Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 242
Συν-ανταγωνισμός ως στρατηγική της επιχείρησης : μελέτες περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-14)
Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας, είναι να αναπτύξει μία επιχειρηματική στρατηγική που δεν είναι τόσο διαδεδομένη. Πολλές φορές, ακόμα και φοιτητές μεταπτυχιακών προγραμμάτων μπορεί απλώς να έχουν ακούσει για αυτή, ...
Εμπορικά απόρρητα : οικονομική σημασία και σύγχρονα ζητήματα νομικής προστασίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-01)
Η έννοια των «εμπορικών απορρήτων», παρά την αδιαμφισβήτητη οικονομική σημασία που τα τελευταία ενέχουν για το νόμιμο κάτοχό τους, αλλά και για την κοινωνία ολόκληρη, καθώς αποτελούν κατά γενική ομολογία αρωγό στην ανάπτυξη ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ Μελέτη περίπτωσης ΕΛΒΑΛΧΑΛΚΟΡ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Born digital grown digital, Η περίπτωση των ελληνικών super market στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09-05)
Στρατηγικές μάρκετινγκ στον τραπεζικό κλάδο : η περίπτωση μιας πολυεθνικής τράπεζας στην Ελλάδα της κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Μετά την χρηματοπιστωτική απελευθέρωση, τις ραγδαίες εξελίξεις της τεχνολογίας στους τομείς της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, αλλά και τις επιδράσεις του παγκόσμιου πολιτικού/οικονομικού «περιβάλλοντος», οι τράπεζες ...
Ο ορισμός του τουρισμού και των πολυτελών ξενοδοχείων στη μετά COVID-19 εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Τα τελευταία χρόνια ο τουρισμός έχει αρχίσει να αλλάζει μορφή, να δημιουργούνται νέες τάσεις που στρέφονται κυρίως σε πιο εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ανάπτυξη του τουρισμού ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ ανθρώπινου παράγοντα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10-23)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την έννοια του Στρατηγικού Μάνατζμεντ Ανθρωπίνων Πόρων, και τη σημασία της στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Μελετάται η εξέλιξη της διοίκησης ανθρώπινου παράγοντα στην στρατηγική της ...
Διερεύνηση της συμπεριφοράς της κινεζικής τουριστικής αγοράς, σε σχέση με την πανδημία COVID-19 και προτάσεις μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Αδιαμφισβήτητα, η πανδημία που προκλήθηκε από τον COVID-19, έχει μεταβάλει όχι μόνο τον παγκόσμιο πληθυσμό αλλά και τις συνήθειες, αντιλήψεις και επιθυμίες των ανθρώπων. Αυτό είχε σοβαρό αντίκτυπο και στην τουριστική ...
Πράσινο επιχειρείν : η περίπτωση των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών εστίασης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)
Η παρούσα εργασία διερευνά τις διάφορες προκλήσεις και τα εμπόδια που
αντιμετωπίζουν τα καταστήματα εστίασης για την επίτευξη της βιώσιμης ανάπτυξης.
Υπάρχουν αρκετές προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν, συμπεριλαμβαν ...
Digital marketing και branding σε εταιρείες τεχνολογίας και μόδας : μια εμπειρική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)
Ο κλάδος του ψηφιακού μάρκετινγκ και του branding εξελίσσεται ολοένα και παραπάνω τα τελευταία χρόνια, έχοντας επηρεάσει και αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να σχολιάσει ...