Browsing Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων by Title
Now showing items 3136-3155 of 3477
-
Τιτλοποίηση απαιτήσεων - εσόδων δημοσίου : καταγραφή των απαιτούμενων διαδικασιών για την πραγματοποίηση τιτλοποίησης των απαιτήσεων που προέρχονται από τις μελλοντικές εισπράξεις των ληξιπροθέσμων οφειλών του ελληνικού δημοσίου
(2007-12-10)Ο αντικειμενικός σκοπός αυτής της εργασίας είναι να καταγράψει τα απαιτούμενα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν α) από την πλευρά του Δημοσίου σαν συμβαλλόμενο μέλος και β) από την πλευρά της αναδόχου εταιρίας σαν ... -
Τμήμα εκδηλώσεων ξενοδοχείων - σχεδιασμός, οργάνωση και υλοποίηση
(2011-11-30)Σε κάθε οργανισμό ή επιχείρηση οι εκδηλώσεις ποτέ δεν παραλείπονται. Είναι ένα τακτικά επαναλαμβανόμενο γεγονός, ίδιου ή διαφορετικού περιεχομένου κάθε φορά. Ο αριθμός των εκδηλώσεων και οι διάφοροι τύποι αυτών είναι, ... -
Τμηματοποίηση και στρατηγικό μάρκετινγκ ξενοδοχείου. Η περίπτωση του Sofitel Luxury Hotel Athens Airport
(2013-05-16)Στην τουριστική και ξενοδοχειακή αγορά, απαιτείται ιδιαίτερη προσέγγιση των αγοραστών. Μια ξενοδοχειακή μονάδα αδυνατεί να εξυπηρετήσει αποτελεσματικά την αγορά στο σύνολό της. Έτσι, για να διακρίνει τους πελάτες που ... -
Τμηματοποίηση της αγοράς των πράσινων καταναλωτών : εμπειρικά ευρήματα από την Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Στα πλαίσια της παρούσας μελέτης διερευνώνται οι δημογραφικοί και ψυχογραφικοί παράγοντες που διαμορφώνουν τη στάση, την πρόθεση και την αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών ως προς την περιβαλλοντικά υπεύθυνη ... -
Το all inclusive στη Ρόδο : εντοπισμός των συνεπειών του all inclusive, έρευνα αγοράς στους τουρίστες της Ρόδου, ανάλυση των αποτελεσμάτων και παρουσίαση συμπερασμάτων και προτάσεων για τον τουρισμό του νησιού
(2008-12-02)Ένα από τα βασικά θέματα που απασχολεί την παγκόσμια τουριστική αγορά είναι το all inclusive. Οι τουρίστες που επιλέγουν αυτού του είδους το πακέτο, προπληρώνουν το μεγαλύτερο μέρος των εξόδων τους, το οποίο συμπεριλαμβάνει ... -
Το benchmarking ως εργαλείο βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων και η απήχηση του στην ελληνική πραγματικότητα
(2007-05-29)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση των αρχών του στρατηγικού συστήματος διοίκησης Benchmarking ως εργαλείου απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος από τις επιχειρήσεις και η έρευνα για την απήχησή του στην ... -
Το brand management στον τραπεζικό κλάδο και η περίπτωση του re-branding της Emporiki Bank
(2004-12-01)Η εργασία αυτή μελετά μια από τις πιο δημοφιλής λέξη τα τελευταία χρόνια στο μάρκετινγκ να είναι το branding. Χιλιάδες είναι στην κυριολεξία τα συγγράμματα και τα άρθρα που είναι αφιερωμένα στη δύναμη του brand, ή μάρκας ... -
Το Brand ως περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησης. Μέθοδοι αποτίμησης και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ισχυρού Brand.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-01)Το εμπορικό σήμα (brand), στη σύγχρονη εποχή, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα και πολυτιμότερα άυλα περιουσιακά στοιχεία μιας οικονομικής οντότητας. Ο στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει σε ... -
Το branding ως στοιχείο της στρατηγικής των επιχειρήσεων και η συμβολή του στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: μια πρωτογενής ποσοτική έρευνα στις επιχειρήσεις που εδρεύουν στην περιφέρεια Αττικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-23)Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας επιδιώκεται η διερεύνηση του branding, ως στοιχείο της στρατηγικής των σύγχρονων επιχειρηματικών οντοτήτων, και του βαθμού που αυτό αξιοποιείται από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται ... -
Το e-επιχειρείν ως παράγοντας ανάπτυξης της ανταγωνιστικότητας μιας μικρομεσαίας επιχείρησης: η είσοδος των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο e-επιχειρείν και η πρόσκληση της νέας τεχνολογίας στην απασχόληση.
