Ανάπτυξη ηλεκτρονικού μαθήματος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης με συνεργατικές και αυτορρυθμιστικές διαδικασίες μάθησης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Αυτορρυθμιζόμενη μάθηση ; Συνεργατικότητα ; Στρατηγική ; Moodle ; SRLΠερίληψη
Η πρόταση της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο συνδυασμός
των συνεργατικών στρατηγικών μάθησης με την αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και
την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Προκειμένου να επιτύχουμε τον στόχο μας, θα
χρησιμοποιήσουμε ένα αυθεντικό περιβάλλον και το μάθημα της εκπαιδευτικής
ψυχολογίας είναι μια κατάλληλη βάση και ακολουθεί μια ροή στην οποία θα
μπορούσαμε να ενσωματώσουμε αυτή την έρευνα.
Ο στόχος της παρούσας έρευνας είναι η εφαρμογή και αξιολόγηση ενός
ηλεκτρονικού μαθήματος ενορχηστρωμένου σύμφωνα με την
αυτορρυθμιζόμενη μάθηση σε ένα Σύστημα Διαχείρισης της Ηλεκτρονικής
μάθησης για την ενδυνάμωση της συνεργασίας των εκπαιδευομένων.
Ακολουθώντας αυτή την κατεύθυνση, επιχειρείται ο σχεδιασμός ενός κύκλου
μαθημάτων που θα μπορούσε να προσφέρει πληροφορίες, αναφορές για
θεωρίες μάθησης και καινοτόμες πρακτικές διδασκαλίας.