Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εξυπηρέτηση πελατών"
Αποτελέσματα 1-20 από 22
-
B2B πωλήσεις και η πρακτική τους εφαρμογή στην Yalco
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016) -
Customer relationship management (CRM): δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή.
(2002-12-01)Η παρούσα μελέτη στοχεύει να παρουσιαστούν τα οφέλη του CRM και συνεπώς να διαφανούν τα κίνητρα για τις επιχειρήσεις προκειμένου να το υϊοθετήσουν. Παράλληλα ο στόχος είναι να αποσαφηνιστούν, όσο αυτό είναι εφικτό, τα ... -
H συμβολή των σύγχρονων επιχειρησιακών πληροφοριακών συστημάτων στην αποδοτική και αποτελεσματική λειτουργία των call centers
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-18)Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι να αναλυθούν τα σύγχρονα πληροφοριακά συστήματα που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις και να εξετασθεί ο ρόλος που αυτά έχουν έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η αποδοτική και αποτελεσματική ... -
OrderFast - εφαρμογή παραγγελιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)Η παρούσα εργασία αναπτύχθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά, στο τμήμα Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής. Αφορά την δημιουργία μίας εφαρμογής που απευθύνεται σε χρήστες κινητών ... -
Διαφήμιση στο διαδίκτυο : προστασία του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Στο πλαίσιο του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Δίκαιο και Οικονομία» του Πανεπιστημίου Πειραιώς, εκπονήθηκε η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Διαφήμιση στο Διαδίκτυο: Προστασία του Καταναλωτή». ... -
Διαχείριση ταυτότητας
(2013-02-28)Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να αναλύσει τα ζητήματα που προκύπτουν από την προσέγγιση της διαχείρισης ταυτότητας στον δημόσιο τομέα, αναγνωρίζοντας επίσης τις ιδιαιτερότητές αυτής άλλα και τις κοινωνικές της επιρροές. ... -
Διερεύνηση επίδρασης της στρατηγικής για τη διοίκηση αλυσίδας εφοδιασμού στην εξυπηρέτηση πελάτη : η περίπτωση του κλάδου τροφίμων στην Ελλάδα
(2009-10-16)Η διερεύνηση της επίδρασης της στρατηγικής logistics στην εξυπηρέτηση πελάτη διατυπώνεται στην παρούσα μελέτη ως εξής: σε τι βαθμό η διαφορετική στρατηγική logistics των πελατών επηρεάζει τις αντιλήψεις τους για τη σημασία ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας και CRM ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια επιχείρηση. Μελέτη περίπτωσης Coca Cola 3E
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην σύγχρονη οικονομία τα επίπεδα του ανταγωνισμού είναι πολύ υψηλά. Έτσι, περισσότερο από ποτέ οι επιχειρήσεις θέλουν και χρειάζεται να δημιουργήσουν ένα διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προκειμένου να εξασφαλίσουν την ... -
Εκπαίδευση προσωπικού : η περίπτωση των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών
(2008-01-28)Σκοπό της έρευνας αυτής αποτελεί η εξερεύνηση του χώρου της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα - ενός χώρου γρήγορα αναπτυσσόμενου λόγω των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, ο οποίος αναπροσαρμόζει αντιστοίχως τη λειτουργία των ... -
Εξυπηρέτηση του πελάτη : Henkel Hellas και οι εφαρμοζόμενες στρατηγικές στην εξυπηρέτηση του πελάτη
(2007-01-26)Αντικείμενο μελέτης της διπλωματικής αυτής εργασίας αποτελεί η ανάδειξη της σημασίας του συστήματος logistics μιας εταιρείας στη σύγχρονη και έντονα ανταγωνιστική αγορά με ειδικότερη αναφορά στη σημασία της εξυπηρέτησης ... -
Η εξέλιξη των logistics και της εφοδιαστικής αλυσίδας μέσω της μετάβασης από το direct sales model σε αυτό του e-commerce
