Διαδικασιοστρεφές σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης για εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση μαθησιακών αντικειμένων
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονική μάθηση ; Τεχνολογία ροής εργασιών ; Μαθησιακά αντικείμενα ; Εκπαιδευτική τεχνολογία ; Εκπαίδευση εκπαιδευτικών ; Μαθησιακά μοντέλαΠερίληψη
Το αίτημα για συνεχή εκπαίδευση των εκπαιδευτικών είναι αναγκαίο τόσο για να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα στη μόρφωση των παιδιών όσο και για τον εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος. Τα δεδομένα της κάθε εποχής αλλάζουν, οι ανάγκες των μαθητών αλλάζουν. Η εκπαίδευσή τους, επομένως, πρέπει να προσαρμόζεται σε αυτούς. Οι δάσκαλοι είναι αναγκαίο να προσαρμόζονται στους μαθητές τους και όχι το αντίθετο, που συνέβαινε στο παρελθόν.
Η προτεινόμενη λύση είναι η συνεχής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Έχουν σχεδιαστεί πολλά προγράμματα επιμόρφωσης κατά το παρελθόν. Οι χωροχρονικοί περιορισμοί όμως γίνονταν εμπόδιο στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Αρκετά είναι τα προγράμματα που επιμορφώνουν εκπαιδευτικούς διαδικτυακά, αίροντας αυτούς τους περιορισμούς, ώστε να μπορεί ο εκπαιδευόμενος να τα παρακολουθήσει οποιαδήποτε στιγμή και από οποιοδήποτε χώρο θελήσει.
Παρ’ όλα αυτά, στη βιβλιογραφία δεν καταγράφονται συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών που να βασίζονται στην τεχνολογία ροής εργασιών. Η τεχνολογία ροής εργασιών επιτρέπει τη δόμηση των πληροφοριακών συστημάτων ώστε να αναθέτουν τα σωστά καθήκοντα στη σωστή χρονική στιγμή και στο σωστό άτομο, μαζί με τους πόρους που απαιτούνται για την εκτέλεση αυτών των καθηκόντων.
Στη παρούσα διπλωματική εργασία, θα παρουσιαστεί ένα μοντέλο μάθησης που έχει στόχο να επιμορφώσει εκπαιδευτικούς διαφόρων βαθμίδων εκπαίδευσης διαδικτυακά. Η ανανέωση και η βελτίωση των δεξιοτήτων και των γνώσεων των εκπαιδευτικών θα οδηγήσει σε βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος. Η εκπαιδευτική διαδικασία θα επιτρέπει την προσαρμογή στις ανάγκες του κάθε εκπαιδευόμενου. Θεωρείται πως είναι πολλά τα οφέλη ενός τέτοιου συστήματος. Το κόστος της επιμόρφωσης θα μειωθεί, ενώ οι εκπαιδευτικοί που θα συμμετέχουν σε αυτήν θα αυξηθούν αφού θα μπορούν να συμμετέχουν από όπου και αν βρίσκονται.
Τέλος, θα υλοποιηθεί ένα σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning system), με βάση την τεχνολογία ροής εργασιών, το οποίο θα ενσωματώνει το παραπάνω μοντέλο μάθησης.