Η συμπεριφορά του καταναλωτή & οι παράγοντες που την επηρεάζουν
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Συμπεριφορά ; ΚαταναλωτέςΠερίληψη
Με την παρούσα εργασία καταβάλλεται προσπάθεια να διερευνηθεί ένα μεγάλο μέρος παραγόντων που ίσως δεν το έχουμε όλοι αντιληφθεί σε πόσο μεγάλο βαθμό και διάσταση επηρεάζουν τη συμπεριφορά των ατόμων στη λειτουργία τους ως κατανάλωτων.
Με βάση και τις υπόλοιπες σπουδές μου σε άλλους επιστημονικούς κλάδους ήθελα να αναδείξω κυρίως την πλευρά διάφορων παραγόντων οι οποίοι μπορεί να μην έχουν αναλυθεί σε μεγάλο βαθμό.
Η εργασία αυτή χωρίζεται σε τέσσερα κύρια κεφάλαια εκτός του εισαγωγικού όπου στο πρώτο κεφάλαιο περιλλαμβάνονται οι οικονομικοί παράγοντες, ο ρόλος του μάρκετινγκ και η κοινωνία του καταναλωτισμού σε σχέση με την επίδραση τους στη συμπεριφορά του κατανάλωτη, στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρονται διάφοροι ιστορικοί, πολιτικοί και ιδεολογικοί παράγοντες που συνέβαλλαν στα μέγιστα στην διαμόρφωση και στις μεγάλες και κοσμοϊστορικές αλλαγές που επιτεύχθηκαν στον κόσμο μας και φυσικά με άμεση επιδραση και στο τρόπο λειτουργίας των ανθρώπων ως καταναλωτών. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στον παράγοντα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που συγκεκριμένα για εμάς τους έλληνες αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα για τη διαμόρφωση του οικονομικού μας περιβάλλοντος και τέλος το τέταρτο κεφάλαιο στο οποίο αναφορά γίνεται στα κυριότερα θρησκεύματα, τα οποία εξυπακούεται ότι απο την εμφάνιση τους αποτέλεσαν φορείς καταλυτικής σημασίας στη διαμόρφωση της κοινωνίας και της λειτουργίας τους καθώς και της προσωπικότητας των ανθρώπων και της δράσης τους και ώς καταναλωτών.