Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Στρατηγικός σχεδιασμός"
Αποτελέσματα 53-72 από 226
-
Επιχειρηματικό σχέδιο επιχείρησης με είδη ευρύτερου οικιακού εξοπλισμού
(2009-12-21)Η επιχείρηση «Μy home» έχει ως όραμα την κατάκτηση της ηγετικής θέσης στον κλάδο των επίπλων και των ειδών οικιακής χρήσης στη γεωγραφική περιοχή της Σαλαμίνας. Η στρατηγικές που θέτουν σε εφαρμογή οι ιδιοκτήτες της ... -
Επιχειρηματικό σχέδιο εταιρίας παροχής υπηρεσιών επαγγελματικού καταλόγου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Το παρών επιχειρηματικό σχέδιο αφορά στον όμιλο εταιριών Newsphone Hellas, με κύρια δραστηριότητα στον τομέα της τηλεηχοαναφοράς και των μεγάλων εξειδικευμένων πληροφοριακών συστημάτων, καθώς επίσης και στην πώληση ... -
Επιχειρηματικό σχέδιο μονάδας φροντίδας αναπαραγωγικής υγείας και φιλοξενίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09-27)Δεδομένου ότι ο τουριστικός τομέας αναπαραγωγικής υγείας στην Ελλάδα αναπτύσσεται συνεχώς τα τελευταία δέκα χρόνια, οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν διαρκώς και παρουσιάζονται νέες. Το γεγονός ό,τι οι ανάγκες των πελατών ... -
Επιχειρηματικότητα και καινοτομία - Οικογενειακές επιχειρήσεις
(2012-11-27)Οι οικογενειακές επιχειρήσεις και ο τρόπος διοίκησης και λειτουργίας τους, είναι το κύριο θέμα της παρούσας εργασίας. Οι οικογενειακές επιχειρήσεις, τόσο στην Ελλάδα όσο και στον υπόλοιπο κόσμο, αποτελούν τη βάση επάνω ... -
Εταιρική διακυβέρνηση & εταιρική κοινωνική ευθύνη στη διαμόρφωση στρατηγικής : η περίπτωση της τράπεζας Πειραιώς
(2011-11-01)Οι έννοιες της εταιρικής διακυβέρνησης και της κοινωνικής ευθύνης είναι σημαντικές και επίκαιρες, ενώ σχετίζονται άμεσα με τη διασφάλιση τόσο της βιωσιμότητας όσο και της καλής λειτουργίας μιας επιχείρησης μέσα στο πολυτάραχο ... -
Εφαρμογές συστημάτων επιχειρηματικής ευφυΐας για την υποστήριξη λήψης διοικητικών αποφάσεων
(2009-05-26)Σκοπός της εργασίας είναι να αναδειχτεί η σημασία των εφαρμογών επιχειρηματικής ευφυΐας και των πλεονεκτημάτων της για τις επιχειρήσεις. Επίσης, η εργασία παρουσιάζει την ευκολία ανάπτυξης μιας εφαρμογής επιχειρηματικής ... -
Εφαρμογή μηχανογραφημένου συστήματος μέτρησης επιχειρηματικής επίδοσης σε ελληνική επιχείρηση
(2010-06-04)Το Balanced Scorecard (BSC), και σ’ ελεύθερη μετάφραση στα ελληνικά o Πίνακας (Κάρτα) Ισορροπημένης Επίδοσης αποτελεί μια δυναμική μεθοδολογία, που μπορεί να βοηθήσει τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις να υλοποιήσουν ... -
Εφαρμογή σε ελληνική επιχείρηση συστήματος διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων ("ERP") με έμφαση στα "Logistics"
(2009-11-30)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάδειξη της σημαντικότητας της χρήσης των Συστημάτων Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων (EPR) στις σύγχρονες επιχειρήσεις και κυρίως στον τομέα των Logistics των τελευταίων. ... -
Η αποτελεσματική στρατηγική στην πορεία της σύγχρονης επιχείρησης - η συμβολή των ανθρωπίνων πόρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στο πλαίσιο της σύγχρονης οικονομίας, οι παραδοσιακές πηγές ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος δεν επαρκούν πλέον για την μακροπρόθεσμη επιβίωση και επιτυχία της επιχείρησης. Η αναγνώριση των ανθρωπίνων πόρων ως πηγή ανταγωνιστικού ... -
Η δημιουργία αξίας ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην εξαγορά μικρών εμπορικών σημάτων από μεγάλες επιχειρήσεις
(2013-04-11)Η παρούσα μελέτη διερευνά τις συνθήκες, κάτω από τις οποίες η εξαγορά μικρών εμπορικών σημάτων από μεγαλύτερες εταιρείες, οδηγεί σε δημιουργία αξίας για την αγοράζουσα. Ο λόγος που εστιάζει σε εξαγορές μικρών, και συνήθως ... -
