Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Κουρεμένος, Αθανάσιος"
Αποτελέσματα 40-49 από 49
-
Ποιοτικά κριτήρια αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών στην ελληνική βιομηχανία: εμπειρική έρευνα για την αποτύπωση των ποιοτικών κριτηρίων αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές επιχειρήσεις της ελληνικής οικονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Η φάση της αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών αποτελεί το αρχικό εκείνο σημείο στο οποίο η διοίκηση μιας επιχείρησης δεσμεύεται να επενδύσει τους απαραίτητους πόρους για την υιοθέτηση και αξιοποίηση της καινοτομίας. ... -
Πρότυπα χρήσης υπηρεσιών e-Banking από πελάτες των τραπεζών και το μάρκετινγκ ψηφιακών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-12)Η εργασία απαρτίζεται από τα ακόλουθα Κεφάλαια: (Κεφάλαια 1-3). Στα Κεφάλαια αυτά γίνεται επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας, όπου ορίζονται οι βασικές έννοιες, του Μάρκετινγκ και του e-Marketing. ... -
Πωλήσεις χρηματοοικονομικών προϊόντων - υπηρεσιών προς επιχειρήσεις. Ο ρόλος των τραπεζικών στελεχών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-10)Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει την επίδραση της συμπεριφοράς των πωλητών (sales behavior) στην ανάπτυξη των σχέσεων με τους πελάτες (buyer – seller relationships). Η επισκόπηση της βιβλιογραφίας κατέδειξε ότι ... -
Στρατηγικές ικανοποίησης πελατών ηλεκτρονικών καταστημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τις "Στρατηγικές Ικανοποίησης Πελατών Ηλεκτρονικών Καταστημάτων' και προσπαθεί να προσδιορίσει και να αναλύσει τις υπάρχουσες ή τις μελλοντικές στρατηγικές τέτοιων καταστημάτων ... -
Σχέδιο μάρκετινγκ για την τηλεφωνία μέσω Διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Η τηλεφωνία αποτελεί βασική τεχνολογία στη σημερινή κοινωνία. Καθώς κινούμαστε στην ψηφιακή εποχή, όπου η τεχνολογία αποκτά κυρίαρχο ρόλο, η τηλεφωνία κινείται επίσης προς την ψηφιοποίηση με την μορφή της τηλεφωνίας μέσω ... -
Τα κοινωνικά δίκτυα ως διαφημιστικά μέσα και η εξέλιξή τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το διαδίκτυο είναι πάνω από 40 ετών. Ξεκίνησε το 1969 με την ιδιότητα του ARPANET, ανατέθηκε από το Υπουργείο Άμυνας του Advanced Research Agency (ARPA) ως δίκτυο ακαδημαϊκής και στρατιωτικής χρήσης. Η πρώτη online ... -
Το ψηφιακό μάρκετινγκ ως μέσο ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού Εμπειρική έρευνα της περίπτωσης της Νάξου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12) -
Τυποποίηση και προσαρμογή της διαφήμισης σε ένα διαφοροποιημένο διεθνές περιβάλλον: μια εμπειρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα εργασία επιδιώκει να θίξει τον καίριο ρόλο που διαδραματίζουν τα διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα στη διαδικασία επιλογής της στρατηγικής διαφήμισης που θα ακολουθήσει μια επιχείρηση. Πραγματεύεται ακόμη τους ... -
Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-09)Σήμερα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, οι πελάτες έχουν υψηλές απαιτήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την ανάγκη όχι μόνο της προσέλκυσης νέων πελατών, αλλά ... -
Φαρμακευτικό μάρκετινγκ και ποιότητα υπηρεσιών : η περίπτωση του e-detailing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στον φαρμακευτικό κλάδο η διαδικασία της επικοινωνίας με τους δυνητικούς πελάτες για προώθηση των συνταγογραφούμενων προϊόντων παρουσιάζει ιδιαιτερότητες, καθώς καταλυτικό ρόλο έχει ο ιατρός, ως ενδιάμεσος πελάτες που ...