Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Παρασκευά, Φωτεινή"
Αποτελέσματα 6-25 από 100
-
Game-based learning in Second Life : building a serious game to develop global citizenship competence
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09) -
Gamification στην ηλεκτρονική μάθηση : σχεδιασμός και υλοποίηση παιχνιδοποιημένου σεναρίου για την αύξηση των κινήτρων των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Με την παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρείται να διερευνηθεί σε ποιο βαθμό η πρακτική της Παιχνιδοποίησης (Gamification) επιδρά θετικά στην ανάπτυξη κινήτρων (motivation) των εκπαιδευόμενων. Στόχος της εργασίας, λοιπόν, ... -
Gamification στην ηλεκτρονική μάθηση: σχεδιασμός παιχνιδοποιημένου συστήματος για την υποστήριξη των κινήτρων των εκπαιδευομένων κατά την εκμάθηση των αγγλικών ως δεύτερης γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06)Σχεδιασμός παιχνιδοποιημένου συστήματος για την υποστήριξη των κινήτρων των εκπαιδευομένων κατά την εκμάθηση των Αγγλικών ως δεύτερης γλώσσας Στην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί σε ποιο ... -
Investigating virtual teams in massively multiplayer online games (MMOGs): an integrated model for virtual team effectiveness
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια αυξητική τάση στη χρήση εικονικών ομάδων από οργανισμούς και επιχειρήσεις. Ωστόσο, οι ατομικοί και οι ομαδικοί παράγοντες που οδηγούν στην αποτελεσματικότητα μιας εικονικής ομάδας ... -
Language ePortofolio-promoting self-direction in language learning & enhancing intercultural competence
(2014-04-09)Although the provision of eLearning opportunities constitutes a rapidly expanding area of education and training, attracting the most research and development funding, little is known within the research community about ... -
School leadership models and competence frameworks : a systematic literature review
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Ο στόχος της παρούσας Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι να δημιουργήσει ένα μετα-πλαίσιο ικανοτήτων για τον σχολικό ηγέτη της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η πιο ταιριαστή μέθοδος που θα οδηγήσει ... -
Simulation based learning in critical infrastructure security awareness: an empirical study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020) -
"STEM/6 Thinking Hats": ένα μοντέλο για την ανάπτυξη δεξιοτήτων δημιουργικότητας στην προσχολική εκπαίδευση με την αξιοποίηση των web 2.0 τεχνολογιών
(2014-11-25)Η δημιουργικότητα, αποτελεί βασική δεξιότητα μάθησης και καινοτομίας για τον 21ο αιώνα. Πρόκειται για τη νοητική ικανότητα σύμφωνα με την οποία η εξέταση και η επεξεργασία των δεδομένων του προβλήματος γίνονται με έναν πιο ... -
Using roleplaying as gamification in e-business seminars : encouraging employee training in customer’s experience development
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα εργασία σκοπεύει στον σχεδιασμό και υλοποίηση ενός βιωματικού επαγγελματικού σεμιναρίου σε ελληνική εξαγωγική βιομηχανική εταιρία φρούτων για την τελική ανάπτυξη των δεικτών εμπειρίας και ικανοποίησης εκ μέρους ... -
Ανάπτυξη e-portfolio με τη μέθοδο της αυτοκατευθυνόμενης μάθησης (self-directed learning)
(2014-11-25)Η ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) αποτελεί μια ταχέως αναπτυσσόμενη περιοχή της εκπαίδευσης, προσελκύοντας μεγάλο μέρος της επιστημονικής έρευνας. Παρόλα αυτά όμως δεν είναι ευρέως γνωστή στην επιστημονική κοινότητα η ... -
Ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού μαθήματος βασισμένο στη μεθοδολογία του Design Thinking που απευθύνεται σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-02)Η αξιοποίηση της μεθοδολογίας του Design Thinking στην εκπαίδευση έχει κάνει την εμφάνιση της και έχει γίνει αρκετά δημοφιλής τα τελευταία χρόνια, καθώς μπορεί να συμβάλλει αποτελεσματικά στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων του ... -
