Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 44
Η επίδραση των influencers στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών στον χώρο της λιανικής πώλησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε για να καλύψει το ερευνητικό κένο στην ελληνική βιβλιογραφία γύρω από το θέμα της επίδρασης των influencer στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών. Ένα σύγχρονο φαινόμενο το οποίο ...
Το marketing και το branding προϊόντων ΠΟΠ : ένα ελληνικό case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-14)
Η παρούσα εργασία μελετά την απήχηση που έχουν τα προϊόντα ΠΟΠ και ΠΓΕ, και ιδιαίτερα τα πιστοποιημένα κρασιά, στους καταναλωτές στην Ελλάδα. Πιο αναλυτικά, διερευνάται το πόσο δημοφιλής είναι ο οίνος ΠΓΕ Βερντέα Ζακύνθου, ...
Αξιολόγηση επενδυτικού σχεδίου ίδρυσης και λειτουργίας ξενοδοχειακής μονάδας τύπου boutique hotel στην Σκόπελο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09-13)
Η παρούσα εργασία αποτελεί μια ολοκληρωμένη μελέτη που αποσκοπεί στην ανάπτυξη και οικονομοτεχνική αξιολόγηση ενός επενδυτικού σχεδίου για το Boutique Hotel Ανθός στην πανέμορφη περιοχή της Σκοπέλου, Ελλάδας. Στην εισαγωγή, ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης νέας ξενοδοχειακής μονάδας στην περιοχή του Βόλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-26)
Χτίζοντας την ιδιαιτερότητα ενός ανεξερεύνητου τουριστικού προορισμού : η περίπτωση της Σαλαμίνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται την καταγραφή των τουριστικών κινήτρων και της τουριστικής τυπολογίας των επισκεπτών της Σαλαμίνας. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της πρωτογενούς έρευνας γίνεται η μελέτη και η καταγραφή των ...
Στρατηγικός σχεδιασμός τουριστικού προϊόντος νομού Λάρισας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)
Ο τουρισμός αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της ελληνικής οικονομίας, καθώς η συνεισφορά της είναι ιδιαίτερα σημαντική τόσο από άποψη ανάπτυξης όσο και από άποψη συμβολής στα μακροοικονομικά μεγέθη (απασχόληση, ΑΕΠ, επενδύσεις, ...
Αξιοποίηση μεγάλων δεδομένων στον τομέα του τουρισμού στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η παρούσα διατριβή αναλύει την έννοια των Μεγάλων Δεδομένων (Big Data) και το πώς αυτά έχουν επηρεάσει τον τουριστικό τομέα της Ελλάδας, μέσα από περιπτώσεις μελέτης τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Αρχικά, ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις : το revenue management ως εργαλείο για τη λήψη διοικητικών αποφάσεων στα ξενοδοχεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-28)
Βασικός σκοπός και κύριο αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση όλων των πτυχών, παραγόντων και εργαλείων του στρατηγικού μάνατζμεντ στον κλάδο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων καθώς επίσης και η ...
Στρατηγικό management για την ανάπτυξη του ιατρικού τουρισμού ολιστικής ιατρικής. Μελέτη περίπτωσης : «Εν Όλω», Κέντρο Ολιστικής Υγείας στην Κρήτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01-15)
Ο Τουρισμός Υγείας αποτελεί έναν γοργά αναπτυσσόμενο κλάδο του τουρισμού και της οικονομίας γενικότερα. Από τις υποκατηγορίες του ο Τουρισμός Ευεξίας κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς (66-75%) ενώ ο Ιατρικός Τουρισμός ...
Τυποποίηση - Προσαρμογή στο ξενοδοχειακό προϊόν και τις υπηρεσίες : μελέτη πρακτικών πολυεθνικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-04-07)
Στη μελέτη που ακολουθεί οι κύριες έννοιες που παρουσιάζονται είναι η τυποποίηση, η προσαρμογή, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες, ο ξενοδοχειακός κλάδος και η διεθνοποίησή του. Οι βιβλιογραφικές αναφορές γι’ αυτούς τους όρους ...