Η εξωτερίκευση δραστηριοτήτων (outsourcing) ως στρατηγικό πλεονέκτημα στο νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον
(2005-01-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ανάλυσης του σύγχρονου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος με ιδιαίτερη έμφαση στην εξωτερίκευση δραστηριοτήτων ως στρατηγικό πλεονέκτημα. Βάσει της ανάλυσης του εσωτερικού ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
(2014-02-24)Είναι ευρύτατα διαδεδομένο ότι το Διαδίκτυο συνιστά ένα συνεχώς εξελισσόμενο μέσο που έχει διεισδύσει στην καθημερινότητα τόσο των ίδιων των ανθρώπων όσο και των επιχειρήσεων εν γένει. Ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός ατόμων ... -
Η ηλεκτρονική τραπεζική ως βάση θεμελίωσης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)Η ηλεκτρονική τραπεζική συνίσταται από δύο διαστάσεις, οι οποίες θα αναλυθούν στην παρούσα εργασία. Η διάσταση της ηλεκτρονικής υπονοεί τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνίας, οι οποίες έχουν καθορίσει την οικονομία ... -
Η θεωρία του συνανταγωνισμού και οι εφαρμογές του στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας
(2007-12-21)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη της θεωρίας του συνανταγωνισμού, μιας νέας επιχειρηματικής στρατηγικής, που βασίζεται στη ταυτόχρονη δημιουργία σχέσεων συνεργασίας και ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων. ... -
Η καινοτομία ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον τομέα των μεταφορών - logistics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η παρουσίαση της καινοτομίας, ως έννοιας αλλά και ως επιλογής των επιχειρήσεων στον τομέα των μεταφορών, προκειμένου να μετατρέψουν τα πλεονεκτήματα που τις χαρακτηρίζουν σε ανταγωνιστικά ... -
Η λήψη στρατηγικών αποφάσεων για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του νέου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος στον τομέα των τηλεπικοινωνιών : η περίπτωση της επιχείρησης Γερμανός ως μέλος του ομίλου Cosmote - ΟΤΕ - Deutsche Telekom
(2011-10-21)Η μακρόχρονη και επιτυχημένη πορεία στον τομέα της τεχνολογίας τοποθετεί την εταιρεία Γερμανός σε ηγετική θέση στην ελληνική και διεθνή επιχειρηματική σκηνή. Αποστολή της είναι αφενός η διατήρηση αυτής της θέσης αφετέρου ... -
Η μεθοδολογία έξι σίγμα υπό τη λιτή προσέγγιση της διοίκησης : τα εργαλεία, οι τεχνικές και η πιστοποίηση του προσωπικού
(2011-12-14)Ο αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση εννοιολογικών και πρακτικών παρατηρήσεων αναφορικά με τα εργαλεία και τις τεχνικές της μεθοδολογίας του έξι σίγμα στα πλαίσια της λιτής προσέγγισης διοίκησης ... -
Η σημαντικότητα του στρατηγικού μάνατζμεντ: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-03-19) -
Η σταθμισμένη κάρτα στοχοζυγίου (Balanced Scorecard) και η συμβολή της στην ανάπτυξη της στρατηγικής της επιχείρησης
(2007-02-02)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να καταδείξει τη σηµασία του µοντέλου της Σταθµισµένης Κάρτας Στοχοζυγίου (Balanced Scorecard) στη λειτουργία της σύγχρονης επιχείρησης, στην αποτελεσµατική παρακολούθηση της πορείας της ... -
Η στρατηγική των πολυεθνικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(2009-11-27)Στην παρούσα εργασία έγινε μια προσπάθεια να αποτυπωθούν οι στρατηγικές των πολυεθνικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, δεδομένου ότι η πολυεθνική επιχείρηση δρα σε ένα περιβάλλον πολύπλοκο και ο απώτερος σκοπός ...