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η εφοδιαστική αλυσίδα αποτελεί ένα ενοποιημένο σύστημα, αποτελούμενο από δύο, κυρίως, επιχειρηματικές διεργασίες, α) την διαχείριση υλικών (inbound logistics) και την φυσική διανομή (outbound logistics). Τα πλεονεκτήματα ... -
Η χρήση της τεχνολογίας κατανεμημένου καθολικού στις εφοδιαστικές αλυσίδες τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Τα τελευταία χρόνια στο χώρο των τροφίμων παρουσιάζεται μια ιδιαίτερη αυξανόμενη ανησυχία των καταναλωτών σχετικά με την ποιότητα και την ασφάλεια των τροφίμων που αγοράζουν. Η αλυσίδα εφοδιασμού των τροφίμων προβλέπεται ... -
Η-επιχειρείν : οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) και η ηλεκτρονική τραπεζική
(2008-10-31)Την τελευταία δεκαετία παρατηρούμε ότι έχουμε περάσει στην εποχή της πληροφορίας και καθοριστικό ρόλο πλέον παίζει η ταχύτητα διακίνησής της. Η οικονομία σε παγκόσμιο επίπεδο αλλάζει αλματωδώς καθώς είναι συνυφασμένη με ... -
Ηθική βλάβη & ικανοποίησή της στον πελάτη τουριστικής επιχείρησης
(2011-02-21)Η δυνατότητα μετακίνησης των ανθρώπων από χώρα σε χώρα, η μεταφορά εικόνων από όλο τον κόσμο μέσω έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων έδωσαν το εφαλτήριο στο σύγχρονο άνθρωπο να ταξιδέψει και να γνωρίσει νέα ήθη και έθιμα. Το ... -
Ο ρόλος της ψηφιακής τραπεζικής στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη : η μελέτη της Τράπεζας Πειραιώς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06) -
Ολοκληρωμένη εφαρμογή διαχείρισης της ξενοδοχειακής εμπειρίας και υπηρεσιών μέσω κινητού : ψηφιακή εξυπηρέτηση με επίκεντρο τον πελάτη-επισκέπτη και προώθηση της βιωσιμότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη μιας εφαρμογής για κινητά σχεδιασμένης για ξενοδοχειακές μονάδες, με πρωταρχικό στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη και τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών στον ... -
Ποιότητα υπηρεσιών στα επισιτικά τμήματα του ξενοδοχείου: μελέτη περίπτωσης σε ελληνική αλυσίδα ξενοδοχείων
(2005-12-01)Η εμπειρική έρευνα της εργασίας αυτής διεξάγεται στο τμήμα Food & Beverage όλων των ξενοδοχείων της αλυσίδας Aldemar. Σκοπός είναι να προσδιοριστεί το ποιοι παράγοντες θεωρούνται ως οι πιο σημαντικοί από τους εργαζόμενους ... -
Πως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση καθορίζουν το μέλλον του πελάτη στο digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) ανήκει σε ένα πεδίο μελέτης που υφίσταται εδώ και πολλές δεκαετίες ωστόσο πρόσφατα τέθηκε σε εφαρμογή. Παρά, λοιπόν, τη σχετική βρεφική ηλικία στην αγορά, οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης έχουν ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός μικρο-μεσαίων, εποχιακών, ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: διερεύνηση της έκτασης εφαρμογής του στρατηγικού σχεδιασμού στις ελληνικές μικρο-μεσαίες, εποχικές, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (Μ.Μ.Ε.Ξ.Ε.) του Ιονίου, Κυκλάδων και Βόρειου Αιγαίου και ανάλυση των κυριοτέρων στοιχείων που αφορούν το στρατηγικό μάνατζμεντ, όπως αυτό υιοθετείται από τις επιχειρήσεις του κλάδου
(2005-12-01)Στα πλαίσια της διερεύνησης της λειτουργίας των ελληνικών, ξενοδοχειακών επιχειρήσεων αντιλαμβάνεται κανείς, πως το μεγαλύτερο μέρος αυτών ανήκει στην κατηγορία των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων του κλάδου. Σκοπός της ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός ολοκληρωμένης διεργασίας εξυπηρέτησης πελατών καταστήματος επιχείρησης τηλεπικοινωνιών
(2004-12-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στο στρατηγικό σχεδιασμό της Ολοκληρωμένης Διεργασίας Εξυπηρέτησης Πελατών, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα εργαλείο που θα εξασφαλίζει τη διαφανή αποτύπωση της λειτουργίας ενός ...