dc.contributor.advisor | Κάμπης, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Νάστου, Ελπίδα | |
dc.date.accessioned | 2023-03-06T08:18:25Z | |
dc.date.available | 2023-03-06T08:18:25Z | |
dc.date.issued | 2023-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15200 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2622 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διατριβή ερευνά την υιοθέτηση των αρχών μάρκετινγκ από μια εταιρεία
παροχής υπηρεσιών B2B και την επίδρασή τους στο μείγμα μάρκετινγκ. Η μελέτη
αποτελείται από δύο κεφάλαια.
Το πρώτο κεφάλαιο εξετάζει τους παράγοντες που διαμορφώνουν το συστημικό
επίπεδο κινδύνου που αντιμετωπίζει μια εταιρεία, ειδικά οι μακροοικονομικοί
παράγοντες. Το δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζει μια μελέτη περίπτωσης μιας εταιρείας
παροχής ψυκτικών υπηρεσιών, με σκοπό να αναλύσει πώς η υιοθέτηση των αρχών
μάρκετινγκ μπορεί επηρεάσει το μείγμα μάρκετινγκ της εταιρείας.
Το πρώτο κεφάλαιο χρησιμοποιεί μια προσέγγιση ανασκόπησης της βιβλιογραφίας
για να εξετάσει τους μακροοικονομικούς παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν το
επίπεδο συστημικού κινδύνου μιας εταιρείας. Η ανάλυση αναγνωρίζει παράγοντες
όπως η ανάπτυξη του ΑΕΠ, η πληθωριστική πίεση, τα επιτόκια και η πολιτική
σταθερότητα ως κύριους οδηγούς κινδύνου. Το κεφάλαιο καταλήγει επισημαίνοντας
τη σημασία της κατανόησης αυτών των μακροοικονομικών παραγόντων και του
πιθανού τους αντίκτυπου στις επιχειρησιακές δραστηριότητες μιας εταιρείας.
Το δεύτερο κεφάλαιο επικεντρώνεται σε μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών ψύξης, τη
Nastos Cooling, ως μελέτη περίπτωσης, εξετάζοντας πώς η υιοθέτηση αρχών
μάρκετινγκ έχει επηρεάσει το μείγμα μάρκετινγκ της εταιρείας. Η μελέτη
χρησιμοποιεί μια ποιοτική προσέγγιση, συλλέγοντας δεδομένα μέσω συνεντεύξεων
με σημαντικά στελέχη της εταιρείας και κάνοντας ανασκόπηση σε σχετικά έγγραφα.
Η ανάλυση αποκαλύπτει ότι η υιοθέτηση αρχών μάρκετινγκ αποτελεί κρίσιμο
παράγοντα στο σχηματισμό του μείγματος μάρκετινγκ της εταιρείας, ιδίως στους
τομείς της διαφοροποίησης του προϊόντος, της τιμολόγησης βασισμένης στην αξία,
της στοχευμένης προώθησης και της επιλογής καναλιών διανομής. Η έρευνα δείχνει
επίσης ότι αυτή η υιοθέτηση μπορεί να συνεισφέρει στην επιτυχία της εταιρείας σε
όρους αυξημένων εσόδων, κερδοφορίας, ικανοποίησης πελατών και θέσης στην
αγορά.
Συνολικά, η παρούσα διατριβή παρέχει εισηγήσεις για τους παράγοντες που
διαμορφώνουν το επίπεδο συστημικού κινδύνου μιας εταιρείας και τη σημασία
υιοθέτησης αρχών μάρκετινγκ για το σχηματισμό του μείγματος μάρκετινγκ και τη
βελτίωση της συνολικής απόδοσης της επιχείρησης. | el |
dc.format.extent | 96 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Η υιοθέτηση της αρχής μάρκετινγκ από εταιρεία παροχής υπηρεσιών B2B ως άξονας διαμόρφωσης του μίγματος μάρκετινγκ – Μελέτη περίπτωσης σε εταιρεία παροχής ψυκτικών υπηρεσιών | el |
dc.title.alternative | The adoption of marketing principals by a B2B service provider as a key factor in shaping the marketing mix – A case study of a refrigeration services company | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | This thesis investigates the adoption of marketing principles by a B2B service
provider and its impact on the marketing mix. The study consists of two chapters. The
first chapter examines the factors that shape the level of systemic risk a company
faces, particularly macroeconomic factors. The second chapter presents a case study
of a refrigeration services company, to analyze how the adoption of marketing
principles can influence the company's marketing mix.
The first chapter uses a literature review approach to explore the macroeconomic
factors that can influence a company's systemic risk level. The analysis identifies
factors such as GDP growth, inflation, interest rates, and political stability as key
drivers of systemic risk. The chapter concludes by emphasizing the importance of
understanding these macroeconomic factors and their potential impact on a company's
operations.
The second chapter focuses on a refrigeration services company, Nastos Cooling, as a
case study, examining how the adoption of marketing principles can influence its
marketing mix. The study uses a qualitative approach, collecting data through in depth interviews with key personnel in the company and a review of relevant
documents. The analysis reveals that the adoption of marketing principles is a critical
factor in shaping the company's marketing mix, particularly in the areas of product
differentiation, value-based pricing, targeted promotion, and distribution channel
selection. The research also shows that this adoption can contribute to the company's
success in terms of increased revenue, profitability, customer satisfaction, and market
position.
Overall, this thesis provides insights into the factors that shape a company's systemic
risk level and the importance of adopting marketing principles to shape the marketing
mix and improve overall business performance. | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) | el |
dc.subject.keyword | Μακροοικονομικό περιβάλλον | el |
dc.subject.keyword | Διαχείριση κινδύνων | el |
dc.subject.keyword | Υποστηρικτικές υπηρεσίες | el |
dc.subject.keyword | Εφοδιαστική αλυσίδα | el |
dc.subject.keyword | Κανάλια διανομής | el |
dc.date.defense | 2023-03 | |