Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 48
Ψηφιακός μετασχηματισμός στον τομέα του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Η παρούσα Διπλωματική εργασία, αποτελεί την μελέτη που έγινε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Οικονομικής και Επιχειρησιακής Στρατηγικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με θέμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός στον Τομέα ...
Λογιστικά πρότυπα και έλεγχος - Διεθνής εμπειρία και ελληνικές προοπτικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ανασκοπεί τα ισχύοντα πρότυπα λογιστικής απεικόνησης, σε σχέση με τους εσωτερικούς και εξωτερικούς ελέγχους και τα φαινόμενα χρηματοοικονομικής απάτης. Συγκεκριμένα, εξετάζει το ισχύον νομοθετικό ...
Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)
Η παρούσα εργασία έχει θέμα «Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης» και αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το διαδικτυακό ...
Τεχνικές πωλήσεων & αποδοτικότητας επιχειρήσεων στην λιανική - μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει σκοπό να δώσει στον αναγνώστη της
τα απαραίτητα εργαλεία και να μελετήσει ποιες είναι οι τεχνικές που
χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά για την προώθηση των πωλήσεων. Αυτό
επιτυγχάνεται ...
Επενδύσεις στον κλάδο του τουρισμού: έρευνα και πειραματική αξιολόγηση στον τομέα του τουρισμού στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04)
Η παγκοσμιοποίηση αποτελεί συνδετικό κρίκο μεταξύ των αγορών, προσφέροντας πολλαπλά οφέλη στους καταναλωτές και αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. Εκτός, όμως, από τις επιχειρήσεις, αποτέλεσμα της ...
Άμεσες ξένες επενδύσεις: μελέτη περίπτωσης Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος στα Βαλκάνια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)
Στην παρούσα εργασία, αρχικά αναλύονται οι βασικοί ορισμοί και οι έννοιες που αφορούν τις Άμεσες Ξένες Επενδύσεις (ΑΞΕ) και παράλληλα παρουσιάζονται οι επιπτώσεις τους στις χώρες υποδοχής και προέλευσης, καθώς και οι ...
Ηγεσία και εργαζόμενοι: μια εμπειρική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)
Η ηγεσία αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για την επίτευξη στόχων και τα τελευταία χρόνια οι περισσότερες επιχειρήσεις κατανοούν την σημασία της, παρόλα αυτά σε πολλές περιπτώσεις οι επιχειρήσεις εστιάζουν ...
Social media και ψηφιακό μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία σχετίζεται με τη διαμόρφωση του social media marketing από τις επιχειρήσεις. Το ενδιαφέρον ως προς το θέμα αυτό προκύπτει λόγω της σημαντικής επίδρασης που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στους ...
Σχεδίαση υπηρεσιών και τεχνητή νοημοσύνη: μια εμπειρική έρευνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Είναι γεγονός ότι το οικονομικό περιβάλλον του αιώνα που διανύουμε χαρακτηρίζεται από τον
έντονο ανταγωνισμό και την ταχύτητα με την οποία εξελίσσονται, όχι μόνο η τεχνολογία αλλά
και η επιστημονική γνώση. Τα τελευταία ...
Η στρατηγική του ομίλου ΟΤΕ στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-08)
Στην παρακάτω διπλωματική εργασία, αναλύεται, επιχειρηματολογείται και τεκμηριώνεται η έρευνα στην αγορά των τηλεπικοινωνιών. Θα μελετήσουμε στατιστικά μεγέθη της παγκόσμιας αγοράς, θα αναλύσουμε πως κυμαίνεται η Ευρωπαϊκή ...