(2013-11-28)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην αποτύπωση θεμάτων που άπτονται της προώθησης μορφών ηλεκτρονικού επιχειρείν (ο-επιχειρείν) ανάμεσα σε επιχειρήσεις και να αναλυθούν τα είδη των ηλεκτρονικών συναλλαγών που μπορούν ... -
Το franchise στην Ελλάδα και στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η διπλωματική χωρίζεται σε δύο μέρη, το πρώτο αφορά το θεωρητικό κομμάτι για τον θεσμό της δικαιόχρησης και το δεύτερο επικεντρώνεται στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας. Στο πρώτο κεφάλαιο ... -
Το leasing στην Ελλάδα
(2008-01-28)Οι ριζικές μεταβολές των τελευταίων δεκαετιών στη διεθνή κεφαλαιαγορά, με την κατάργηση των αυστηρών μέτρων ελέγχου και το άνοιγμα των εθνικών συνόρων στην ελεύθερη κυκλοφορία πιστώσεων και κινητών αξιών, οδήγησαν στον ... -
Το marketing plan ως εργαλείο λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων, μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου Τιτάνια
(2009-11-27)Ο τουρισμός αποτελεί για την Ελλάδα μία από τις σημαντικότερες πηγές εθνικού εισοδήματος. Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αποτελούν βασικές επενδύσεις πλουτοπαραγωγικών πηγών της Ελλάδας καθώς και μοχλό ανάπτυξης λόγω του ... -
Το marketing και το branding προϊόντων ΠΟΠ : ένα ελληνικό case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-14)Η παρούσα εργασία μελετά την απήχηση που έχουν τα προϊόντα ΠΟΠ και ΠΓΕ, και ιδιαίτερα τα πιστοποιημένα κρασιά, στους καταναλωτές στην Ελλάδα. Πιο αναλυτικά, διερευνάται το πόσο δημοφιλής είναι ο οίνος ΠΓΕ Βερντέα Ζακύνθου, ... -
Το marketing των προϊόντων μόδας και η επίδραση από τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης
(2014-09-25)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι «Η προώθηση των προϊόντων μόδας και η επίδραση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης». Πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω ερωτηματολογίου με στόχο να εντοπισθούν οι αγορές στόχοι ... -
Το well-being στην εποχή της αιώνιας νεότητας (longevity)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06-05)Η παρούσα ερευνητική προσπάθεια διερευνά τη σύνδεση μεταξύ ευημερίας και μακροζωίας, εξετάζοντας τις πολυδιάστατες επιπτώσεις της ευημερίας στην υγεία και τη διάρκεια ζωής των ηλικιωμένων. Η μελέτη υπογραμμίζει ότι η ... -
Το ανθρώπινο κεφάλαιο : τα κριτήρια 3 & 7 του ευρωπαϊκού μοντέλου επιχειρηματικής αριστείας
(2008-02-01)Οι σύγχρονες επιχειρήσεις αναγνωρίζοντας τον ιδιάζουσας σημασίας ρόλο που διαδραματίζει ο ανθρώπινος παράγοντας στην επιτυχή και υγιή πορεία τους στην αγορά και ερχόμενες αντιμέτωπες με διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες ... -
Το ανταγωνιστικό περιβάλλον του κλάδου των ξενοδοχείων πολυτελείας στη μεταολυμπιακή Αθήνα : η περίπτωση του Athenaeum InterContinental
(2007-05-21)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μια προσπάθεια να παρουσιαστεί το ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental Athens σε ότι αφορά το εξωτερικό και εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης. Καταγράφεται η εσωτερική οργάνωση, ... -
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα πέρα από την εφαρμογή : το CRM ως αφετηρία του στρατηγικού σχεδιασμού, προϋποθέσεις, εφαρμογή και επίδραση στο performance των επιχειρήσεων
(2011-12-14)Στην εργασία αυτή ορίζεται η διαχείριση των πελατειακών σχέσεων (customer relationship management) στη σύγχρονη επιχείρηση, πέρα από την εφαρμογή, δηλαδή το λογισμικό. Αποτελεί την αφετηρία του στρατηγικού σχεδιασμού για ... -
Το αντίκτυπο της τεχνολογίας πληροφοριών στην απόδοση των εφοδιαστικών αλυσίδων : συστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων και υποστήριξης αποφάσεων
(2007-11-06)Τα συστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων και υποστήριξης αποφάσεων (Enterprise Resource Planning) παρέχουν μια ευκαιρία για επαναπροσδιορισμό των στρατηγικών των εφοδιαστικών αλυσίδων. Η συγκεκριμένη έρευνα για τα ...