Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 48
Ανάπτυξη ομάδων στην ψηφιακή εποχή: ο αντίκτυπος των ψηφιακών εργαλείων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Για να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στην σημερινή πραγματικότητα της παγκοσμιοποίησης, οι επιχειρήσεις έπρεπε να δημιουργήσουν νέες δομές ώστε να ξεπεράσουν τα εμπόδια του πολιτισμού, του χώρου και του χρόνου: Οι εικονικές ...
Τραπεζικός ψηφιακός μετασχηματισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)
Σε αυτή τη μελέτη θα εξεταστεί ο τραπεζικός ψηφιακός μετασχηματισμός.
Το πρώτο κεφάλαιο έχει στόχο να εμβαθύνει στην ιστορία του ψηφιακού
μετασχηματισμού ως επιχειρηματικού φαινομένου και να διαμορφώσει τον ορισμό του ...
Εργασιακή ικανοποίηση και υποκίνηση - μελέτη περίπτωσης: Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Η εργασιακή ικανοποίηση των υπαλλήλων και η υποκίνηση που δέχονται από τον άμεσο προϊστάμενό τους και τη διοίκηση της εταιρείας ή του οργανισμού που απασχολούνται, αποτελούν σημαντικό παράγοντα για την επίτευξη των ατομικών ...
Επενδύσεις στον κλάδο του τουρισμού: έρευνα και πειραματική αξιολόγηση στον τομέα του τουρισμού στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04)
Η παγκοσμιοποίηση αποτελεί συνδετικό κρίκο μεταξύ των αγορών, προσφέροντας πολλαπλά οφέλη στους καταναλωτές και αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. Εκτός, όμως, από τις επιχειρήσεις, αποτέλεσμα της ...
Η συμπεριφορά του καταναλωτή & οι παράγοντες που την επηρεάζουν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Με την παρούσα εργασία καταβάλλεται προσπάθεια να διερευνηθεί ένα μεγάλο μέρος παραγόντων που ίσως δεν το έχουμε όλοι αντιληφθεί σε πόσο μεγάλο βαθμό και διάσταση επηρεάζουν τη συμπεριφορά των ατόμων στη λειτουργία τους ...
Λογιστικά πρότυπα και έλεγχος - Διεθνής εμπειρία και ελληνικές προοπτικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ανασκοπεί τα ισχύοντα πρότυπα λογιστικής απεικόνησης, σε σχέση με τους εσωτερικούς και εξωτερικούς ελέγχους και τα φαινόμενα χρηματοοικονομικής απάτης. Συγκεκριμένα, εξετάζει το ισχύον νομοθετικό ...
Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)
Η παρούσα εργασία έχει θέμα «Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης» και αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το διαδικτυακό ...
Ψηφιακός μετασχηματισμός στον τομέα του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Η παρούσα Διπλωματική εργασία, αποτελεί την μελέτη που έγινε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Οικονομικής και Επιχειρησιακής Στρατηγικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με θέμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός στον Τομέα ...
Τεχνικές πωλήσεων & αποδοτικότητας επιχειρήσεων στην λιανική - μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει σκοπό να δώσει στον αναγνώστη της
τα απαραίτητα εργαλεία και να μελετήσει ποιες είναι οι τεχνικές που
χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά για την προώθηση των πωλήσεων. Αυτό
επιτυγχάνεται ...
Καινοτομία και προοπτικές του real estate – Εμπειρική διερεύνηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)