Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Τραπεζικό μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-8 από 8
-
Εφαρμογή συστημάτων αξιολόγησης τραπεζικών πελατών σε στρατηγικές μάρκετινγκ και διαχείρισης πελατών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015) -
Η εφαρμογή του μάρκετινγκ στην λιανική τραπεζική
(2008-02-08)To χρηματοπιστωτικό σύστημα τόσο στην Ελλάδα όσο και σε ολόκληρη την Ευρώπη έχει γνωρίσει τις δύο τελευταίες δεκαετίες συνεχείς αλλαγές στην προώθηση και παροχή των υπηρεσιών του λόγω των νέων προκλήσεων που δέχεται από ... -
Μελέτη συμπεριφοράς του τραπεζικού πελάτη: η περίπτωση του ταχυδρομικού ταμιευτηρίου Άμφισσας
(2013-03-14)Ο Τραπεζικός κλάδος αποτελεί ένα από τα ποιο δυναμικά και ταχύτατα αναπτυσσόμενα κομμάτια της Ελληνικής οικονομίας. Η διεθνοποίηση του τραπεζικού συστήματος, καθώς και οι κοινοτικές και διεθνείς εξελίξεις οδηγούν σε μεγάλες ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή Τράπεζας για Καταθέσεις Ταμιευτηρίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1995) -
Πρότυπα χρήσης υπηρεσιών e-Banking από πελάτες των τραπεζών και το μάρκετινγκ ψηφιακών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-12)Η εργασία απαρτίζεται από τα ακόλουθα Κεφάλαια: (Κεφάλαια 1-3). Στα Κεφάλαια αυτά γίνεται επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας, όπου ορίζονται οι βασικές έννοιες, του Μάρκετινγκ και του e-Marketing. ... -
Πωλήσεις χρηματοοικονομικών προϊόντων - υπηρεσιών προς επιχειρήσεις. Ο ρόλος των τραπεζικών στελεχών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-10)Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει την επίδραση της συμπεριφοράς των πωλητών (sales behavior) στην ανάπτυξη των σχέσεων με τους πελάτες (buyer – seller relationships). Η επισκόπηση της βιβλιογραφίας κατέδειξε ότι ... -
Το μάρκετινγκ και η επίδρασή του στον τραπεζικό τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05-20)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται για την εκπόνηση του μεταπτυχιακού προγράμματος «Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική» του Πανεπιστημίου Πειραιά. Σκοπός της έρευνας είναι η ανάλυση του μάρκετινγκ-μάρκετινγκ ... -
Τραπεζικό marketing εν μέσω οικονομικής κρίσης
(2013-03-01)Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη του τραπεζικού Μάρκετινγκ. Ειδικότερα, εξετάζεται ενδελεχώς η διάρθρωσή του, μέσω της ανάλυσης για το Μάρκετινγκ των τραπεζικών υπηρεσιών, τα στοιχεία που αποτελούν το ...