Chatbot εξατομικευμένης πληροφόρησης για παροχή πληροφοριών για λήψη υπηρεσιών
Personalized information chatbot providing information for receiving services
Master Thesis
Συγγραφέας
Αλεξανδρόπουλος, Αθανάσιος
Ημερομηνία
2022-11Επιβλέπων
Σακκόπουλος, ΕυάγγελοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Chatbot ; NLU ; Rasa ; Personalized assistant ; Virtual assistant ; BotΠερίληψη
Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η δημιουργία ενός chatbot που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως εξατομικευμένο εργαλείο πληροφόρηση. Μέσω της ανάπτυξης μιας εφαρμογής ψηφιακού βοηθού (chatbot), το οποίο θα μπορεί να λάβει εξατομικευμένη πληροφόρηση από ένα χρήστη και να του παρέχει σχετική πληροφόρηση για τη λήψη της συγκεκριμένης υπηρεσίας που αναζητά αλλά και καθοδήγηση για την επίτευξη της. Στο πλαίσιο της εργασίας παρουσιάζεται το σενάριο ανάληψης πτυχιακής εργασίας από φοιτητές του πανεπιστήμιου. Συγκεκριμένα, ο εκάστοτε φοιτητής, θα μπορεί να επισκεφτεί τον ψηφιακό βοηθό και μέσα από ερωτήσεις που θα του κάνει ο ψηφιακός βοηθός και τις απαντήσεις που θα του δώσει, ο χρήστης θα λάβει την απαραίτητη πληροφορία για τη δήλωση του θέματος που του προτείνεται από τον ψηφιακό βοηθό, βάση της επιθυμίας που δηλώνει ο χρήστης, θα μπορεί να λάβει βοήθεια για τη συμπλήρωση της δήλωσης που πρέπει να κάνει στη γραμματεία του τμήματος και τέλος να λάβει ενημέρωση με τη διαδικασία που ισχύει για να προχωρήσει σε αλλαγή θέματος πτυχιακής εργασίας. Για την υλοποίηση της εργασίας χρησιμοποιήθηκαν διάφορες τεχνολογίες διαδικτύου όπως και μηχανικής μάθησης μέσω της τεχνολογίας Rasa Open Source.