Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Μάθηση"
Αποτελέσματα 7-24 από 24
-
Ένα περιβάλλον διαδραστικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για παιδιά μικρής ηλικίας
(2012-11-09)Στον τομέα της εκπαίδευσης, γίνεται πλέον μία εντατική προσπάθεια ένταξης των υπολογιστικών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία προκειμένου οι νέες τεχνολογίες να μπορέσουν να αναδείξουν τον πρωτεύοντα ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια και ηλεκτρονική μάθηση: διερευνώντας την κοινωνική διάσταση των πολυχρηστικών διαδικτυακών παιχνιδιών (MMOGs)
(2014-01-23)Με την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται να ερευνηθεί το πεδίο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και η προοπτική αξιοποίησής τους στην ηλεκτρονική μάθηση. Αρχικά γίνεται μια ανάλυση των χαρακτηριστικών των ηλεκτρονικών ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια με το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού Kodu
(2011-07-04)Οι μαθητές χρειάζονται ελκυστικά και αλληλεπιδραστικά μέσα και εργαλεία ώστε η εμπλοκή τους με τις Νέες Τεχνολογίες να είναι μια ενδιαφέρουσα διαδικασία. Τα εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια, ενθαρρύνουν την ανάπτυξη της ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό εκμάθησης της ελληνικής μυθολογίας
(2012-09-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί ένα εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση της ελληνικής μυθολογίας σε μαθητές. Βασικό στοιχείο όλης της εφαρμογής αποτελεί η προσαρμοστικότητα του λογισμικού στις ανάγκες του χρήστη. ... -
Η επίδραση της εφαρμογής συνεργατικής & τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης στην ανάπτυξη κινήτρων των εκπαιδευόμενων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Σύμφωνα με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης, κυρίως τις κοινωνικοπολιτισμικές, όπως είναι οι θεωρίες δραστηριότητας (activity theory), εγκαθιδρυμένης μάθησης (situated cognition), κατανεμημένης νόησης (distributed cognition), ... -
Η επίδραση της ηλεκτρονικής μάθησης στο ηλεκτρονικό επιχειρείν μέσα στο πλαίσιο της κοινωνίας της πληροφορίας: Moodle, Elluminate Live, νομικό υπόβαθρο
(2012-06-06)Ο ρόλος της Κοινωνίας της Πληροφορίας αναφέρεται στη μορφή κοινωνικής, οικονομικής και τεχνολογικής ανάπτυξης, κατά την οποία η απόκτηση, αποθήκευση, επεξεργασία, αποτίμηση, μεταβίβαση και διάχυση πληροφοριών οδηγούν στη ... -
Η κυβερνητική του μαθησιακού οργανισμού
(2011-11-03)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να δημιουργήσει μία πολυμεθοδολογία διάγνωσης και σχεδιασμού, η εφαρμογή της οποίας θα επιτρέπει το σχεδιασμό και την επιλογή των κατάλληλων δομών κατά την κατασκευή ενός ... -
Η συμβολή των προηγμένων υπηρεσιών διαχείρισης και των ψηφιακών τεχνολογιών στην πολιτιστική επικοινωνία και την προαγωγή της εκπαίδευσης - μάθησης στους χώρους πολιτισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-25)Η παρούσα Διπλωματική Διατριβή ερευνά τη συμβολή των προηγμένων Υπηρεσιών Διαχείρισης και των ψηφιακών τεχνολογιών στην πολιτιστική επικοινωνία και την προαγωγή της εκπαίδευσης-μάθησης στους Χώρους Πολιτισμού. Διαπιστώνεται ... -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό
(2012-11-30)Στην εργασία αυτή γίνεται αναφορά στις θεωρίες μάθησης σε συνδυασμό της εισαγωγής της πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, γίνεται αναφορά στους σκοπούς και στους στόχους της κάθε θεωρίας, στους κυριότερους ... -
Μελέτη μεθόδων ανάλυσης κοινωνικών δικτύων στο πεδίο της τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης
(2015-05-06)Η ερευνητική συνεργασία έχει μελετηθεί σε ποικίλους τομείς της επιστημονικής έρευνας, έτσι ώστε να αποκτηθούν χρήσιμες πληροφορίες για το πώς οι ερευνητές συνδυάζουν την υφιστάμενη επιστημονική γνώση, η οποία, διαμοιράζεται ... -
Μελέτη μεθόδων ανάλυσης κοινωνικών δικτύων στο πεδίο της τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-02)Το ερευνητικό πεδίο της Τεχνολογικά Υποστηριζόμενης Μάθησης παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω του ιδιαίτερου κοινωνικού ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση των Ψηφιακών Συστημάτων στην αναβάθμιση ... -
Προσαρμοστική εκπαιδευτική εφαρμογή υπερμέσων για το μάθημα της τεχνολογίας των εκτυπώσεων των ΕΠΑ.Λ.
