Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 250
Το στρατηγικό μάνατζμεντ ανθρωπίνων πόρων ως παράγοντας δημιουργίας και διατήρησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05-16)
Από τους πρωταρχικούς σκοπούς των επιχειρήσεων, πέραν της επιβίωσης τους είναι και η απόκτηση Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος, το οποίο θα πρέπει να είναι Διατηρήσιμο ώστε η επιχείρηση να επιβιώσει μακροπρόθεσμα. Τα τελευταία ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση ξενοδοχειακής μονάδας boutique hotel στην Κύθνο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Στρατηγικό μάνατζμεντ για μικρές επιχειρήσεις Η περίπτωση της εταιρείας ΠΡΩΤΟΓΕΡΟΣ ΑΕΒΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02-01)
Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις/οργανισμοί (ΜΜΕ) διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο σε κάθε οικονομία, ενώ θεωρούνται κινητήριες δυνάμεις επιχειρηματικότητας, ανάπτυξης, καινοτομίας, ανταγωνιστικότητας και είναι πολύ σημαντικοί ...
Στρατηγική ευελιξία στην εφοδιαστική αλυσίδα με την χρήση πληροφοριακών συστημάτων και εργαλείων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-23)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στην μελέτη των ευέλικτων στρατηγικών με την χρήση των ψηφιακών συστημάτων και εργαλείων στον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας (Logistics/Supply chain). Η εφοδιαστική αλυσίδα είναι ...
Η επίδραση της ψηφιακής ικανότητας και ευελιξίας στον μετασχηματισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-14)
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στη σημερινή εποχή αποτελεί μια αντίδραση των επιχειρήσεων σε όλη την αστάθεια που παρατηρείται στο εξωτερικό τους περιβάλλον. Για να είναι όμως επιτυχημένος, χρειάζεται και οι επιχειρήσεις να ...
Η υιοθέτηση της αρχής μάρκετινγκ από εταιρεία παροχής υπηρεσιών B2B ως άξονας διαμόρφωσης του μίγματος μάρκετινγκ – Μελέτη περίπτωσης σε εταιρεία παροχής ψυκτικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)
Η παρούσα διατριβή ερευνά την υιοθέτηση των αρχών μάρκετινγκ από μια εταιρεία
παροχής υπηρεσιών B2B και την επίδρασή τους στο μείγμα μάρκετινγκ. Η μελέτη
αποτελείται από δύο κεφάλαια.
Το πρώτο κεφάλαιο εξετάζει τους ...
Διερεύνηση της αξιοποίησης της αναλυτικής των δεδομένων και της τεχνητής νοημοσύνης από τις ελληνικές επιχειρήσεις για τη στρατηγική τους ανάπτυξη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-01)
Στην σύγχρονη κοινωνία πλέον η τεχνολογία διαδραματίζει βασικό ρόλο στην καθημερινότητα των ανθρώπων αλλά και των επιχειρήσεων. Τα στοιχεία που συγκεντρώνονται μέσω των διαφόρων εφαρμογών αλλά και του διαδικτύου προσφέρουν ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση της ελληνικής αγοράς πετρελαιοειδών μέσω της ανάλυσης των εταιρειών ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ και ΕΛΠΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στη χρηματοοικονομική ανάλυση των δύο κορυφαίων ελληνικών εταιρειών του κλάδου πετρελαιοειδών, Motor Oil Α.Ε. και ELPE Α.Ε., με τη χρήση αριθμοδεικτών για το διάστημα 2011-2018. Τα ...
Οικονομικοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης καθετοποιημένης κτηνοτροφικής μονάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Ανάλυση του κλάδου των φαρμακείων : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η Ελλάδα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην ιατρική φροντίδα των πολιτών από τα φαρμακεία. Για το 2021, συνολικά λειτουργούν 10427 φαρμακεία, εκ των οποίων, 35.2% βρίσκονται στην Αττική. Απότοκο αυτού, ο δείκτης φαρμακείων ανά ...