Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 26
Deep sequence modelling of Data Envelopment Analysis - Based performance measurements
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)
Σε αυτήν την ενότητα παρουσιάζεται μια περίληψη της παρούσας εργασίας, καθώς και τα σημαντικά στοιχεία στα οποία βασίστηκε η διεκπεραίωσή της. Η ακόλουθη εργασία επικεντρώνεται στην εξερεύνηση και εξέταση διαφορετικών ...
Android εφαρμογή Blood Donor Card για δημιουργία ηλεκτρονικής κάρτας αιμοδότη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)
Η παρούσα επιστημονική εργασία έχει ως σκοπό την υλοποίηση μιας εφαρμογής για κινητές συσκευές, η οποία έχει ως στόχο την μετατροπή της φυσικής κάρτας του αιμοδότη σε ψηφιακή με την χρήση κινητού. Η δημιουργία της κρίθηκε ...
Προσομοίωση υπολογιστικών νεφών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)
Η διεξαγωγή πειραμάτων για τη διαχείριση μιας υποδομής νέφους σε ένα πραγματικό περιβάλλον μπορεί να μην είναι βιώσιμη και πρακτική λόγω κόστους και χρονικών περιορισμών και μπορεί να μην παρέχει όλη την ευελιξία που ...
Εκπαίδευση ευφυών πρακτόρων μέσω τεχνικών ενισχυτικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)
Οι συνεχόμενες εξελίξεις στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης επηρεάζουν σχεδόν όλα τα νέα προϊόντα της τεχνολογίας, καθώς και τις προσδοκίες των ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν. Η παρούσα εργασία αφορά στη μελέτη και χρήση ...
Chatbot εξατομικευμένης πληροφόρησης για παροχή πληροφοριών για λήψη υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)
Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η δημιουργία ενός chatbot που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως εξατομικευμένο εργαλείο πληροφόρηση. Μέσω της ανάπτυξης μιας εφαρμογής ψηφιακού βοηθού (chatbot), το οποίο ...
Εξομοίωση και σύγκριση αλγορίθμων ενισχυτικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στη σύγχρονη εποχή αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για την υλοποίηση καινοτόμων ιδεών και την ανάπτυξη πολλών τεχνολογικών εφαρμογών. Ειδικότερα, το κομμάτι της μηχανικής μάθησης προσφέρει μια πληθώρα ...
Ανάπτυξη τρισδιάστατου παιχνιδιού με turn-based σύστημα μάχης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06-10)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό τη δημιουργία και την περιγραφή ενός παιχνιδιού με σύστημα μάχης βασισμένο σε αλλαγές σειρών μεταξύ παίκτη και αντίπαλου του παιχνιδιού. Συμπεριλαμβάνεται η μελέτη, ανάλυση και ...
Σύστημα πρόβλεψης τρύγου μελιού βασισμένο σε Spring Boot Framework
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)
Καθώς η ανάγκη για ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας αυξάνεται καθημερινά, αυξάνεται επίσης και η ανάγκη ανάπτυξης μοντέλων που μιμούνται την ανθρώπινη λογική και την ανθρώπινη κρίση. Ένα κομμάτι στο οποίο εστιάζουν ...
Συστημικές μεθοδολογίες στην ανάπτυξη εφαρμόσιμων δυναμικών μοντέλων: χρήση των λογισμικών DCSYM Case Tool και Vensim PLE συμπεριλαμβάνοντας την διαχείριση συστημικού χρόνου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)
Η παρούσα εργασία περιέχει μια προσέγγιση επιλεγμένων πτυχών της Συστημικής Σκέψης και παρουσιάζει συστημικές μεθοδολογίες και εργαλεία κατάλληλα για την υποστήριξη και βελτίωση της διαχείρισης περίπλοκων και απαιτητικών ...
TRY TO LIVE : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-01)
Στην παρούσα διπλωματική παραθέτεται ο τρόπος υλοποίησης του TRY TO LIVE, που είναι βιντεοπαιχνίδι επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου (First Person Shooter Game), με την χρήση του Unity και της γλώσσας προγραμματισμού C#. ...