλιξη, την ανάπτυξη καθώς και την απλούστευση πολλών καθημερινών μας αναγκών και επιθυμιών. Ένας κλάδος που έχει επωφεληθεί ... -
Δημιουργία tutorial για το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού MIT App Inventor & ανάπτυξη πρότυπης εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Το MIT App Inventor είναι ένα δωρεάν οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού που μας δίνει την δυνατότητα να δημιουργούμε εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα τα οποία χρησιμοποιούν android λογισμικό. Η λογική του εργαλείου βασίζεται ... -
Δημιουργία web based προσαρμοστικού συστήματος εκπαίδευσης Java
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας, επιστήμονες συνεχώς δημιουργούν προγράμματα και νέες μεθόδους με σκοπό τη χρήση τους στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Η χρήση του υπολογιστή στην εκπαίδευση και ειδικότερα, η ύπαρξη μιας ... -
Δημιουργία διαδικτυακών σεμιναρίων εκπαιδευτικής ψυχολογίας βασισμένων στο μοντέλο κινήτρων ARCS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-03) -
Δημιουργία διαδραστικού για την ασφάλεια στο διαδίκτυο για μαθητές δημοτικού και γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-04)Η αλματώδης ανάπτυξη του Διαδικτύου τις τελευταίες δεκαετίες έχει επιφέρει καινοφανείς αλλαγές σε κάθε έκφανση της καθημερινότητας των ανθρώπων και έχει οδηγήσει σε μια εποχή που χωρίς υπερβολή θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ... -
Δημιουργία εργαλείου «συγγραφής» ασκήσεων και αυτόματης κατασκευής διαγωνισμάτων για το γνωστικό πεδίο της Ιστορίας Γ’ Λυκείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)Στα πλαίσια της Μεταπτυχιακής Διατριβής μου, δημιούργησα ένα σύστημα δημιουργίας Διαγωνισμάτων το οποίο μπορούν να χρησιμοποιούν οι καθηγητές της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τόσο για την άμεση εξαγωγή διαγωνίσματος όσο και ... -
Δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών με τη χρήση του εργαλείου Game Maker για την εκμάθηση του προγραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αποτελούν εκείνα τα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν θετικά και να υποστηρίξουν όλες τις αρχές μάθησης, ενώ ταυτόχρονα δίνουν το κίνητρο της ενασχόλησης στους ... -
Δημιουργία συστήματος εκμάθησης πληκτρολόγησης για άτομα με διάφορες αναπηρίες όρασης ή / και κινητικά προβλήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Στα πλαίσια της μεταπτυχιακής μου εργασίας, σχεδίασα και υλοποίησα ένα σύστημα εκμάθησης πληκτρολόγησης στα ελληνικά που μπορούν να χρησιμοποιήσουν άτομα με διάφορες αναπηρίες όρασης, που πιθανώς πάσχουν και από κινητικά ... -
Διαδικτυακή εκπαιδευτική εφαρμογή αξιολόγησης επίδοσης του μαθητή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η εξοικείωση με την ανάπτυξη διαδικτυακών εκπαιδευτικών εφαρμογών. Θα γίνει λοιπόν μία προσπάθεια ανάδειξης των δυνατοτήτων των συγκεκριμένων εφαρμογών, αναπτύσσοντας μία εφαρμογή τύπου ... -
Διαδικτυακή εκπαιδευτική εφαρμογή αξιολόγησης μαθητών μέσω διαγωνισμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η εξοικείωση με την ανάπτυξη διαδικτυακών εκπαιδευτικών εφαρμογών. Θα γίνει λοιπόν μία προσπάθεια ανάδειξης των δυνατοτήτων των συγκεκριμένων εφαρμογών, αναπτύσσοντας μία εφαρμογή τύπου ... -
Διαδικτυακή εφαρμογή εκμάθησης της αρχαίας ελληνικής γλώσσας με εργαλείο δημιουργίας περιεχομένου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η αλματώδης και συνεχής ανάπτυξη της τεχνολογίας που παρατηρείται τις τελευταίες δεκαετίες και αποσκοπεί στην διευκόλυνση των ανθρώπινων και καθημερινών αναγκών έχει ως αποτέλεσμα τη χρήση υπολογιστικών συστημάτων από ... -
