Search
Now showing items 1-10 of 95
Ανάπτυξη ψηφιακού μαθήματος "ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ" στην πλατφόρμα Edunext για νηπιαγωγούς, αρχάριους σε θέματα μουσικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός μαζικού ανοικτού διαδικτυακού μαθήματος (MOOC) για την ενίσχυση των δεξιοτήτων των νηπιαγωγών στην κατανόηση και εφαρμογή των ρυθμικών μουσικών σχημάτων στην ...
Κατανόηση και διαχείριση του σχολικού άγχους με τη χρήση της γνωσιακής συμπεριφορικής προσέγγισης : ένα e-Course για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την αποτελεσματική διαχείριση του σχολικού άγχους σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μέσω της χρήσης της Γνωσιακής Συμπεριφορικής Προσέγγισης (CBT). Το σχολικό άγχος ...
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για την ανάπτυξη και εφαρμογή δεξιοτήτων συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού ενηλίκων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στη δημιουργία και υλοποίηση ενός micro-MOOC με τίτλο «Ανάπτυξη και Εφαρμογή Δεξιοτήτων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού Ενηλίκων» μέσω της πλατφόρμας OpenEdX. ...
Ψηφιακά μονοπάτια : τεχνικές αυτοπροσδιορισμού για μια εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς και διαφοροποιημένη τεχνητή νοημοσύνη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα έρευνα εξερεύνησε την ενσωμάτωση ψηφιακών εργαλείων, όπως το Canva και το ChatGPT, στη μαθησιακή διαδικασία, στο πλαίσιο της Μάθησης μέσω Έργων (PjBL), εστιάζοντας σε μαθητές ηλικίας 11 ετών, συμπεριλαμβανομένων ...
Η ενσωμάτωση της ενσυναίσθησης και της δημιουργικής αυτοπεποίθησης στην εκπαίδευση μέσω της εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Στο πλαίσιο μιας εξελισσόμενης κοινωνίας, η ανάγκη για καινοτόμες προσεγγίσεις στην εκπαίδευση γίνεται επιτακτική. Αυτές οι προσεγγίσεις δεν περιορίζονται στη γνωστική ανάπτυξη αλλά περιλαμβάνουν και το συχνά παραγνωρισμένο ...
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το άγχος στους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το άγχος που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εστιάζει στη κατανόηση, τις επιπτώσεις και τις στρατηγικές αντιμετώπισής του. Στόχος είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού ...
Εκπαιδεύοντας τα παιδιά στο netiquette : ενδεδειγμένη και ασφαλής διαδικτυακή συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός e-Course για την ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με την ορθή χρήση του διαδικτύου, αναπτύσσοντας τις κατάλληλες ψηφιακές δεξιότητες για υπεύθυνη και ασφαλή ...
Εργαστήριο δεξιοτήτων σχετικά με τη σχολική βία - σχολικό εκφοβισμό για μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα εργασία εστιάζει στην ανάπτυξη ενός εργαστηρίου δεξιοτήτων που αφορά τη σχολική βία και τον σχολικό εκφοβισμό, με στόχο την ενίσχυση της κριτικής σκέψης, της ενσυναίσθησης και της συνεργασίας των μαθητών. ...
Αξιολόγηση AI εργαλείων για σχεδίαση υλικού στη διδασκαλία της οικονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Οι μέθοδοι διδασκαλίας με την χρήση της τεχνητής νοημοσύνη (AI)
παρέχουν σημαντικά πλεονεκτήματα για τον εκπαιδευτικό για τον σχεδιασμό του
υλικού στην οικονομική εκπαίδευση, προσφέροντάς του την δυνατότητα για ...
Ενίσχυση των κινήτρων στον εργασιακό χώρο : προσεγγίσεις για την ενίσχυση της παραγωγικότητας των εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)
Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη διερεύνηση και εφαρμογή στρατηγικών ενίσχυσης κινήτρων στον εργασιακό χώρο, βασιζόμενη στη Θεωρία Αυτοπροσδιορισμού (Self-Determination Theory - SDT). Στόχος είναι η αύξηση ...