Το πολιτικό μάρκετινγκ στην Ευρώπη. Βιβλιογραφική ανασκόπηση και ερευνητικά κενά
View/ Open
Abstract
Σκοπός της μελέτης αυτής είναι η διερεύνηση του επιστημονικού πεδίου του πολιτικού μάρκετινγκ και η καταγραφή των σημαντικότερων ερευνητικών κενών που υπάρχουν για περαιτέρω ανάλυση. Η μεθοδολογία που ακολουθείται για την επίτευξη αυτού του σκοπού συνίσταται στην κριτική επισκόπηση και σύνθεση δευτερογενών δεδομένων. Το πολιτικό μάρκετινγκ στην Ευρώπη βρίσκεται ακόμα σε αρχικό στάδιο ανάπτυξης και επιστημονικής προσέγγισης. Ως πεδίο μελέτης εξακολουθεί να βρίσκεται υπό την επήρεια και την ανάλυση άλλων αντικειμένων, όπως της κοινωνιολογίας, της ψυχολογίας, των πολιτικών επιστημών και της δημοσιογραφίας. Δεδομένου ότι το περιβάλλον μέσα στο οποίο υπάρχουν και ανταγωνίζονται τα πολιτικά κόμματα είναι ιδιαίτερα σύνθετο, τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να προσεγγίζεται από την επιστήμη του μάρκετινγκ και να εξετάζεται σύμφωνα με τις αρχές του. Η βιβλιογραφική επισκόπηση καταλήγει στη συγκέντρωση και καταγραφή των σημαντικότερων ερευνητικών κενών που προέκυψαν από την ανασκόπηση της θεωρίας αναφορικά με τα θέματα που επηρεάζουν το πολιτικό μάρκετινγκ. Ερευνητικά κενά που χρίζουν επιπρόσθετης και ενδελεχούς μελέτης και έρευνας.