Στρατηγικός σχεδιασμός για τον τουρισμό της Κέρκυρας
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Τουριστική ανάπτυξη ; Τουριστική οικονομία ; Τουριστική πολιτική ; Τουρισμός -- ΕπτάνησαΛέξεις κλειδιά
Τουριστικό προϊόνΠερίληψη
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία στοχεύει να μελετήσει σε βάθος να αποτυπώσει να καταγράψει να αναδείξει το μεγάλο παγκόσμιο φαινόμενο του τουρισμού, παράλληλα να προτείνει τακτικές και στρατηγική.
Ανάλυση όλων των δεδομένων από τον Παγκόσμιο - Ευρωπαϊκό - Ελληνικό έως τον Κερκυραϊκό τουρισμό. Αναλύονται διεξοδικά όλα τα στοιχεία και οι δείκτες του τουρισμού σε βάθος χρόνου για να αναλυθεί το φαινόμενο αλλά προσδιορίζονται επακριβώς όλα ποσοτικά για μια δεκαετία ώστε να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα. Παρόν και μέλλον του τουρισμού στη χώρα μας αλλά και στην Κέρκυρα ιδιαίτερα.
Πιο συγκεκριμένα περιλαμβάνοντα πέντε 5 κεφάλαια.
Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται γενικά για τον τουρισμό τις μορφές του οι διακρίσεις του τουρισμού οι επιπτώσεις στην οικονομία στην κοινωνία το περιβάλλον.
Στο δεύτερο αναδεικνύεται η εξέλιξη του τουρισμού, Παγκόσμιου Ευρωπαϊκού Ελλαδικού και Κερκυραϊκού τουρισμού .
Στο τρίτο αναδεικνύονται δείκτες που προσμετρούν την ανταγωνιστικότητα του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Γίνεται ανάλυση S.W.O.T δυνατά – μειονεκτήματα ευκαιρίες και κίνδυνοι του Ελληνικού τουρισμού. Καταγράφεται η ανταγωνιστικότητα βάσει της θεωρίας Porter και μελετιέται ως πρόταση το Παρατηρητήριο Ανταγωνιστικότητας. W.T.T.C.
Το τέταρτο κεφάλαιο επικεντρώνεται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του τουρισμού της Κέρκυρας. Ιστορία του νησιού, ιστορικά αρχαιολογικά θρησκευτικά περιβαλλοντικά αξιοθέατα. Γίνεται ανάλυση S.W.O.T ειδικά για την Κέρκυρα προσαρμοσμένη στα παγκόσμια κριτήρια, βαρόμετρο ανταγωνιστικότητας ανταγωνίστριες χώρες .
Στο πέμπτο κεφάλαιο καταγράφονται τα συμπεράσματα αλλά και οι προτάσεις.
Συμπεράσματα σε επίπεδο Διεθνούς - Ευρωπαϊκού - Ελλαδικού και Κερκυραϊκού τουρισμού και , επιχειρείται πρόταση για Στρατηγικό Σχεδιασμό για τον Τουρισμό της Κέρκυρας αναλύοντας όλους τους δείκτες και αξιολογώντας όλες τις τάσεις του Παγκόσμιου Τουρισμού.