Browsing Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων by Title
Now showing items 144-163 of 3373
-
Strategic develοpment and strategic management in Greece : case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04-09)Η διατριβή αυτή στοχεύει στην αποτύπωση μιας ενδελεχούς ανάλυσης και του στρατηγικού σχεδιασμού της Eurοοbank Ελλάδος. Η Eurοοbank όντας μια από τις συστημικές τράπεζες στην Ελλάδα έχει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του ... -
Strategic management & digital markets: ανάλυση περίπτωσης "ROOF FOR ALL - UNHCR" (Socialab's Project)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τη στρατηγική ανάλυση της Digital καμπάνιας η οποία πραγματοποιήθηκε για την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ από τη διαφημιστική εταιρεία Socialab ΕΠΕ. Η εργασία αποτελείται από τρία μέρη. Στο πρώτο ... -
Strategic management accounting: πώς το cost management βελτιώνει τα αποτελέσματα. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11) -
Supplier quality management
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Στόχος της εργασίας είναι να συνοψιστούν α) μέσα από πλήθος ερευνών και συγγραμμάτων και β) μέσω της μελέτης των εγχειριδίων Ποιότητας Προμηθευτών τριών μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών, οι σημαντικότερες ενότητες και τα πιο ... -
Techno-economic assessment of new energy technologies: case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017) -
The context of corporate governance in the contemporary corporation
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04) -
The human element in maritime industry safety : modeling the critical success factors
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07-25) -
The impact of digital technology on consumer behaviour and business operations· Case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018) -
The interplay of product and marketing innovation as an internationalization factor
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-30)Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο ένα προϊόν/υπηρεσία διεθνοποιείται και το πώς το μάρκετινγκ καινοτομίας μπορεί να βοηθήσει σε αυτή τη διαδικασία. Το ερευνητικό εργαλείο της έρευνας ήταν το ... -
The operation of knowledge management frameworks
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η διαχείριση γνώσης είναι η διαχείριση επιχειρησιακών πληροφοριών και γνώσεων με την εφαρμογή δεξιοτήτων, εμπειρίας, καινοτομίας και ευφυΐας. Για να επιβιώσουν στο ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον της τεχνολογίας και της ... -
The relationship of equity risk factors and the business cycle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11) -
The strategic "double jeopardy" : στρατηγικές ανάπτυξης ώριμης αγοράς σε περιόδους ύφεσης: η περίπτωση ιδιωτικού σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(2011-11-03)Η ζήτηση για ιδιωτική τυπική εκπαίδευση στην Ελλάδα παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Το 2008/9 η γενική τυπική ιδιωτική παιδεία απορρόφησε 91.349 μαθητές σε όλες τις βαθμίδες, ποσοστό μόλις 6,65% του συνόλου. Το ποσοστό αυτό ... -
To balanced scorecard ως σύστημα στρατηγικού μάνατζμεντ : μελέτη του balanced scorecard για τη σωστή επιλογή δεικτών επίδοσης στις συνιστώσες του, τρόπων και τεχνικών κλιμάκωσης του σε όλα τα επίπεδα ενός οργανισμού και δημιουργία μον
(2003-01-01)Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του Balanced Scorecard σα σύστημα στρατηγικού μάνατζμεντ. Αρχικά αναλύονται οι λόγοι που οδήγησαν στη δημιουργία του Balanced Scorecard και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει σα σύστημα ... -
To marketing σε εταιρία ενεργειακών εφαρμογών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12-09)Στην παρούσα εργασία αναλύουμε τον τρόπο με τον οποίο το marketing Μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργία επιχείρησης η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των ενεργειακών εφαρμογών σε οικιακό επίπεδο. -
To νομοθετικό πλαίσιο της υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-12-01)Στην παρούσα διπλωματική εργασία περιγράφονται, αναλύονται και αξιολογούνται οι βασικότερες νομοθετικές διατάξεις που διέπουν το πλαίσιο της υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων. Οι βασικές θεματικές ενότητες καλύπτουν τους ... -
Trade marketing και η ροή της πληροφορίας: η σημασία της ανταλλαγής πληροφορίας και της τεχνολογίας
(2014-01-28)Ο σκοπός της εργασίας είναι η εξέταση του ρόλου της πληροφορίας στο trade marketing με σκοπό τη δημιουργία ενός εννοιολογικού πλαισίου το οποίο εξηγεί τη σημασία της ανταλλαγής πληροφορίας στην εφοδιαστική αλυσίδα και πως ... -
Trends in supply chain management operations and ERPs / The Sap SCM case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05-22)Η εποχή που ζούμε χαρακτηρίζεται από την ραγδαία ανάπτυξη του κλάδου της τεχνολογίας, της επικοινωνίας και της πληροφορίας γενικότερα. Ο ανταγωνισμός και η τεχνολογική ανάπτυξη σήμερα ωθούν τις επιχειρήσεις στη διαρκή ... -
Tο Ελληνικό Ελεγκτικό Συνέδριο και ο προληπτικός και κατασταλτικός έλεγχος στους ΟΤΑ Α΄ Βαθμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)Εισαγωγή: Η δημοσιονομική φύση του Ελεγκτικού Συνεδρίου αποτελεί ένα τακτικό δημοσιονομικό δικαστήριο με μικτό χαρακτήρα. Οι φορολογικές διαφορές δεν το απασχολούν σχετικά. Θεωρείται ότι οι δικαστικές αρμοδιότητες του ... -
Vodafone - Πάναφον: χρηματοοικονομική ανάλυση με αριθμοδείκτες για την περίοδο 2014-2019
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10-06)Οι οικονομικές καταστάσεις και οι εκθέσεις συντάσσονται από το αποτέλεσμα της λογιστικής λειτουργίας που παράγεται από τη λογιστική και στη συνέχεια κοινοποιούνται στους χρηματοοικονομικούς αναλυτές ως χρήστες των οικονομικών ...