Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 19
Μάθηση βασισμένη σε ψηφιακά παιχνίδια : το εκπαιδευτικό μουσικό ψηφιακό παιχνίδι «Flying Notes»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-01)
Η διαδικασία εκμάθησης βασικών μουσικών εννοιών και συμβόλων, είναι συνήθως ανιαρή και εξόχως επαναληπτική, ενώ δεν αποφέρει άμεσα εμφανή αποτελέσματα. Ο μαθητευόμενος έτσι χάνει το ενδιαφέρον του, καθώς στερείται κινήτρου.
Η ...
Ανάπτυξη ενός ψηφιακού συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης βασισμένο στο Πρόβλημα (Problem Based Learning) και ενός Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης (Moodle) για την ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η πολυπλοκότητα των καταστάσεων που συναντούν τα άτομα τόσο στο προσωπικό όσο και στο μαθησιακό τους περιβάλλον, καταστούν την επίλυση ενός προβλήματος, μέρος της καθημερινής τους εμπειρίας.
Στην ...
Σχεδίαση και υλοποίηση μαθήματος αξιοποιώντας την αυτορρυθμιζόμενη μάθηση σε συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)
Το ζητούμενο όλων των σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας αποτελεί η ποιότητα της σχολικής μάθησης. Ενώ στο παρελθόν τα μοντέλα διδασκαλίας ήταν αποκλειστικά δασκαλοκεντρικά, πλέον η τάση που επικρατεί από τις έρευνες της ...
Μοντέλα και συστήματα επιχειρηματολογίας για την κατάκτηση δεξιότητας επίλυσης προβλημάτων σε περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Σήμερα, ο παγκόσμιος ιστός λειτουργεί ως μια πλατφόρμα διακίνησης δεδομένων, όπου ο διαμοιρασμός γνώσης και η συγχώνευση ιδεών έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Από τους χώρους δημόσιας συζήτησης (FORA) και τις ηλεκτρονικές ...
Σύστημα γεωγραφικής απεικόνισης δεδομένων κοινωνικών δικτύων με εφαρμογή στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
Η διαρκής ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια, έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Το φαινόμενο της κοινωνικής δικτύωσης μέσω διαδικτύου στην εποχή μας, έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις ...
Μεθοδολογία αξιοποίησης gamification για την ενίσχυση high order thinking skills
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η
χρήση
παιχνιδιών,
αναγνωρίζεται
από
την
υπάρχουσα
βιβλιογραφία
ως
μια
καλή
πρακτική
για
την
αύξηση
των
κινήτρων
και
τη
συμμετοχή
των
εκπαιδευομένων
στη
διαδικασία
μάθησης,
ειδικά
όταν
αξιοποι ...
Ανάπτυξη ψηφιακού περιβάλλοντος βασισμένου στη γνωστική μαθητεία για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών : ενίσχυση κοινωνικής ευθύνης εκπαιδευτικών με τη χρήση 3D εικονικού περιβάλλοντος στο Second Life
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
Ο ρόλος ενός δασκάλου στο σχολείο δεν θα πρέπει να περιορίζεται στη μετάδοση γνώσεων, αλλά θα πρέπει να αποτελεί ο ίδιος πηγή έμπνευσης για τους μαθητές και να τους εφοδιάζει με ιδέες και αξίες χρήσιμες για τη ζωή τους. ...
Διαδικασιοστρεφές σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης για εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση μαθησιακών αντικειμένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Το αίτημα για συνεχή εκπαίδευση των εκπαιδευτικών είναι αναγκαίο τόσο για να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα στη μόρφωση των παιδιών όσο και για τον εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος. Τα δεδομένα της κάθε ...
Αξιοποίηση της τεχνικής της κλιμακούμενης υποστήριξης στη «Μάθηση βασισμένη σε προβλήματα» (PBL) στο πλαίσιο ενός τεχνολογικά υποστηριζόμενου περιβάλλοντος μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
Η αξιοποίηση της Problem Based Learning (PBL) σε διάφορες εκπαιδευτικές βαθμίδες
και γνωστικά πεδία πέρα των επιστημών της υγείας διευρύνεται συνεχώς. Κατά
συνέπεια, καθίσταται αναγκαία η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας ...
Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός ePortfolio αξιοποιώντας τη μέθοδο «Μάθηση βασισμένη στο Πρόβλημα» (Problem based learning-PBL) για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)
Οι εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και οι καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές ενισχύουν το θεσμό του ψηφιακού σχολείου που με τη σειρά του προετοιμάζει τους μαθητές του 21ου αιώνα να ζήσουν σε ένα περιβάλλον που το διαμορφώνει ...