Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜαλαματένιου, Φλώρα
dc.contributor.authorΠασσά, Θεοδώρα
dc.date.accessioned2017-10-10T08:02:41Z
dc.date.available2017-10-10T08:02:41Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10046
dc.description.abstractΤο αίτημα για συνεχή εκπαίδευση των εκπαιδευτικών είναι αναγκαίο τόσο για να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα στη μόρφωση των παιδιών όσο και για τον εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος. Τα δεδομένα της κάθε εποχής αλλάζουν, οι ανάγκες των μαθητών αλλάζουν. Η εκπαίδευσή τους, επομένως, πρέπει να προσαρμόζεται σε αυτούς. Οι δάσκαλοι είναι αναγκαίο να προσαρμόζονται στους μαθητές τους και όχι το αντίθετο, που συνέβαινε στο παρελθόν. Η προτεινόμενη λύση είναι η συνεχής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Έχουν σχεδιαστεί πολλά προγράμματα επιμόρφωσης κατά το παρελθόν. Οι χωροχρονικοί περιορισμοί όμως γίνονταν εμπόδιο στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Αρκετά είναι τα προγράμματα που επιμορφώνουν εκπαιδευτικούς διαδικτυακά, αίροντας αυτούς τους περιορισμούς, ώστε να μπορεί ο εκπαιδευόμενος να τα παρακολουθήσει οποιαδήποτε στιγμή και από οποιοδήποτε χώρο θελήσει. Παρ’ όλα αυτά, στη βιβλιογραφία δεν καταγράφονται συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών που να βασίζονται στην τεχνολογία ροής εργασιών. Η τεχνολογία ροής εργασιών επιτρέπει τη δόμηση των πληροφοριακών συστημάτων ώστε να αναθέτουν τα σωστά καθήκοντα στη σωστή χρονική στιγμή και στο σωστό άτομο, μαζί με τους πόρους που απαιτούνται για την εκτέλεση αυτών των καθηκόντων. Στη παρούσα διπλωματική εργασία, θα παρουσιαστεί ένα μοντέλο μάθησης που έχει στόχο να επιμορφώσει εκπαιδευτικούς διαφόρων βαθμίδων εκπαίδευσης διαδικτυακά. Η ανανέωση και η βελτίωση των δεξιοτήτων και των γνώσεων των εκπαιδευτικών θα οδηγήσει σε βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος. Η εκπαιδευτική διαδικασία θα επιτρέπει την προσαρμογή στις ανάγκες του κάθε εκπαιδευόμενου. Θεωρείται πως είναι πολλά τα οφέλη ενός τέτοιου συστήματος. Το κόστος της επιμόρφωσης θα μειωθεί, ενώ οι εκπαιδευτικοί που θα συμμετέχουν σε αυτήν θα αυξηθούν αφού θα μπορούν να συμμετέχουν από όπου και αν βρίσκονται. Τέλος, θα υλοποιηθεί ένα σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning system), με βάση την τεχνολογία ροής εργασιών, το οποίο θα ενσωματώνει το παραπάνω μοντέλο μάθησης.el
dc.format.extent106el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΔιαδικασιοστρεφές σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης για εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση μαθησιακών αντικειμένωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe request for continuous training of teachers is necessary both to achieve the desired results in the education of children and for the modernization of educational system. The events of each season and the students’ needs change. Therefore, their training must be adapted to them. Teachers need to be approach their students and not vice versa, as it was in the past. The proposed solution is the continuous training of educationist. Several training programs have been designed in the past. The spatiotemporal limitations were an obstacle in their training. There are several programs that educate teachers online, removing these restrictions in order to enable the trainee to attend at any time and at any place he wants. Nevertheless, there are no e-learning systems for teacher’s training in bibliography that use workflow technology. The workflow technology allows the construction of information systems to assign the right tasks at the right time and to the right person, with the necessary resources to perform these tasks. In this thesis, we present a model of learning that aims to train online teachers of various educational levels. Renewing and improving the skills and knowledge of teachers will lead to the improvement of the educational system. The educational process will allow the adaptation of the teaching to the needs of each individual learner. It is considered that there are a lot of benefits in this system. The cost of training will be reduced, while the number of teachers who participate in it will increase as they can attend it anywhere they are. Finally, an e-learning system based on workflow technology will be implemented. This system incorporates the above mentioned learning model.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subject.keywordΤεχνολογία ροής εργασιώνel
dc.subject.keywordΜαθησιακά αντικείμεναel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση εκπαιδευτικώνel
dc.subject.keywordΜαθησιακά μοντέλαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»