Search
Now showing items 1-10 of 95
Η εφαρμογή της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) στην εκπαιδευτική διαδικασία : μία μελέτη περίπτωσης AR στην επιχειρηματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον για την εφαρμογή της επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality – AR) στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι ολοένα και αυξανόμενο. Στόχος είναι η δημιουργία καινοτόμων περιβαλλόντων μάθησης ...
Ψηφιακά εργαλεία που υποστηρίζουν τη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Ήδη από την αρχή του 21ου αιώνα, έχουν υλοποιηθεί διάφορες αλλαγές στις
ανθρώπινες συνήθειες και στον τρόπο που οι πολίτες δρουν σε κάθε τομέα της
ζωής τους. Οι αλλαγές αυτές έχουν επιφέρει έναν εκσυγχρονισμό στα μέσα ...
Σχεδίαση και υλοποίηση μαζικού ανοικτού διαδικτυακού μαθήματος (MOOC) για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην υποστήριξη μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)
Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες παρουσιάζουν μεγάλη διαφοροποίηση και επιβάλλουν διαρκή έρευνα και αξιολόγηση αποτελεσματικών διδακτικών προσεγγίσεων και μηχανισμών παρέμβασης. Αντικείμενο ...
Σχεδιασμός και αξιολόγηση διδακτικής παρέμβασης με βάση τις ρουτίνες σκέψης στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος της Β’ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία διερευνάται η ανάπτυξη των δεξιοτήτων των παιδιών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, μέσω διδακτικής παρέμβασης. Αναλυτικότερα, παρουσιάζεται η σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός σχεδίου ...
Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στη διδασκαλία της γεωγραφίας. Κατανόηση πολιτισμικών διαφορών και ενθάρρυνση συμμετοχής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Αυτή η εργασία διερευνά την ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στη διδασκαλία της Γεωγραφίας, με ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της κατανόησης των πολιτισμικών διαφορών από τους μαθητές καθώς και της ενθάρρυνσης της ...
Ανάπτυξη δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης στη διδασκαλία των μαθηματικών : escape room με τη χρήση εργαλείων ΑΙ για την επίλυση εξισώσεων σε μαθητές γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση ενός e-course για την ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης μέσω των εξισώσεων 2ου βαθμού σε μαθητές γυμνασίου. Πιο συγκεκριμένα σχεδιάστηκε ...
Σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων για μαθητές δημοτικού στις θεματικές ενότητες : προστασία του περιβάλλοντος, πολιτιστική κληρονομιά και υγιεινή διατροφή με την χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η διπλωματική εργασία εξετάζει τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης (AI) στον σχεδιασμό βιωματικών σεναρίων μάθησης. Στόχος της είναι η ανάλυση της αποτελεσματικότητας των εργαλείων AI, όπως το ChatGPT, το Gemini και το ...
Δημιουργία κοινωνικών ιστοριών με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η ανάπτυξη των κοινωνικών ιστοριών έχει κάνει φανερή την επίδρασή τους στην εκπαίδευση και υποστήριξη παιδιών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού (ΔΑΦ) αλλά και στα παιδιά με Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και ...
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για εφήβους : ορισμός, αναγνώριση και έκφραση των συναισθημάτων του θυμού, του άγχους και της λύπης και εφαρμογή τρόπων διαχείρισης τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)
Τα συναισθήματα αποτελούν ένα κομβικό κομμάτι στην καθημερινότητα των εφήβων, καθώς αρκετά ερευνητικά ευρήματα έχουν επισημάνει ότι αυτά συνδέονται με σημαντικές επιπτώσεις στην σχολική και ακαδημαϊκή επίδοση, τις οικογενειακές ...
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για την καλλιέργεια δεξιοτήτων διαχείρισης σχολικής βίας για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τη σχεδίαση και ανάπτυξη ενός διαδικτυακού μαθήματος με στόχο την καλλιέργεια δεξιοτήτων διαχείρισης σχολικής βίας σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η σχολική βία αποτελεί ...