(2015-04-29)Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στις σύγχρονες θεωρίες μάθησης και διδασκαλίας, με έμφαση στα Προσαρμοστικά Συστήματα Υπερμέσων. Επίσης, αναφέρονται τα διάφορα μοντέλα αναπαράστασης γνώσης, εστιάζοντας στο ... -
Σενάριο διδασκαλίας κεφαλαίου μαθηματικών Γ’ δημοτικού, βασισμένο στις αρχές του gamification, σε συνδυασμό με WebII εργαλεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)Ο όρος Gamification αναφέρεται στη χρήση και ενσωμάτωση διαφόρων τεχνολογιών, μηχανισμών και χαρακτηριστικών που συναντώνται στο σχεδιασμό των παιχνιδιών, σε διάφορες άλλες δραστηριότητες οι οποίες δεν είναι παιχνίδια. Η ... -
Στυλ μάθησης και η αυτό-αποτελεσματικότητα (self-efficacy) εκπαιδευομένων με τη χρήση Η/Υ
(2011-06-30)Τα τεχνολογικά μέσα που μπορούν να προσφέρουν χρήσιμες υπηρεσίες στο εκπαιδευτικό έργο εξελίσσονται με αλματώδεις ρυθμούς και μαζί τους αλλάζει και ο τρόπος που προτιμούν να μαθαίνουν οι μαθητές. Χρησιμοποιώντας σαν οδηγό ... -
Συστήματα διαχείρισης μάθησης: περιγραφή, σύγκριση και ανάπτυξη μαθήματος
(2012-06-06)Η Μεταπτυχιακή αυτή Διατριβή εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Πληροφορική» του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Αντικείμενό της είναι τα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης. Χωρίζεται σε δύο βασικά μέρη: ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού για τα επαγγελματικά μαθήματα, του μηχανολογικού τομέα των ΕΠΑΛ
(2011-07-05)Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται το διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε για τα επαγγελματικά μαθήματα του Μηχανολογικού τομέα των Επαγγελματικών Λυκείων. Σκοπός της δημιουργίας του υλικού αυτού είναι να ... -
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ως εκπαιδευτικά εργαλεία για την επίτευξη μάθησης : συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης βασισμένα σε ψηφιακά μέσα
(2010-10-01)Τα εικονικά περιβάλλοντα των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και γενικότερα η ενασχόληση με ψηφιακά μέσα, αδιαμφισβήτητα προσελκύουν το ενδιαφέρον των νέων στις μέρες μας. Από την άλλη, οι μαθητές στα σχολεία δείχνουν να μην ... -
Χρήση λογισμικών δημιουργίας διαδραστικών προσομοιώσεων για τα μαθήματα ειδικότητας του τομέα μηχανολογίας - οχημάτων των επαγγελματικών λυκείων
(2014-10-10)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε για τα μαθήματα ειδικότητας του Τομέα Μηχανολογίας - Οχημάτων των Επαγγελματικών Λυκείων. Σκοπός της δημιουργίας του υλικού αυτού είναι ...