Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διατριβές ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή"
Αποτελέσματα 47-66 από 106
-
Εκπαιδευτικό λογισμικό "Γεωγραφία Ε΄ Δημοτικού": υλοποίηση και αξιολόγηση
(2014-04-15)Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) αποτελούν τον καταλύτη πολλών αλλαγών στην εκπαίδευση. Η αξιοποίηση των ΤΠΕ είναι επιθυμητό να καθοδηγείται από τις ανάγκες της εκπαίδευσης και της μάθησης και όχι από την ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό "Ελληνική μυθολογία" - μια μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Με τη χρήση των νέων τεχνολογιών στο σχολείο επιδιώκεται η βελτίωση της επίτευξης των διδακτικών στόχων με την υποκίνηση των μαθητών, καθώς ο ήχος, η εικόνα, το χρώμα προκαλεί το ενδιαφέρον τους. Στην παρούσα εργασία ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό & συγγραφικό εργαλείο με USB κλειδί
(2011-07-07)Η εκπαίδευση ενός μαθητή παραδοσιακά γίνεται σε τάξη κάνοντας χρήση ενός πίνακα, σημειώσεων και άλλων μέσων. Η φυσική παρουσία ενός καθηγητή είναι κρίσιμη καθώς όχι μόνο οργανώνει, παρουσιάζει και διδάσκει το μάθημα, αλλά ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό για εκμάθηση βασικών εννοιών πληροφορικής από παιδιά δημοτικού
(2012-06-06)Με το εκπαιδευτικό λογισμικό επιδιώκεται η δημιουργία ενός περιβάλλοντος μάθησης που θα είναι ενδιαφέρον και ελκυστικό από μία ομάδα-στόχο. Πρέπει να έχει ως στόχο τη δημιουργία μίας διαφορετικής εκπαιδευτικής διαδικασίας, ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό για μαθητές δημοτικού
(2011-03-18)Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, το Διαδίκτυο και, γενικότερα, οι τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας μπορεί να χρησιμοποιηθούν ως μέσα υποβοήθησης του εκπαιδευτικού έργου και ως μέσα ενίσχυσης της μάθησης μέσω ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό για την αρχαία ελληνική γλώσσα Α’ Γυμνάσιου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Στο πλαίσιο της μεταπτυχιακής διατριβής επιλέχθηκε η ανάπτυξη ενός λογισμικού, το οποίο συνδυάζει την εφαρμογή των σύγχρονων τεχνολογιών διαδικτύου με τη διδασκαλία και εκμάθηση της αρχαίας ελληνικής γλώσσας στο επίπεδο ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση γαλλικής γλώσσας σε περιβάλλον DELPHI
(2011-09-30)Με το εκπαιδευτικό λογισμικό επιδιώκεται η δημιουργία ενός πλούσιου, ελκυστικού και προκλητικού μαθησιακού περιβάλλοντος που θα ευνοεί τη διερευνητική, την ενεργητική και τη δημιουργική μάθηση. Στόχος είναι η ποιοτική ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό για τις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (Γ' Λυκείου)
(2014-05-30)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή διαπραγματευόμαστε την κατασκευή ενός εκπαιδευτικού λογισμικού που να απευθύνεται στους μαθητές της Γ- Λυκείου, για τη διδασκαλία του Μαθήματος των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας, το οποίο ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό εκμάθησης αγγλικής γλώσσας με πρόγραμμα προσθήκης - επιλογής ασκήσεων
(2013-06-04)Η εποχή που ζούμε χαρακτηρίζεται έντονα από τη ραγδαία επιστημονική και τεχνολογική πρόοδο που έχει σαν άμεση συνέπεια τη μαζική χρησιμοποίηση προϊόντων πληροφορικής. Είναι πλέον γεγονός ότι οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό εκμάθησης αρχαίων ελληνικών με στοιχεία κοινωνικών δικτύων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο σκοπός της εργασίας ήταν ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού λογισμικού που αφορά στην εκμάθηση του έπους της Οδύσσειας του Ομήρου και ενσωματώνει χαρκατησριστικά κοινωνικών δικτύων. Ο πληθυσμός στον οποίο ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό εκμάθησης των μετοχών της ελληνικής γλώσσας σε μαθητές γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Η εκπαιδευτική εφαρμογή «Εκπαιδεύειν» ξεκίνησε ως ένα εκπαιδευτικό λογισμικό εκμάθησης των μετοχών της ελληνικής γλώσσας στα πλαίσια του εξαμηνιαίου μαθήματος «Πληροφορική στην Εκπαίδευση». Η πρώτη έκδοση της εφαρμογής ... -