Ανάπτυξη ενός ψηφιακού συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης βασισμένο στο Πρόβλημα (Problem Based Learning) και ενός Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης (Moodle) για την ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η πολυπλοκότητα των καταστάσεων που συναντούν τα άτομα τόσο στο προσωπικό όσο και στο μαθησιακό τους περιβάλλον, καταστούν την επίλυση ενός προβλήματος, μέρος της καθημερινής τους εμπειρίας. Στην ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού μαθήματος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης με συνεργατικές και αυτορρυθμιστικές διαδικασίες μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η πρόταση της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο συνδυασμός των συνεργατικών στρατηγικών μάθησης με την αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Προκειμένου να επιτύχουμε τον στόχο μας, θα χρησιμοποιήσουμε ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού σεμιναρίου βασισμένο στην project based learning και ενορχηστρωμένο με τη φιλοσοφική πρακτική Peace με θεματικό πεδίο το άγχος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η πολυπλοκότητα των καταστάσεων που συναντούν τα άτομα στις διαπροσωπικές, οικονομικές και κοινωνικές σχέσεις και αλληλεπιδράσεις εξ' αιτίας της οικονομικής κρίσης και της ηθικής κατάρρευσης, ... -
Ανάπτυξη μεθοδολογίας STEM για την εκπαίδευση εκπαιδευτικών: προσχολική εκπαίδευση
(2014-11-28)Στην παρούσα διπλωματική εργασία το μοντέλο της Γνωστικής Μαθητείας (Cognitive Apprenticeship) ορίζεται ως μοντέλο εκπαίδευσης σε εκπαιδευτικούς προσχολικής ηλικίας για μια αποτελεσματική διαδικασία μάθησης της μεθοδολογίας ... -
Ανάπτυξη της δημιουργικότητας σε ψηφιακό συνεργατικό περιβάλλον μάθησης για επίλυση αυθεντικών προβλημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να μελετήσει την ανάπτυξη της δημιουργικότητας, μέσα στο πλαίσιο υλοποίησης ενός CSCL περιβάλλοντος, προκειμένου οι εκπαιδευόμενοι να δώσουν ιδέες και να βρουν λύσεις σε αυθεντικά ... -
Ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών μέσω της μεθοδολογίας problem-based learning
(2012-06-25)Σε μια εποχή της πληροφορίας με γρήγορα μεταβαλλόμενες συνθήκες σε όλες τις πτυχές της ζωής, η κριτική σκέψη (critical thinking) έχει αποκτήσει εξέχουσα σημασία. Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι η κριτική σκέψη (critical ... -
Ανάπτυξη ψηφιακού περιβάλλοντος βασισμένου στη γνωστική μαθητεία για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών : ενίσχυση κοινωνικής ευθύνης εκπαιδευτικών με τη χρήση 3D εικονικού περιβάλλοντος στο Second Life
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Ο ρόλος ενός δασκάλου στο σχολείο δεν θα πρέπει να περιορίζεται στη μετάδοση γνώσεων, αλλά θα πρέπει να αποτελεί ο ίδιος πηγή έμπνευσης για τους μαθητές και να τους εφοδιάζει με ιδέες και αξίες χρήσιμες για τη ζωή τους. ... -
Ανάπτυξη ψηφιακού περιβάλλοντος για υποστήριξη κοινωνικών και ψυχολογικών δεικτών : ενίσχυση κοινωνικών δεικτών μέσω της μεθόδου Problem–Based Learning σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Ένα από τα θέματα που απασχολεί την κοινότητα των εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι η ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων από την πλευρά των μαθητών ήδη κατά τα πρώτα σχολικά χρόνια. Είναι πλέον γεγονός ότι στη ... -
Ανάπτυξη ψηφιακού περιβάλλοντος για υποστήριξη κοινωνικών και ψυχολογικών δεικτών Βιωματικό σεμινάριο σε εικονικούς κόσμους : διδασκαλία της συναισθηματικής αγωγής σε εκπαιδευτικούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-03)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μίας εικονικής τάξης στο περιβάλλον του Second Life (SL) για την υποστήριξη ενός βιωματικού σεμιναρίου επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών, που αφορά στην ...