Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 155
Η συμβολή του ανθρώπινου παράγοντα στη προσέλκυση τουριστών στην Ελλάδα : μελέτη περίπτωσης ξενοδοχειακής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Ο τουρισμός είναι μια από τις κυριότερες βιομηχανίες στο κόσμο η οποία μπορεί να
προσφέρει πολλές θέσεις εργασίας στον πληθυσμό. Οι άνθρωποι λοιπόν που θα
ασχοληθούν με αυτό το επάγγελμα θα πρέπει να είναι ανοιχτόμυαλοι, ...
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και το μάρκετινγκ εντυπώσεων. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ανασχεδίασης προϊόντος με στόχο τη βελτίωση της περιβαλλοντικής του ποιότητας με βάση το κύκλο ζωής του
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Τα τελευταία χρόνια έχει προκύψει ένα έντονο ενδιαφέρον παγκοσμίως και μία αυξανόμενη ευαισθητοποίηση σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και μία συνεχής προσπάθεια για την εύρεση τρόπων και μεθόδων, με την ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση : η περίπτωση του κλάδου μεταλλικών κατασκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10-25)
Με την παρούσα εργασία πραγματοποιείται χρηματοοικονομική ανάλυση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα μεταλλικών κατασκευών, και πιο συγκεκριμένα στο κομμάτι των κατασκευών πρατηρίων υγρών καυσίμων με τη ...
Έννοια και δείκτες ανταγωνιστικότητας: η περίπτωση της Ελλάδας
(2013-06-07)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση της ανταγωνιστικότητας και η ανάδειξη της σημασίας της για κράτη και επιχειρήσεις στις μέρες μας. Η εργασία αποτελείται από τρία μέρη και επτά κεφάλαια. Στο πρώτο ...
Σύγκριση μεθόδων αξιολόγησης προμηθευτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η εφαρμογή και χρήση μεθόδου αξιολόγησης και επιλογής προμηθευτή από τις επιχειρήσεις αποτελεί ένα πολυπαραγοντικό θέμα προς μελέτη. Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη σύγκριση των μεθόδων πολυκριτηριακής αξιολόγησης των ...
Το πολιτικό μάρκετινγκ στην Ευρώπη. Βιβλιογραφική ανασκόπηση και ερευνητικά κενά
(2013-12-19)
Σκοπός της μελέτης αυτής είναι η διερεύνηση του επιστημονικού πεδίου του πολιτικού μάρκετινγκ και η καταγραφή των σημαντικότερων ερευνητικών κενών που υπάρχουν για περαιτέρω ανάλυση. Η μεθοδολογία που ακολουθείται για την ...
Στρατηγικός σχεδιασμός για τον τουρισμό της Κέρκυρας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία στοχεύει να μελετήσει σε βάθος να αποτυπώσει να καταγράψει να αναδείξει το μεγάλο παγκόσμιο φαινόμενο του τουρισμού, παράλληλα να προτείνει τακτικές και στρατηγική. ...
Μελέτη συμπεριφοράς του τραπεζικού πελάτη: η περίπτωση του ταχυδρομικού ταμιευτηρίου Άμφισσας
(2013-03-14)
Ο Τραπεζικός κλάδος αποτελεί ένα από τα ποιο δυναμικά και ταχύτατα αναπτυσσόμενα κομμάτια της Ελληνικής οικονομίας. Η διεθνοποίηση του τραπεζικού συστήματος, καθώς και οι κοινοτικές και διεθνείς εξελίξεις οδηγούν σε μεγάλες ...
Θεμελίωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω του ανθρωπίνου δυναμικού στον τουρισμό
(2013-02-13)
Οι σύγχρονες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν μια σειρά πολύ σύνθετων ζητημάτων, δεδομένου ότι η παγκοσμιοποίηση, οι δημογραφικές μετατοπίσεις, η οικονομική αστάθεια και οι τρέχουσες ανταγωνιστικές πιέσεις, δημιουργούν ένα ...