Τραπεζικό marketing εν μέσω οικονομικής κρίσης
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Τραπεζικό μάρκετινγκ ; Οικονομικές κρίσεις -- 21ος αιώναςΠερίληψη
Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη του τραπεζικού Μάρκετινγκ. Ειδικότερα, εξετάζεται ενδελεχώς η διάρθρωσή του, μέσω της ανάλυσης για το Μάρκετινγκ των τραπεζικών υπηρεσιών, τα στοιχεία που αποτελούν το παραδοσιακά επονομαζόμενο "μίγμα Μάρκετινγκ", ενώ επίσης γίνεται λόγος και για την επικαιροποίησή του. Δηλαδή, πως οι μεταβαλλόμενες συνθήκες στην αγορά κι η επανατοποθέτηση των στόχων των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, έχουν οδηγήσει σε νέα δεδομένα, και κατ' επέκταση στην προσθήκη νέων στοιχείων στο μίγμα. Εν συνεχεία, αναλύεται η κρισιμότητα του προσωπικού πρώτης γραμμής στο τραπεζικό Μάρκετινγκ, καθώς το σύνολο των ενεργειών και των δραστηριοτήτων του, δύναται να επηρεάσει το αποτέλεσμα εξυπηρέτησης που αντιλαμβάνεται ο πελάτης. Κατόπιν τούτου, και συνεχίζοντας την ανάλυση για τη σπουδαιότητα του εργατικού δυναμικού στο τραπεζικό Μάρκετινγκ, εξετάζεται το εσωτερικό Μάρκετινγκ (Internal Marketing). Ειδικότερα, η αναγκαιότητά του να αποτελεί ολοκληρωμένη στρατηγική της διοίκησης της επιχείρησης, συμβάλλει τόσο στην καλύτερη οργανωτική δοµή της, όσο και στον καλύτερο προσανατολισμό στην επίτευξη των στόχων της.