Διαδικτυακό σύστημα εκμάθησης App Inventor
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-02-04)Μία από τις βαθύτερες αμφίδρομες σχέσεις που γνωρίζει ο άνθρωπος στην ζωή του είναι αυτή του μαθητή –δασκάλου. Στις μέρες μας καθώς η χρήση των υπολογιστών και του Internet είναι μεγαλύτερη από ποτέ, οι νέες τεχνολογίες ... -
Διαδικτυακό σύστημα εκμάθησης θεσμικού ελληνικού δικαίου με ενσωματωμένο γεννήτορα συμβουλών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση ενός εργαλείου συγγραφής, το οποίο αξιοποιεί τις δυνατότητες αλληλεπίδρασης που προσφέρονται από τις σύγχρονες διαδικτυακές εφαρμογές. Το εργαλείο συγγραφής χρησιμοποιείται ... -
Διαδικτυακό σύστημα εκμάθησης θεσμικού ελληνικού δικαίου με ενσωματωμένο εργαλείο συγγραφής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση ενός εργαλείου συγγραφής, το οποίο αξιοποιεί τις δυνατότητες αλληλεπίδρασης που προσφέρονται από τις σύγχρονες διαδικτυακές εφαρμογές. Το εργαλείο συγγραφής χρησιμοποιείται ... -
Διαδικτυακό σύστημα εκμάθησης θεσμικού ελληνικού δικαίου με υποστήριξη διάγνωσης λαθών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση ενός εργαλείου συγγραφής, το οποίο αξιοποιεί τις δυνατότητες αλληλεπίδρασης που προσφέρονται από τις σύγχρονες διαδικτυακές εφαρμογές. Το εργαλείο συγγραφής χρησιμοποιείται ... -
Διαχείριση κινδύνων - εκπαιδευτικές εφαρμογές - μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Η εργασία αυτή έχει σαν στόχο τη δημιουργία καλύτερου εκπαιδευτικού λογισμικού για χρήση στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Ο τρόπος προσέγγισης και τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε στην προσπάθεια αυτή σχετίζονται ... -
Δικτυακή εκπαιδευτική πύλη για το μάθημα της ανάπτυξης εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-12)Πλέον παρατηρούμε ότι οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών έχουν εισχωρήσει σε όλες τις πτυχές της οικονομικής και κοινωνικής ζωής. Από αυτήν την πραγματικότητα δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος και ο τομέας ... -
Ένα πρόγραμμα εκμάθησης για την διδασκαλία βασικών εννοιών ψηφιακών μέσων διαφήμισης προτείνοντας ομάδες συνεργασίας χρηστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Τα τελευταία χρόνια η ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) δίνει λύσεις σε πολλούς πολίτες και μαθητές, δεδομένου ότι παρέχει τη μάθηση, καταργώντας το χρόνο και τον τόπο της διδασκαλίας. Ένας προσωπικός ηλεκτρονικός υπολογιστής ... -
Εκμάθηση προγραμματισμού με χρήση της πλακέτας Intel Galileo - Υλοποίηση σεναρίου «Το Έξυπνο Σπίτι»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-04)Στη σύγχρονη εποχή και όσο οι νέες τεχνολογίες εξελίσσονται παρίσταται η ανάγκη του εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης ώστε να μπορεί να συμβαδίζει με το περιβάλλον. Στόχος του σχολείου είναι να προετοιμάζει τους μαθητές ώστε ... -
Εκπαιδευτική εφαρμογή στο 3D εικονικό περιβάλλον του Sim Safety: ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με τη διδακτική τεχνική της προσομοίωσης SBL
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)Η αλματώδης ανάπτυξη και διάδοση των ΤΠΕ, ο τεράστιος όγκος και η πολλαπλότητα της διαθέσιμης σήμερα ψηφιακής πληροφορίας, σε συνδυασμό με την ταχύτατη παραγωγή νέας γνώσης, διαμορφώνουν ένα νέο κοινωνικό, πολιτισμικό και ...