Εκπαιδευτικός τόπος για σχέδια μαθήματος
(2011-02-11)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μιας εκπαιδευτικής πύλης διαμοιρασμού σχεδίων μαθήματος, η οποία θα αποτελέσει μια διαδικτυακή κοινότητα πρακτικής και μάθησης με σκοπό τη συνεργασία και την ανταλλαγή απόψεων ... -
Εξ αποστάσεως παράδοση μαθημάτων κλασικών γλωσσών μέσω αυτο-κατευθυνόμενης μάθησης: ανάπτυξη διαδικτυακού περιβάλλοντος e-tutoring κλασικών γλωσσών στην αγγλική με τη μέθοδο της αυτο-κατευθυνόμενης μάθησης
(2014-09-12)Αν και το πεδίο της εξ αποστάσεως παράδοσης μαθημάτων (e-Tutoring) διαρκώς εξελίσσεται, η ανάπτυξη e-courses διαπιστευμένων που να ακολουθούν προγράμματα σπουδών με πρότυπα εκμάθησης, καθώς και παιδαγωγικές μεθόδους δεν ... -
Εποικοδομητικά περιβάλλοντα μάθησης με έμφαση στη θεωρία της δραστηριότητας και συστήματα διαχείρισης μάθησης
(2013-10-22)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει το σχεδιασμό ενός εποικοδομητικού περιβάλλοντος μάθησης σύμφωνα με τις αρχές της θεωρίας της δραστηριότητας. Η θεωρία της δραστηριότητας αποτελεί ένα χρήσιμο μοντέλο για την κατανόηση ... -
Ευφυές προσαρμοστικό εκπαιδευτικό σύστημα στο διαδίκτυο για τη διδασκαλία των αγγλικών χρόνων (Adaptive and Intelligent Web-based Tutoring System for the tutoring of English Tenses (e-TENses))
(2011-09-28)Στην συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή γίνεται η ανάπτυξη και η κατασκευή ενός ευφυούς και προσαρμοστικού εκπαιδευτικού συστήματος στο διαδίκτυο, που στόχο έχει να διδάξει τους χρόνους της αγγλικής γλώσσας σε μαθητές όλων ... -
Εφαρμογές του σημασιολογικού ιστού στην εκπαίδευση με έμφαση στη Γεωμετρία Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελεί μια προσπάθεια να εφαρμοστεί η χρήση των οντολογιών στο χώρο της διδασκαλίας του μαθήματος της Γεωμετρίας του Γυμνασίου, με χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση καθώς και τη χρήση ... -
Η Project-Based Learning (PBL) στη διδασκαλία της ιστορίας στο δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09). -
Η αξιοποίηση των Wikis για τη διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου της πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(2012-10-25)Στην επιστήμη της πληροφορικής, πρωταγωνιστικό ρόλο στη θεμελίωση και ανάπτυξή της αποτελούν οι αλγόριθμοι. Συχνά οι μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όταν έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με αυτή την έννοια, ... -
Η επίδραση της εφαρμογής συνεργατικής & τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης στην ανάπτυξη κινήτρων των εκπαιδευόμενων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Σύμφωνα με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης, κυρίως τις κοινωνικοπολιτισμικές, όπως είναι οι θεωρίες δραστηριότητας (activity theory), εγκαθιδρυμένης μάθησης (situated cognition), κατανεμημένης νόησης (distributed cognition), ... -
Η χρήση των διαδραστικών πινάκων στην τεχνολογικά υποστηριζόμενη σχολική εκπαίδευση με τη χρήση του SMART Notebook
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία των διαδραστικών πινάκων (interactive whiteboard) έχει εισέλθει δυναμικά στο χώρο της Τεχνολογικά Υποστηριζόμενης Σχολικής Εκπαίδευσης αναδεικνύοντας τη μετάβαση από τον παραδοσιακό τρόπο ...