Η υιοθέτηση της αρχής μάρκετινγκ από εταιρεία παροχής υπηρεσιών B2B ως άξονας διαμόρφωσης του μίγματος μάρκετινγκ – Μελέτη περίπτωσης σε εταιρεία παροχής ψυκτικών υπηρεσιών
The adoption of marketing principals by a B2B service provider as a key factor in shaping the marketing mix – A case study of a refrigeration services company
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μακροοικονομικό περιβάλλον ; Διαχείριση κινδύνων ; Υποστηρικτικές υπηρεσίες ; Εφοδιαστική αλυσίδα ; Κανάλια διανομήςΠερίληψη
Η παρούσα διατριβή ερευνά την υιοθέτηση των αρχών μάρκετινγκ από μια εταιρεία
παροχής υπηρεσιών B2B και την επίδρασή τους στο μείγμα μάρκετινγκ. Η μελέτη
αποτελείται από δύο κεφάλαια.
Το πρώτο κεφάλαιο εξετάζει τους παράγοντες που διαμορφώνουν το συστημικό
επίπεδο κινδύνου που αντιμετωπίζει μια εταιρεία, ειδικά οι μακροοικονομικοί
παράγοντες. Το δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζει μια μελέτη περίπτωσης μιας εταιρείας
παροχής ψυκτικών υπηρεσιών, με σκοπό να αναλύσει πώς η υιοθέτηση των αρχών
μάρκετινγκ μπορεί επηρεάσει το μείγμα μάρκετινγκ της εταιρείας.
Το πρώτο κεφάλαιο χρησιμοποιεί μια προσέγγιση ανασκόπησης της βιβλιογραφίας
για να εξετάσει τους μακροοικονομικούς παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν το
επίπεδο συστημικού κινδύνου μιας εταιρείας. Η ανάλυση αναγνωρίζει παράγοντες
όπως η ανάπτυξη του ΑΕΠ, η πληθωριστική πίεση, τα επιτόκια και η πολιτική
σταθερότητα ως κύριους οδηγούς κινδύνου. Το κεφάλαιο καταλήγει επισημαίνοντας
τη σημασία της κατανόησης αυτών των μακροοικονομικών παραγόντων και του
πιθανού τους αντίκτυπου στις επιχειρησιακές δραστηριότητες μιας εταιρείας.
Το δεύτερο κεφάλαιο επικεντρώνεται σε μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών ψύξης, τη
Nastos Cooling, ως μελέτη περίπτωσης, εξετάζοντας πώς η υιοθέτηση αρχών
μάρκετινγκ έχει επηρεάσει το μείγμα μάρκετινγκ της εταιρείας. Η μελέτη
χρησιμοποιεί μια ποιοτική προσέγγιση, συλλέγοντας δεδομένα μέσω συνεντεύξεων
με σημαντικά στελέχη της εταιρείας και κάνοντας ανασκόπηση σε σχετικά έγγραφα.
Η ανάλυση αποκαλύπτει ότι η υιοθέτηση αρχών μάρκετινγκ αποτελεί κρίσιμο
παράγοντα στο σχηματισμό του μείγματος μάρκετινγκ της εταιρείας, ιδίως στους
τομείς της διαφοροποίησης του προϊόντος, της τιμολόγησης βασισμένης στην αξία,
της στοχευμένης προώθησης και της επιλογής καναλιών διανομής. Η έρευνα δείχνει
επίσης ότι αυτή η υιοθέτηση μπορεί να συνεισφέρει στην επιτυχία της εταιρείας σε
όρους αυξημένων εσόδων, κερδοφορίας, ικανοποίησης πελατών και θέσης στην
αγορά.
Συνολικά, η παρούσα διατριβή παρέχει εισηγήσεις για τους παράγοντες που
διαμορφώνουν το επίπεδο συστημικού κινδύνου μιας εταιρείας και τη σημασία
υιοθέτησης αρχών μάρκετινγκ για το σχηματισμό του μείγματος μάρκετινγκ και τη
βελτίωση της συνολικής απόδοσης της επιχείρησης.