Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "International Maritime Organization"
Αποτελέσματα 1-13 από 13
-
Ammonia as a marine fuel
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05) -
Ballast water treatment systems in vessels
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-12)Το νερό έρματος αναφέρεται στο θαλασσινό νερό που μεταφέρεται στις δεξαμενές ή τα αμπάρια των πλοίων για τη βελτίωση της σταθερότητας, των φορτίων καταπόνησης και της δομικής ακεραιότητας όταν δεν είναι πλήρως φορτωμένα ... -
Competence management system : applications in shipping companies
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Ο κύριος σκοπός αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση των Συστημάτων Διαχείρησης Επάρκειας Προσόντων, η συστηματική ανάπτυξη τους και εφαρμογή τους για παραπάνω απο τέσσερις δεκαετίες στα Τμήματα Ανθρώπινου Δυναμικού των ... -
Evaluating flag administration and management in modern shipping
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-04) -
Legal aspects of decarbonisation in shipping
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)Με την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρήθηκε η μελέτη του νομοθετικού πλαισίου που διέπει την απανθρακοποίηση στη ναυτιλία, τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Μέσα από το νομοθετικό τους έργο η Ευρωπαϊκή Ένωση ... -
Αυτόνομα πλοία, κανονιστικό πλαίσιο και διεθνείς συμβάσεις που τα διέπουν. Ζητήματα που θα προκύψουν από την λειτουργία τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, η ίδια η φύση της Ναυτιλίας, αλλά και η επιθυμία για την δημιουργία αποδεκτών Κανόνων σε παγκόσμιο επίπεδο, επιβάλλαν νομοθετικές ρυθμίσεις ώστε να ομογενοποιηθεί ο τομέας. Έτσι, σήμερα η ... -
Ευθύνη και αποζημίωση από τη μεταφορά επικίνδυνων φορτίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την ευθύνη του πλοιοκτήτη, ναυλωτή, φορτοεκφορτωτή και λιμένα από και στον οποίο γίνεται η φόρτωση/εκφόρτωση των επικίνδυνων φορτίων τα οποία μεταφέρονται δια θαλάσσης. Για τον σκοπό ... -
Εφαρμογή του λειτουργικού δείκτη ενεργειακής απόδοσης σε πλοία μεταφοράς πετρελαίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η ραγδαία κλιματική αλλαγή οδήγησε στην επιτακτική ανάγκη θέσπισης κανονισμών για τον περιορισμό των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου. Η κρισιμότητα και το μέγεθος της παγκόσμιας βιομηχανίας των θαλάσσιων μεταφορών, οι ... -
Η θαλάσσια ασφάλεια και ο ρόλος των νηογνωμόνων στην εμπέδωση εμπιστοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της σημασίας των νηογνωμόνων για την διατήρηση της θαλάσσιας ασφάλειας. Η τήρηση των κανονισμών ενός νηογνώμονα αλλά και όλων των νομοθετικών πλαισίων που ... -
Η θαλάσσια ρύπανση ως καλυπτόμενος κίνδυνος στην θαλάσσια ασφάλιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-03-27)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της θαλάσσιας ρύπανσης ως καλυπτόμενο κίνδυνο στη θαλάσσια ασφάλιση. Το ζήτημα της θαλάσσιας ρύπανσης είναι διαχρονικό, με την ευαισθητοποίηση τόσο σε θεσμικό όσο και σε ... -
Η ορθότερη χρήση συστημάτων AIS: απάντηση στην ασφάλεια στη ναυτιλία και στην καταπολέμηση διασυνοριακών απειλών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)Κύριος στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της αναγκαιότητας πιο εκτεταμένης χρήσεως των συστημάτων προσδιορισμού θέσης AIS σχετικά με τη συμβολής τους στην ασφάλεια στη ναυτιλία (navigation, search ... -
Νέοι κανονισμοί εκπομπών οξειδίου του θείου από τη ναυτιλία. Το LNG ως καύσιμο - εναλλακτικά καύσιμα, εγκατάσταση scrubbers (πλυντρίδων) και η επιλογή της οικονομικότερης λύσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία, έχει σαν κύριο στόχο να ερευνήσει ποια είναι η οικονομικότερη αλλά και η πρακτικότερη μέθοδος μείωσης των εκπομπών οξειδίων του θείου από τα πλοία στην ατμόσφαιρα. Συγκεκριμένα, η επιβολή ... -
Το Κοινοτικό Θεσμικό Πλαίσιο "ERIKA III". Κριτική ανάλυση και σύγκριση με τους αντίστοιχους θεσμούς του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011-07)Το διεθνές νομικό καθεστώς που ρυθμίζει σε παγκόσμιο επίπεδο την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος και των ακτών από την λειτουργική ή ατυχηματική απόρριψη καθ' οιονδήποτε τρόπο, πάσης φύσεως λυμάτων και αποβλήτων ...